1.68K ogledovRazmišljanja
0
0 Comments

Dopisnica iz Moskve ima od ruskega režima plačano stanovanje v Moskvi zato da poroča kakor Putinu paše za RTV.

T-2 je odpovedal planetu TV predvajanje in tako so vsi na T-2 onemogočeni gledati Planet TV.

17 zaposlenih na RTV je dobilo odločbe za 80 % plače in da so doma ob enem pa s karticami prepovedan vstop v hišo RTV.

RTV ima preko 300 vodij in preko 150 urednikov – bolje plačani in oni ki komandirajo novinarjem.

Večer je moral zapustiti večno stavbo večera pa novinarji samo jamrajo.

Milijone je vlada dala na RTV ker so pri 2.400 zaposlenih v milijonski izgubi. Vojakov in Slovenia manj kot je zaposlenih na RTV.

Za TV prenose športa potroši RTV na leto preko 8 milijonov.

Zdaj bodo povečali naročnino RTV. Od 4 direktorjev na RTV je 1 že odstopil.

Za piškavih 4.000 funtov stroška pri 120 milijonskim proračunu RTV so odpovedali dopisnico iz Londona, medtem ko dopisnica iz Moskve za mnogo večji strošek ostaja v putinovem režimu v Moskvi.

0

Marko Milinkovič;
“1,5 leta sem delal na RTV poleg rubrike Gospodarstvo na Panorami, sem moral delati toliko stvari, da me je kadrovska opozorila, da ne smem toliko delati…
Z novim letom zame naenkrat ni več dela, poslan sem bil na čakanje na delo na domu. Danes pa ne morem v hišo niti po stvari.”,

je zapisal na X omrežju dne 4.1.2024.

Med 2.200 zaposlenimi na RTV so ravno njega in še 14 drugih poslali na 80% plačo domov in blokirali vstop v RTV.

Ogledujete si 1 od 11 odgovorov, kliknite tukaj za ogled vseh odgovorov.
LinkedIn
Share