Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 450

Velenje.com : StrokovnjakGabrijela Fidler : Odgovor


Gabrijela Fidler
Psihologija

 


Živčevje in mravlinci,
6.2.2008 prahek

Bolezen se mi je pojavila že pred letom dni, začelo se je z mravljinčenjem desne polovice telesa in ob dotiku dobim kurjo polt, odkrili so mi tudi sladkorno bolezen in imam tablete 2x na dan. Sedaj ne čutim več na nogah toplo mrzlo. ZDRAVNIKI pravijo da je to od sladkorja. Ali je možno, da bo stanje še slabše ob napačnem zdavljenju, kajti stanje je vedno slabše?


Odgovor


Pozdravljeni!

Telo včasih potrebuje nekaj časa, da se privadi novim zdravilom, več o tem pa vam ne bi upala svetovati, saj je to povsem medicinsko področje. Najbolje bo, da se obrnete na zdravnika, ki vam je zdravilo predpisal, ali pa poiščete drugo zdravniško mnenje.

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]