Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 444

Velenje.com : StrokovnjakViron Salon zdravja : Odgovor


Viron Salon zdravja
Lajšanje vsakdanjih tezav

 


Bolečine v želodcu,
21.2.2011

Neprestano me boli želodec že kar nekaj dni dni kljub temu da redno jemljem tablete Ranital (po predpisu zdravnika). Obiskala sem tudi svojega osebnega zdravnika, vendar ni ugotovil nič posebnega kljub moji bolečini. Poleg bolečine mi občasno tudi dviguje zaužito hrano, zanima me, če bi mi vi lahko podali kakšen nasvet. Že vnaprej se vam zahvaljujem! lp!


Odgovor


Zdravo!
Tako na pamet mi je izredno težko ugotoviti vzrok težav. Verjetno se telo upira na neko hrano, ki mu ne odgovarja. Telo je potrebno razstrupiti, ugotoviti kaj mu ne odgovarja in to začasno odstraniti iz prehrane.
Ranital je v bistvu samo obloga za želodec, da lažje prenese hrano, ki mu ne odgovarja, ni pa zdravilo oziroma pot k rešitvi težav.
Lahko je vzrok težav "le" zakisanost telesa.
Dobro bi bilo, da se oglasite v našem Salonu, da naredimo nekaj testov. Salon bo od ponedeljka dalje na novi lokaciji - Šenbriška 16. Predhodno se lahko naročite na tel.031/202-916.Lep dan! Vida

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]