Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 403

Velenje.com : Diskusije : Pripombe & pohvale : Vprašanje
 

kolesarske poti v šaleku (Neznan 4.11.2019 20:24)

Pred kratkim so predelali kolesarsko pot od šole Livada do Interspara Šalek.
Moram pohvaliti, da so zelo dobro uredili klančine, kjer je pot postavljena na novo. Poleg tega pa so popravili klančine na kolesarskih poteh pri Intersparu.
Po teh poteh se vozim dnevno in sprememba je res dobrodošla.

Hvala in upam, da bodo še kje uredili kolesarske poti na podoben način.



sitemeter  ONLINE   (4.11.2019 20:38)
Ti kr povem, da se bo kmalu oglasil tist bedak, ki ne zastopi prometnih predpisov, kolesarjev in cone 30.
Drgač pa bravo, naj drugi udeleženci v prometu, razen kolesarji, vidijo, da smo tudi kolesarji na cesti. S črtami še bolj opazni in tako varni.
motovilec    (5.11.2019 5:58)
Tu na tem mestu bi rad omenil še nekaj. Za božjo voljo, prenehajte se delat norce iz ljudi, oz če že preurejate te kolesarske poti in steze, naj to počne strokovnjak, ne pa nekdo ki pojma nima.
Zakaj? Na Gorici,klanec proti Živkoviču, ste lepo narisali kolesarske steze na obeh straneh cestišča,ker pa iz ne vem kakšnega razloga, tukaj ni pločnika, sprašujem ali bi tisto malo barve bilo predrago, če bi še pešca zravn narisali in bi tako ob kolesarski stezi zgradili malo pločnika!!!!!
Vsem vesoljnem svetu je tako ali tako jasno, tudi če to ni narisano ali namalano na cestišču, kje je mesto pešcu in kolesarju,koliko je pa to varno za te udeležence prometa je pa druga zgodba, zatorej čemu potem malanje teh označb?
bernis    (5.11.2019 6:51)
He,he,he, sedaj se lahko vsaj vozimo z avtom po kolesarskih stezah in to brez kazni.
perry mason    (5.11.2019 6:54)
Sej bo, malo še potrpite. Pred novimi volitvami se bo vse začelo urejat (ceste, pločniki, kolesarske...), tako da ne se razburjat.
Butchman    (5.11.2019 7:24)
no, lepo je, da vsaj malo vplivamo na te nesrečne steze, nekaj popravkov je res bilo narejenih....
še en dobronameren predlog - v križišču tomšičeve proti Komunali so vsi prehodi na pločnik in tiste, jaz jim pravim "otoki", ....vsi prehodi so izjemno strmi, odsekani in v zadnjem letu sem videl kar nekaj mini nesreč otrok in starejših...sploh z manjšimi colami kolesa se kar zabijejo notri, tezko skočijo čez robnik....na srečo so se tu ujeli na pravo stran, lahko pa se zgodi, da padejo po cestišču....tu mislim, da izvajalec res ne premore najosnovnejšega znanja, res pa je, da bi morali tudi takrat, ko so urejali te steze, poskrbeti za prehode čez robnike...ne vem sicer kako je tu narejeno za invalide, ki gredo s svojimi vozički....
McLeon    (5.11.2019 12:34)
"Pametna" rešitev. Se pelješ z avtom iz Gorice proti Velenjki pa imaš na levi in na desni kolesarsko stezo. Ko pa nasproti pripelje avto in se ne moreta srečati ker je preozko in eden zapelje na kolesarsko. Pametno "dudek" , pametno! Dobra "rešitev".

Ne komentiram pa tega da na pošudranem placu poleg te ceste kasirajo parkiranje - urica za račune postavljena poleg. Pošudranem placu !!!
mitko25    (5.11.2019 12:46)
Mcleon,ti ni znano kako se vozi po 'novih kolesarski stezah? Z vozilom voziš po njej, dokler ne obvoziš kolesarja, poteka vožnja po označeni kolesarski progi.

Drugace si pa poglej ta link:

https://www.velenjcan.si/nb/novice/pravila-nove-ureditve-v-velenju-kolesarski-pas-na-voziscu
McLeon    (5.11.2019 13:30)
he he "mitko ritko"

"A tako, da vozilom voziš po njej, dokler ne obvoziš kolesarja, poteka vožnja po označeni kolesarski progi."

a to je v mednarodnih prometnih predpisih?

Bučko na kubik! A misliš, da bo oni, i je delal izpit v Nemčiji, Franciji, na Madžarskem vedel kaj piše v "velenjcan.si" -

ti, si menda še v mali šoli za osnovno šolo.
McLeon    (5.11.2019 13:34)
Tega kaj piše v "velenjcan.si" niti oni iz Polzele ali Braslovč ne ve kaj tam notri piše v "velenjcan.si"

kako naj ve kaj piše v enem "hišnem" pravilniku oni ki je iz Italije, .... saj bo takoj zasukal avto in peljal v nasprotno smer, ker se bo ustrašil, da mu bo policija vzela avto če zapelje na kolesarsko.

A v Tacnu zdaj učijo policiste po pravilniku iz "velenjcan.si" kako naj kanujejo šoferje?

ha ha ha ... da dol padeš ko prebereš tole od mitkota.
sark123    (5.11.2019 14:25)
kdaj se bo delala kolesarska pot peoti mislinji bo že ja čas da zaćnejo čene bodo morali vrnat evropska sredstva kar so dobili.
mitko25    (5.11.2019 15:40)
McLeon, predlagam ti, da se še naprej voziš tako, kot se. Pa, ko boš srečal avto iz nasprotne smeri, ti predlagam, da se ne umakneš. ;)
McLeon    (5.11.2019 16:06)
Aha, nisem vedel da tako piše v "velenjcan.si". Hvala
motovilec    (5.11.2019 16:51)
Ok, dejmo še mal pametovat o teh novih pasovih, narisan in zbrisan črtah.
Denimo, da na tem odseku, kjer potekajo kolesarske poti po obeh straneh cestišča in so srednje ločilne črte izbrisane, pride do prometne nezgode. Kako in komu zdej dokazovat, kdo si je vzel več prostora po voznem pasu,kje lahko vozi in kje ne, če ločilne oznake enostavno NI!!??
Oznake na cestišču so enakovredne prometnim znakom in če jih ni je pač kaos, ki ga še dodatno delajo neke kvazi namalane kolesarske steze.
Bi pa bil zelo hvaležen, če bi te brihte namalale kakšne ničle še na moj bančni račun, če je že vse ostalo tako lahko......enko pa jaz samostojno prispevam =)
McLeon    (5.11.2019 17:39)
Seveda motovilec, to je za inšpekcijo preden se zgodi nesreča.
Kako bo pa potem z dokazovanjem trajnih telesnih poškodb in odškodninami za trajno delovno nezmožnost? A bo treba do Strasbourga, da boš uveljavil pravico na sodišču?
BranimirVeliky    (5.11.2019 18:35)
Kdor se hoce vozit po cesti, naj plača cestnino in zavarovanje za vozilo.
atribut007    (5.11.2019 18:54)
moti ene ker divjanje ni priporočljivo. Super izpeljanka da imajo kolesarji prednost.
BaroN    (5.11.2019 20:20)
Gre za projektiranje maloprometnih cest  po smernicah NACTO (National Association of City Transport Officials).

"Sharrows" oz. souporabo prometne površine poznajo v tujini že tam nekje od l.1990 prejšnjega stoletja...  
sitemeter  ONLINE   (6.11.2019 7:37)
BranimirVeliky
Si mal tumast, a ne!?
sitemeter  ONLINE   (6.11.2019 7:39)
McLeon
Dej ti povej kako obvoziš kolesarja kjer ni črt. Ga verjetn niti ne vidiš. AH!
McLeon    (6.11.2019 8:04)
sitemeter
osnovno pravilo je, da po kolesarski stezi ne smeš voziti z avtom (ravno tako kot to, da ne smeš po avtocesti voziti v nasprotno smer).

A se strinjaš s tem, da v kolikor boš v Ljubljani vozil z avtom po kolesarski stezi, da ti bodo vzeli vozniški izpit.

Kako pa kolesarja obvoziš pa ni vprašanje, ampak je vprašanje kako se boš srečal z nasproti vozečim avtom ko bo moral na kolesarsko stezo zapeljati. A boš na SKRIVAJ zapeljal na kolesarsko stezo in Boga molil, da te ni kdo iz balkona fotografiral pa objavil na velenje com kako voziš po kolesarski stezi nato bo pa to pogledala policija in rekla "glej ga ta je pijan - vozi po kolesarski stezi".

Ravno tao ni vprašanje kako boš obvozil pešca, ni vprašanje kako boš obvozil na cesti ležečo osebo, zajca, mačka, itd ...

Seveda, ker bo ša na odseku Gorica - Velenjka obvozil kolesarja, zato boš pa zapeljal na kolesarko iz nasprotne strani in

ko se boš srečal z avtom ki prihaja od Velenjke na Gorico (ti pa iz Gorice proti Velejnki) bo vsej eden od vaju zapeljal na kolesarsko stezo. Če se vmes pojavi še kolesar in ta slučajno pade zaradi srečanja dveh avtov

potem se pa primi za denarnico.
BuddhaMonk    (6.11.2019 9:04)
@motovilec:
Dokazuje se povsem enako kot kjerkoli drugje, kjer je cestišče brez voznih pasov. Recimo celotno Konovo.

Ta ureditev je povsem uradna, takšno so si zamislili uradniki na državnem nivoju za primer, kadar so kolesarske poti na cestišču, ne ob njem. Se pa strinjam, da je zelo problematična. Ne vem zakaj mora sredinska črta biti izbrisana.
BuddhaMonk    (6.11.2019 9:04)
@BaroN:
Gre za projektiranje v skladu s pravilnikom o kolesarkih poteh. Morda je ta spisan v skladu s smernicami, ki jih omenjaš. Ampak nimajo svobode, če je kdo to mislil. Hvala za nov info sicer. Sem googlal sharrows, pa je videti, da vsepovsod po svetu kljub temu uporabljajo sredinsko ločino črto med prometnima pasovoma.

Primer

https://wearemodeshift.org/wp-content/uploads/2016/05/Super-sharrow-in-Oakland-CA.-Photo-credit-CityLab.-620x420.jpg

http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV13447
BuddhaMonk    (6.11.2019 9:07)
@McLeon:
A ti še vedno ne razumeš?

Na teh površinah, kjer so izbrisali sredinsko ločilno črto med pasovoma, si jo moraš sam narisat v mislih in vozit v skladu s tem. Torej po kolesarski stezi. Če pa je na njej kolesar, pa voziš za njim, če ga ne moreš varno obvozit.
sitemeter  ONLINE   (6.11.2019 10:14)
McLeon
No v redu, imate večje k**ce. Življensko pa je bolj varno za kolesarje, ki jih bi drugače lahko tudi spregledali.
Neznan    (6.11.2019 10:53)
Toliko prepucavanja na temo narisanih kolesarskih pasov...

Jaz sem pa samo hotel pohvaliti, da so tokrat končno uredili klančine na način, da jih lahko brez nevarnosti uporabljajo tudi 7-letni kolesarji.
In upam, da bodo na enak način uredili klančine tudi drugod po mestu.
McLeon    (6.11.2019 12:03)
Budamont
- gotovo poznaš da si po alkotestu pod vplivom alkohola če si preko meje
- gotovo veš da pri rdeči ne smeš zapeljati v križišče
- gotovo veš da v primeru svetlobnih in zvočnih signalov npr. reševalnega vozila vsi prometni znaki ne veljajo

Skratka, vedno obstaja eno drugo pravno stanje (meja alkohola, rdeča na semaforju, zvočni in svetlobni signali vozila na nujni vožnji) in v tej situaciji veljajo natančno določena prometna pravila.

Ko pa ti začneš filozofirati da "si jo moraš sam narisat v mislih in vozit v skladu s tem" pa to ni več natačno definirano pravno stanje in v tem primeru se primi za denarnico ko boš obravnavan "preko palca" ; kdo je in kdo ni kriv.

P.S.:
- širine cest so standardizirane z odstopanjem kakšnega centimetra in na PREOZKI cesti ne moreš na sredini risat črto, ker sta vozna pasova izven standardnih mer (standardizirane mere širine cestišč so pa enotne zaradi vseh vozil; od "pičipokija" do šleperja).
BaroN    (6.11.2019 13:43)
Sharrow seveda NI kolesarska steza. Z omenjenimi talnimi označbami, ki so v skladu s pravilnikom o kolesarskih površinah (Uradni list RS, št. 36/18), se dovoli kolesarjem uporabljati celoten vozni pas za vožnjo po sredini smernega vozišča in s tem se voznikom motornih vozil nakaže, da se morajo na cesti obnašati enakovredno do kolesarjev.
sitemeter  ONLINE   (6.11.2019 14:23)
McLeon
No daj še piši, me res nasmejiš.
BuddhaMonk    (6.11.2019 14:26)
@McLeon:
Samo pojasnjeval sem, kako vozit. Saj pravim, da se mi zdi ureditev problematična. Ampak ne zaradi tega, ker se oteži ugotavljanje krivde, temveč zato, ker smo navajeni vozit med črtami in zdaj nagonsko želiš vozit med levo in desno kolesarsko stezo. Manj pregledno se mi zdi. Verjetno se bomo navadili kot smo se navadili na rondo pod skakalnico (in je zdaj manj nesreč kot na začetku). Ampak tisti, ki bodo prvič naleteli na to ureditev, bodo pa zmedeni. In tu se strinjam s teboj. Tujci recimo.

Še bolj kot po Aškerčevi mimo sončnega parka ali preko rondojev od Goriške proti Veleja parku, pa se mi zdi problematično na križiču za šalek in Dijaški dom, kjer je omejitev 50 in ne 30. Nekoč je bilo tam na koncu razdeljeno v dva pasova. Eden za zavijanje levo in drugi za naravnost oz. desno. Zdaj pa se mi je že zgodilo, da tisti, ki zavija levo, ne gre toliko levo kot se je šlo nekoč in sem 2x že skoraj drajsal z njim, ker sem bil navajen, da lahko greš po desni strani neovirano (če potem v Šalek zavijaš recimo). Skratka, ni več kristalno jasno, kam se postavit, če zavijaš levo.
McLeon    (6.11.2019 15:22)
Všeč mi je da se vsaj eden, sitemeter, smeji, sploh zdaj ko se približujejo boljševiki iz vse Slovenije in se vsi nekam prestrašeno kislo držijo na ulicah Velenja.

BuddhaMonk, mogoče si po stroki pravnik, morda kulturnik, morda umetnik .... ampak ko pride do problema ti ne bo pomagalo to kar ti zgoraj pišeš, da:

- se oteži ugotavljanje krivde
- smo navajeni vozit med črtami
- nagonsko želiš vozit med levo in desno kolesarsko stezo
- verjetno se bomo navadili kot smo se navadili

Vse tvoje dikcije gredo v smeri neke dokaj dobre statistično povprečne verjetnosti - stohastike, naključnosti, itd. . Se ne kregam s teboj, da ne boš mislil.

Gre enostavno zato, da v primeru nesreče pride na licu mesta policija, zapre cesto, vklopi signalne luči in začne z delom

- fotografira, meri na cm natančno, pobira izjave, piše uradni zaznamek, da je v podpis zapisano in zadevo zaključi.

Čez nekaj mesecev se srečate po zaključenem zdravljenju poškodovanega kolesarja na sodišču. Tam ti preberejo uradni zaznamek policije. Tam piše, da si TI zapeljal na kolesarsko stezo in kolesar je padel pod kolesa tvojega vozila - ti nisi pazil na kolesarja. Kolesar bo iskal od tebe odškodnino za trajne poškodbe.

Vprašam te, a je sploh smiselno voziti po taki "cesti" na kateri si z avtom vnaprej obsojen na krivdo? Veliko riskiraš, če se voziš tam blizu kolesarjev na istem nivoju. Povsem nekaj drugega je, če kolesar vozi na nivoju pločnika, par cm višje od vozišča za avte.
motovilec    (6.11.2019 15:59)
Jaz še vedno pravim da je oslarija, če nekdo na ta način praktično rine kolesarja na cesto, in ne kolesarsko stezo, al pa enostavno prepovedat promet ostalim moroenim vozilom oziroma avtom ipd...
BranimirVeliky    (6.11.2019 16:26)
@sitemeter: Nisem tumast ampak realen, te črte stanejo, so na cesti ki je namenjena prvotno motornim vozilom, zdej ste dobli črte, se pravi da ste enakopravni v prometu, potem enakopravno tudi prispevaj pri cestnini.
BuddhaMonk    (6.11.2019 18:13)
@McLeon:
Kaj je drugace, ce ti kolesar pade pod kolesa, medtem ko vozi pred teboj po navadni cesti?
McLeon    (6.11.2019 19:48)
Če ti pade (na cesto) iz pločnika (nivojsko dol za par cm), ko ima pločnik kolesarsko stezo ni enako kot če ti pade pod kolesa pa si ti z avtom na njegovi kolesarski stezi (tudi nivojsko).

V prvem primeru se boš morda zmazal,
v drugem primeru si pa pečen.

V tretjem primeru, če ti pa na navadni cesti brez označene kolesarske "špure" pade pod kolesa se boš pa lažje zmazal, ker je bilo morda iznenada (je morda zakolovratil, ipd.) in ni definirana kolesarska s črto.

Mi obravnavamo 2. primer, ko si pečen, če na ali tik poleg označene kolesarske povoziš kolesarja saj sta nivojsko na istem (ni kolesarska "na pločniku") in kolesar je obravnavan kot račka (ki je v nobenem primeru ne smeš, niti slučajno zadeti, četudi se ti vleže na cesto, je absolutno zaščitena).

To pa menda ja učijo v avtošolah?
BuddhaMonk    (6.11.2019 20:13)
Jaz ne vidim razlike med 2. in 3. primerom. V obeh primerih si ti zadaj, zaradi cesar si odgovoren, ce se zaletis v vozilo spredaj. Naj bo to avto, ki nenadoma ustavi ali kolesar, ki pade po cestiscu.

Tukaj se meni zdi bolj problematicno to kar omenja motovilec in sem ze tudi sam tu gor pisal. Dokler ni bilo teh kolesarskih, si na teh cestah redko srecal kolesarja. Zdaj pa bi naj po pravilih tu vozili. Relacijo od zivkovica do saleka vsak dan veckrat delam, pa se ne spomnem kolesarjev na cesti. Ne pri lezecih ne kasneje pri domu ucencev. Ce se bo to spremenilo s temi kolesarakimi potmi, bodo zarad tega kolesarji bolj izpostavljeni. Jaz z otroci se vsekakor ne mislim vozit po teh poteh, ampak po plocnikih.
sitemeter  ONLINE   (7.11.2019 6:46)
BranimirVeliky
Ravno zato, ker smo enakopravni (in enakovredni) si preberi zakon, kjer cestnina za kolesa ni predpisana.
McLeon    (7.11.2019 7:46)
Če ni razlike med 2. in 3. primerom potem pa sploh ni treba več delati dragih pločnikov - vse naj bo v eni ravnini.

Saj v tem je pa računica (prefigancija) naročnika barvanja koles.stez po "cesti", da prišmugla denarna sredstva EU, ki so na voljo za korektno izdelane kolesarske poti nivojsko dvignjene nad cestišče.

Koliko sporov, sestankov na licu mesta, je že bilo pred 10.-timi, 15.-leti okrog tistega otočka malo više na Gorici. Vsepovsod in vedno AB - išče se nekaj kar proč pade od investicije. Razpoložljiva sredstva se ne porabijo korektno ampak tako, da nekaj kane.

Zakaj oblastniki ne uredijo, vsaj zdaj (zaradi njih) ko se jim bo pripeljala smetana SD na kongres v Velenje, da nebi bila državna cesta od Vinske gore do Moemaxa ena sama valovitka, da se vozi slalom da se izogneš luknjam in pogrezkov v kolesnicah po vozne pasu cestišča.

A samo ČAKAJO na 3.os in kaj mislijo, da preostale ceste ne bodo več potrebne, ne bodo več funkcionirale, bodo izven uporabe, ko bo hitra cesta narejena? Do pričetka gradnje hitre ceste bi morali v okolici Velenja imeti urejene ceste (državne!), ne pa da vsepovsod slalomiramo ko non stop vozimo po kolesnicah, pogrezkih, valovitkah (kot v Moldaviji), da ne poškodujemo vozil.
BuddhaMonk    (7.11.2019 8:58)
Dragih plocnikov ne bi bilo treba delat, ce ne bi bilo razlike med 1. in 2. primerom.
Mother    (7.11.2019 9:46)
Najbolj zmaga po mojem Efenkova cesta, ozka kot je (dva avtomobila se ne moreta srečati), so jo označili za obojestransko kolesarsko iz strani Šalek in v Šalek. Hahahahahah
sitemeter  ONLINE   (7.11.2019 10:29)
Mother
A po efenkovi je ful prometno, pa v coni 30 tud.
McLeon    (7.11.2019 14:03)
sitemeter je občinsko "paće"(račka) pa mora zagovarjati v svojem službenem času zgrešene zadeve da opraviči plačo, ki gre iz davkoplačevalskih davkov. Z njim se ne splača več trati časa, ker ima možgane inštalirane na zagovarjanje nepravilnosti.
bistra78    (7.11.2019 14:34)
sitemeter zagotovo v dusi ni pripadnik obstojece garniture, vendar je dejstvo, da ima ocitno korist. Kdorkoli podpira in se mu zdi to normalno kar pocnejo ima direktno korist od vodilnih ali kot izvajalec ali kot ritoliznik, kateri ni sposoben svoje sluzbe dobiti z znanjem, ampak z lezenjem v rit in kimanjem vsemu kar serif rece.
BranimirVeliky    (7.11.2019 16:07)
sitemeter
Ne vem po kaki logiki sta lahko kolesar in voznik mot. vozila enakopravna če slednji plačuje cestnino kolesar pa ne, zahteva pa iste oz. večje pravice na tej isti cesti. Zakon je eno, realnost pa nekaj čisto drugega. Js sem tud kolesaru, vsak dan, 20+ let, tud po dežu in celo snegu, kolesarskih poti ni blo niti 20% koliko jih je zdej pa mi nič ni falilo, kamor sem se namenu tja sem tud prišel, zdej bi folk meu ne vem kaj, plačal nebi pa noben, tipično razmišljanje "slovenceljna".
BaroN    (7.11.2019 17:32)
Cestnina je dajatev, ki gre direktno za avtocestno infrastrukturo in hitre ceste.
Tam ni kolesarjev.
motovilec    (7.11.2019 19:01)
sitemeter- ti spa res en debil, a če avtocesta ni prometna ni avtocesta?Ni čudno da je tk če nam vladajo ldje tipa sitnometer,,,,.....!!!!
BranimirVeliky    (7.11.2019 19:03)
Zakoji kurac so pa vinjete, omg.
BuddhaMonk    (7.11.2019 20:13)
@BaroN:
Dars se financira iz vinjet. Cestnina ob registraciji je za ostalo cestno infrastrukturo.

https://zakonodaja.com/zakon/zdars-1/13-clen-prihodki-dars-ter-financiranje-upravljanja-in-vzdrzevanja-avtocest
BaroN    (7.11.2019 20:16)
Kjer je lastnik in upravljalec DARS, je treba vinjeto.
sitemeter  ONLINE   (8.11.2019 6:44)
BranimirVeliky in ostali, ki se ne strinjate.
Kolesar in voznik avtomobila sta popolnoma enakopravna ker zakon o prometnih predpisih velja za oba, torej velja za njiju enako pravo.
Na avtocestah nista enakovredna, ker se kolesar po avtocesti ne sme voziti. Na teh s črtami za kolesarje cestami in drugimi regionalnimi cestami sta oba enakovredna in enakopravna udeleženca v prometu.
Upam, da ni treba več nadaljevat.
BranimirVeliky    (8.11.2019 10:17)
Zdej mi pa razlož ko si že tk pameten, zakaj je zakon narejen tako, da smo na cesti(razen avtoceste), enakopravni za kolo pa ni treba plačat registracije in zavarovanja. Zakaj nebi kolesarji tudi finančno prispevali. Slab zakon.
sitemeter  ONLINE   (8.11.2019 10:48)
Ne govorim kaj je prav in ne kaj se teb zdi, da bi bilo prav. Ja, tak je zakon in tu smo enakopravni.
laminat112    (8.11.2019 12:02)
Tako se evri pobirajo . Ceste so za motorna kolesa .Mi ki imamo avtomobile plačujemo cestnino in od bencina plačujemo nekaj za ureditev cest..In sedaj pametnjakoviči ,narišejo znake za kolesarje in za pešce in imajo prednost pred nami...In nekdo pokasira v mesto Velenju od Evrope 4.2 mil. evrov...
BranimirVeliky    (8.11.2019 12:21)
@laminat112, podpis
sitemeter  ONLINE   (8.11.2019 12:29)
laminat112

A pred črtami pa kolesar ni imel prednosti?!
Bumbar.
BuddhaMonk    (8.11.2019 20:01)
Vau, sem se cudil cifri 4,2 mio. Pa bo res. Spodaj link do predstavitve projekta. Nisem vedely, da bodo se gradili. Od velenjke bodo se gradili stezo do zarove ceste. Vmes 1 most. Skoda, da se bo tist travnik zbetoniral delno.

https://www.velenje.si/uprava-organi-obcine/11721
laminat112    (9.11.2019 13:07)
Branimir lepo da sem bumbar ..zdaj mi pa razloži kdo je to ..po mojem je to ena lepa črno rumena živalca.....ti si zelo brihten poba in znaš komunicirat.....



Neprijavljen uporabnik - ne moreš dodajati odgovorov
Prijavi se (ali pa se registriraj)

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]