Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 456

Velenje.com : StrokovnjakGabrijela Fidler : Odgovor


Gabrijela Fidler
Psihologija

 


Nespečnost,
9.4.2008

Zadnje čase se mi pogosto dogaja, da zvečer ne morem zaspati. In tako prebedim več kot pol noči, ob tem prihajajo še napadi tesnobe, postanem nervozna,saj je zjutraj treba zgodaj vstati in iti v službo. Zato že nekaj časa razmišljam o uspavalnih tabletah. Kaj menite o njih? Ali imajo stranske učinke? Je kakšen poseben postopek za to, da ti jih zdravnik predpiše?


Odgovor


Pozdravljena!

Nespečnost je precej zoprna, saj ob neprespani noči prihajajo še temne misli, strah pred utrujenostjo naslednji dan...
Težave so lahko čisto fiziološke narave ali pa psihološke (stres, ki ga v preteklosti niste predelali...).

Odsvetujem vam "samozdravljenje", saj se telo različnih zdravil hitro navadi in se lahko stanje še poslabša.

Na vsak način se čimprej oglasite pri svojem osebnem zdravniku, ki vas bo napotil na nadaljnje preglede. Zdravila vam bodo predpisali na osnovi izvidov, le tako bodo resnično delovala.

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]