Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online?  

Velenje.com : Diskusije : Pripombe & pohvale : Vprašanje
 

računi vegrada blokirani, med delavci vre (Neznan 3.2.2010 23:08)

Pred spanjem naložim www dnevnik si in vidim tole

Ljubljana - Med zaposlenimi Vegrada je včeraj zavrelo. Številni med njimi kljub drugačnim obljubam še vedno niso prejeli plač. Če teh ne bo do prihodnjega torka, se bodo v podjetju zelo težko izognili stavki. Da je stanje v Vegradu pod vodstvom Hilde Tovšak še toliko bolj skrb vzbujajoče, pa kaže, da so Nova Ljubljanska banka (NLB), Banka Celje, Abanka, Gorenjska banka in Probanka družbi v tem tednu blokirale transakcijske račune.

Mar ni Hilda vedno trdila da je bil kak račun blokiran zaradi napake??????



Fotokopija (3.2.2010 23:30)
to je mafia hilda pa je tak lopov da ni vecjega bogi delavci
KNOW-AL (4.2.2010 7:36)
Čudi me, da ne rešujejo zadev s pokončno glavo in na pameten način.
Ali pa me ne čudi, saj je velika verjetnost, da se bo pobralo kar se še da in ustanovilo nekaj tretjega, kar bo vodil se ve kdo.
picajzla (4.2.2010 8:29)
zato ker so moski strahopetni.
ata (4.2.2010 8:39)
v kateri stranki je že Hilda?
picajzla (4.2.2010 8:41)
v kurcevi
voice (4.2.2010 8:42)
Jaz o stavki ne vem nič. Je pa od vodstva zelo zelo zelo nesramno, da znajo za vsak drek težit. Če porabiš dva papirja preveč. Za neizplačane plače pa nismo dobili še niti enega maila v opravičilo ali spodbudo. Vsepovsod so glasni. Znajo grozit. Stopit pred narod, pa ne delavce, rezijo, ki jih še nekako zastopimo pa ne znajo. Se kr potuhnejo. Telefoni ne delajo in na upravi ni nihče dosegljiv.
Problem v tem podjetju je, da ni spoštovanja do nikogar.
Menda se še vodstvo menja. In kolikor slišimo....nič na bolje. Za nas še na slabše.
V tem podjetju ni demokracije.
picajzla (4.2.2010 8:56)
demokracije v dobenem podjetju ni.trebajo delavci ,uzet stvari v svoje roke.nimajo kaj izgubiti.tako ko so zenske naredile v gorenju. nobena se vec neboji za delo. reskirale so. pa tudi ce ostanejo brez dela ,ih bo vlada prezivljala. nevem na koga cakate primite jo v svoje roke, tako ko so to naredili delavci v eni firmi v franciji. enkrat temu mora priti konec. zdaj imate moznost in argumente.ne odlasajte.
KNOW-AL (4.2.2010 9:54)
smeh
ban (4.2.2010 10:03)
jao kam bi prisli ce bi bli taksni, kot je picajzla v vodstvu. Ko se slovensko ne znajo :s
picajzla (4.2.2010 10:27)
tudi ce neznamo si vse eno razummel. ce bi delo na vegradu bi drugackomentiral, tako pa sigurno zivis od socijalke.
Zver (4.2.2010 11:02)
smeh
magister (4.2.2010 11:07)
Bogi ljudje....le to še lahko rečem :(
viršla (4.2.2010 11:25)
ja delavci so dobli plače, režija pa ne al kk?
voice (4.2.2010 11:30)
tudi rezijci smo pravkar dobili plače-
562 € minimalne plače. brez malce, prevoza, kilometrine,...
sj ne recem. vsaj neki. nekej stroškov bomo pokrili. ceprav si ne predstavljam rezijcev, ki delajo na gradbišču. in se vozjo vsak dan v lj, mb al pa kam drugam. Oni to minimalno plačo sam za benz pokurijo.
zalostno da hodis v šolo,se trdusi na nekaj dosezes eni mutibarici pa tk lepo dajejo naše zaslužene plače v svoje žepe. enkratno.
viršla (4.2.2010 11:33)
voice jaz bi jim takšno plačo vrnil
picajzla (4.2.2010 11:50)
solas se zato da mas lazje delo, ne da bi imeli vecje place.take place mamo skoro vsi.jaz sem mislila tako ko pravijo da vegradovci zasluzijo 300 evri,
voice (4.2.2010 12:04)
Ne strinjam se s teboj. Mislim, da se marsikdo ne.
Res je, da če si šolan ne opravljaš fizičnih del-vsaj naj ne bi. Ne pomeni pa da imaš lažje delo. Kvečjemu težje. Nikoli ne delaš 8 ur kot v fabriki, pa po večini tudi doma razmišljaš o službi in delaš za službo. Kar ti nihče ne plača.

Picajzla.....govorimo o reziji. Ne o delavcih. Res je da Vegradovi delavci -tujci zasluzijo toliko kot si sama navedla.
picajzla (4.2.2010 12:21)
ni hudirja da si nemorete,izboriti vecje place.vegrad ima denar samo vam neda. nekaj ukrenite da dosezete dostojne place.hilda sama vam nebo dala.
trubadur (4.2.2010 12:38)
Bo Vegrad med gradbinci padel prvi?

V Vegradu vsi delavci še vedno niso prejeli plač, banke pa so podjetju blokirale tekoče račune. V sindikatu so se zato že sestali in oblikovali zahteve, ki jih mora vodstvo podjetja izpolnit

Nekateri delavci Vegrada kljub obljubam do včeraj niso prejeli plač, poroča današnji Dnevnik. Kot kaže evidenca Banke Slovenije so NLB, Banka Celje, Krekova banka, Abanka, Gorenjska banka in Probanka podjetju blokirale račune.

SAMO DELČIK današnjega tiska ...
anonim (4.2.2010 12:48)
Ej, kak je kratek človeški spomin... Da je pa firma (in Hilda, in Bobi, in...) vsak mesec dajala redne plače tolkim zaposlenim in posel tolkim podizavjalcem in tolkimi bankam se pa nihče več ne spomni?
župca (4.2.2010 12:52)
anonim
Saj to je dolžnost. Za opravljeno delo, pošteno plačilo
A si ti pred 14 dnevi jedel, zakaj pa si potem včeraj, saj se še spomniš kako je pred 14 dnevi bilo.
picajzla (4.2.2010 12:53)
ne vem ce se sindikat bo kaj izborijo. imamo mi iskusnje glede sindikatov, podkupljeni so. kaj je ta sindikat do zdaj cakal , place na vegradu so slabe leta in leta pa se ni spomno na vas. ta sindikat je druga hilda. v gorenj so zvisanje plac dosegli delavci proizvodnje, zdaj se gorenjski sindikat kiti perjem delavca, isto vec kot 20 let nic sprstom ni mrdnil, celo so nam grozili to je ziva resnica, pol se je zgodil upor, kar se je vgorenju doseglo dosegli so delavci. sindikati so isti kot delo dajalci, zivijo na racun delavca. upam da boste kaj dosegli od srca vam zelim.
_PuCkY_ (4.2.2010 13:02)
Se strinjam z anonim-om. V takšnih razmerah kot smo sedaj (večina slo gospodarstva), ni in ne sme biti vse na plečih direktorjev, ampak je velika večina na državi sami. V dobri časih ko se je gradilo na veliko : Avtocesti križ, Šengen so vsi imeli delo. Moramo vedeti da je gradbeništvo velik posel. V tej panogi ni samo Gradbinec tisti ki lepo zasluži, ampak je za njim veriga ljudi ki se preživlja s takšnimi ali drugačnimi dejavnostmi. Kaj bo z njimi? Če umrejo takšna podjetja kot je Vegrad za sabo pobere nešteto ostali podjetji in dobaviteljev.

Zakaj je kriva država? V zadnjem letu so se investicije tako na avocestnem križu, kot drugod zmanjšale za več kot 50%. Nepremičninski trg je na mrtvi točki. Pa ni tu samo Vegrad. Isto se dogaja s Konstruktorju (2 stolpnici v Mb) isto Gradisu (v 3. gradbeni fazi že več kot leto dni stoji večje gradbišče na Vranskem).

Dokler se država otepa takšnih zadev, gradbini pri bankah ne bodo dosegli nič. Bo potrebna kakšna finančna inekcija tako kot je to bila deležna avtomobilska indrustrija po veliki večini držav po svetu.

Glede cen m2 po sloveniji, pa nebi komentiral, ker so dejansko absurdne od Lj-Ko-Ve.

Zakaj nimajo problema podjetja kot so SCT in Primorje. Več kot polovico posla sklepajo preko države - AC, kjer se najlažje "napumpajo" količine pri obračunu. Kdo ti bo pa šel odkopav avtocesto?? Zato pa so takšne avtoceste pri nam ko so! Kdo je spet kriv za to? Država, oziroma njihov nadzorni organ DDC.

p.s. picajzla : na pravopis v oš šoli je pa hodu kdo?
trubadur (4.2.2010 13:23)
Hilda zafurala VEGRAD,,pobrala in obrala kaj se da...
Ostali bodo dolgovi,delavci brez plač.
Ona in ta njena horda bo pa še naprej goljufala in kradla delavske nadure,malice...
Upamo vsi zaposleni da jo kaj kmalu spokajo iz Velenja v hotel na DOB.
lipicaner (4.2.2010 15:45)
_PuCkY_ ti bi pa naredil iz dreka še večjega
kriza je idelana priložnost, da se nerentabilnih podjetij pocasi znebimo(stečaj, prestrukturiranje...), da bo država lahko pomagala zdravim firmam, ne pa da mečemo denar hildi in podobnim direktno v njhov žep...
...enačenje avtomobilske in gradbene industrije je pa isto kot enačenje vode z ognjem
lipicaner (4.2.2010 15:46)
pa naj pa ze enkrat 'crkne' ta vegrad, da bo počil nepremicninski balon v sloveniji in da se cene malce normalizirajo
Jacques (4.2.2010 16:33)
po eni strani se strinjam s _PuCkY_jem, da bi država morala pomagat podjetjem kot je Vegrad. a zavedati se je potrebno, da je Hilda velik parazit, ki je s prevzemom podjetja od ust trgala podizvajalcem, ki že leta čakajo na poplačilo za opravljeno delo. ali je tu pravica, da je ogromno manjših firm kreditiralo Vegradove naložbe in zaloge? a tu ste pa pozabili, koliko podjetij je postalo nelikvidnih zaradi vegrada, koli podjetij na ta račun svojim zaposlenim ni moglo izplačati plače?

edina rešitev Vegrada je bilo znižanje cen nepremičnin iz svoje zaloge, vendar je to že kakšno leto prepozno! naj gre v stečaj, naj Hildi poberejo vse kar si je nagrabila na račun tujih žuljev, naj vsaj delno poplačajo upnike, država pa če želi pomagat, naj ustvari lastništvo v Vegradu, ga prestrukturira in sanira vse težave.

finančna injekcija ne bo rešila težav, le Hilda si bo še kaj pobrala od tega!

pa ne me fopat o njenih uspehih, sem bil sam del njenega kolektiva, pa vem kako je kradla na račun firme. in to se ne dela!!
Eleanor (4.2.2010 18:52)
En komentar ene zaposlene. Slišala sem za dve varjanti:

1) režijski delavci delamo za minimalac 3 do 4 mesece, kjer tudi potem ni nobene garancije, da bo kaj boljše, oz. da bomo ta denar še kdaj videli, oz. da bomo po tem obdobju dobili nazaj plače po kol.pogodbi glede na delovno mesto. Torej ni neke svetlobe na koncu predora.
2) prisilna poravnava ali stečaj.

Moje mnenje glede na dolgoletne izkušnje v tej firmi je takšno, da kar vodstvo izjavi, je v resnici situacija nekajkrat slabša. Torej, tukaj si mislim, da hoče vodstvo ljudem dajati neko upanje, da še naprej delajo "udarniško", kjer lahko določeni ljudje še kaj "postorijo" v tem času.
Če bi neko resnico povedali, koliko je dejansko možnosti, da bo to podjetje sploh kdaj splavalo na zeleno vejo, potem bi bila verjetno jutri Hilda sama na firmi.
Po drugi strani pa tudi banke ne bodo povedale resnice, kako globoko so vsi skupaj v ......, kar je pa tudi razumljivo.
garmin (4.2.2010 19:24)
Kaj je folk kaj ste pozabili gdo je gradil Velenje? Da vas spolnim? Tisti delavci ko sedaj dobijo za zahvalo 300 eurov vi ste pa sedaj pametni da kar smrdi. Slovenčeki sram vas bodi.
Kengurut (4.2.2010 19:46)
Pravi Hilda, da so to samo likvidnostne težave, ha ha ha ha.
Nezaželjen (4.2.2010 20:13)
garmin,Vegrad je delniška družba.
Ima znane lastnike.Zato ne posplošuj.
Odgovorna oseba je znana.
Ahil85 (4.2.2010 20:23)
sram naj bo tebe,ker ne znas pisati
šipa (4.2.2010 21:49)
Kako je žalostno brat mnenja na tej diskusiji, saj je večini jasno, kdo je diskusant iz Vegrada in ima v tem podjetju že sigurno 15 let od njega korist na račun delavcev in režije. Dejte se vsaj v takšni situaciji kot je,malo zadržat. Najlaže se je obrnit na državo, češ, naj reši problem. V Vegradu je bil problem plačila podizvajalcem in navadnim delavcem že pred 10. in 5. leti in ne zdaj, ko je gospod. kriza. Skoraj toliko, kot je preteklo Pake skozi Šaleško dolino,
ali pa 5x več, je preteklo betona in še marsikaj v zasebne hiše in vikende.
Žal. Če nimam prav- se pa opravičujem vsem prizadetim.
Copatar (4.2.2010 21:54)
Gdaj ste pa vidli v kapitalizmu pravico.Če se bojo delavci uprli bo policija takoj našla zastarelo vozilo z vodnim topon,da bo lahko razgnali ubogo delavsko rajo Hilda pa tako samo nekaj obljublja stori pa nič.
neom (4.2.2010 22:10)
Rešitve za Vegrad ni, vsi ki so malo pametni bi morali že zapustiti to potapljajočo se ladjo, Hilda pa je tako pokvarjena in si je napolnila žepe že prej da ji je vseeno kaj bo s firmo. kar se pa tiče sindikata ga vodijo največji pijanci v Velenju in dolgoletni ritolizniki od Hilde tako da ti sigurno ne bodo nič naredili.
Delavci iščite si službo čimprej, da ne boste jutri ostali lačni. Gorenje je druga zadeva in se ne da primerjati z Vegradom, tako da tudi stavka ne bo rešila ničesar, celo bo pomagala Hildi, ker bo imela izgovor da je stavka uničila Vegrad in ne ona. Baba je nepismena in pokvarjena do amena, za njo ni Dob ampak Auschwitz. Kar se tiče režije na upravi, pa si večina ni niti 500 eur zaslužila, ker nič ne dela razen da liže Hildino rit.
KNOW-AL (5.2.2010 6:49)
trubadur

Ja če bi bila horda ja tako je pa samo peščica se mi zdi.
talec (5.2.2010 18:33)
Ni kej svinjarija.
Po mojem so vse te vlade po osamosvojitvi Slovenijo prpelale do kritične tičke. Banda je vse pokradla in delavce porinla v drek da delamo za drobiž.
Mislim da bo potrebna nova revolucija.
Jes butl sm pa mislu da nam bo šlo velik boljš kot v Jugi.



  

Cenik oglaševanja

Neprijavljen uporabnik - ne moreš dodajati odgovorov
Prijavi se (ali pa se registriraj)

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  info@velenje.com