Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 448

Velenje.com : StrokovnjakMoja harmonija d.o.o. : Odgovor


Moja harmonija d.o.o.
Zdravljenje alergij in podobnih bolezenskih stanj z bioresonačno metodo Bicom

 


Izguba glasu in antibiotiki,
3.1.2011 biba

Lansko leto, sem se zaradi bolečin v grlu, zahripanosti in izgube glasu zdravila z antibiotiki dvakrat. Stanje ni nič boljše, še vedno izgubljam glas, sem zahripana in imam boleče grlo. Kjub pastilam Tantum Verde, grgranju vode z morsko soljo, medu ki sem ga dolila na repo, nekaterim čajnim pripravkom in seveda z antibiotiki, se moje izsušeno in zahripano, brez glasu boleče grlo ne pozdravi, imam občutek, kakor, da se hoče grlo skupaj zlepiti :) Ne vem kaj naj storim, ali naj grem ponovno na kuro z antibiotiki (Hiconcil in Ospen), ali mi lahko vi kako drugače pomagate? Hvala za nasvete in lp


Odgovor


Pozdravljena, težave, ki jih navajate niso zmeraj posledica vnetnega procesa zaradi bakterij, ampak so lahko tudi drugi vzroki povezani z načinom življenja (kajenje, prekomerna uporaba glasu - pedagoški poklici...), težave s ščitnico, lahko pa so te težave tudi posledica kandide. Glede na podobne primere (pevci) bi vam terapije v Moji harmoniji vaše zdravstveno stanje lahko izboljšalo.
Lep pozdrav dr.Igor Čuhalev

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]