Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 401

Velenje.com : Diskusije : Politika : Vprašanje
 

odprto pismo župana - resno?! (Neznan 9.10.2019 13:06)

Župan Bojan Kontić je poslal odprto pismo predsedniku vlade glede na 3 razvojne osi. V pismu je zaslediti kar nekaj zanimivih stvari.
1. Grožnje, da bodo posegli po drastičnih ukrepih in preusmerili promet po drugi strani! Kako? Saj cesta ni vaša, ko dobite vi odprto pismo od občanov ga preprosto ignorirate ali pa napišete, da vse uničene ceste v našem okolju so državne in vi ne morete vršiti sanacij in vzdrževanje a zdaj bi jo pa zaprli? HA HA

2. Skozi celo pismo govori kako ne bo dovolil tega in tistega, da je v nasprotju z odloki itd itd. Pa kaj si ti neumen? Upoštevaš ti mnenje svojih občanov? 100x pritožb ste prejeli glede kolesarskega adrenalinskega pasu na Gorici in Šaleku. Je bil kakšen napredek viden? Se vas je kaj prijelo? Ste kaj storili, da bi pokazali upoštevanje občanov? NE!!!

Vi niste sposobni urediti sanacijo obstoječih cest, saj imamo slabše ceste kot v Moldaviji. Po celem balkanu (ne podcenjujem nikogar, ampak dol je dosti več tovornega prometa) se lepše pelješ kot pri nas. Po vinskogorskem klancu se itak vsi vozijo po bankini, proti tunelu Šalek imaš občutek, da bo kolo utrgalo vsak čas, da ne govorimo o Kidričevi cesti in potem takšni ljudje pametujejo kaj bi bilo potrebno narediti. Popravite to kar imamo, ker ostalega še dolgo ne bo, pa lahko narodu mečete pesek v oči kolikor hočete. Zdaj boste svojim šefom protestirali, japajade. Zakaj ste takšni pr*sci in svoje občane j*bete v glavo, oni so tisti kateri so vam omogočili, da imate sedaj to kar imate.

Vam je pa potrebno priznati, da nekaj pa znate. Svojim ljudem priskrbeti službe in svojim izvajalcem najti delo in to brez kakršnegakoli sramu.

če skrajšano povem: SRAMOTA ZA VELENJE!!! Še kako se boste cvrli v peklu!



knusprig    (9.10.2019 13:43)
Priključek Arja vas?

Regijski strahovi so bili veliki. Celje in Slovenj Gradec sta bili stari uveljavljeni regijski središči, Velenje pa ne. Mestne občine os spet bili strahovi saj Velenje ni imelo

- Visokošolskega središča
- Bolnišnice
- Letališča

Potem so malo kombinirali, da so prišli do mestne občine. Rekli so letališče je blizu, v občini Šoštanj. Bolnišnica je blizu, v občini Šoštanj. Res je da visokega šolstva nimamo ampak bomo to naredili; glasbeno, itd.

Dalje, Velenje je bilo hendikepirano tudi zaradi tega kjer stoji upravna stavba premogovnika Velenje. Sreča da vasi Družmirje ni bilo, prebivalcev ni bilo, da bi na referendumu glasovali /če bi bil 1 prebivalec s hišno številko v Družmirju bi referendum lahko bil/, da mora biti območje Družmirja v občini Šoštanj /tako kot je bilo in meja v Pesju pri Melanškovi hiši/, s tem pa tudi stavba uprave premogovnika v šoštanjski občini.

Mejo med šoštanjsko in velenjsko občino so potegnili na račun kšefta. Velenje dobi zemljišča Družmirja s stavbo uprave premogovnika vred, šoštanjska občina oz. lobij iz Topolšice /takratni župan/ pa dobi kanalizacijo saj je bila bolnišnica, hotel, naselje Topolšice brez kanalizacije.

Tako se je Velenje osamosvajalo, ker takrat ni bilo logično, da je Velenje regijsko središče in mestna občina.

Velenjski možje so se ukvarjali s takimi banalnostmi kot npr. - zakaj na radiu ne povedo vreme za Velenje, povedo pa vremenske temperature za Slovenj Gradec in Celje. In to so kasneje tudi dosegli. Danes je vremenska napoved za Velenje logična.

Velenje za pridobitev regije in središča ni imelo dovolj prebivalstva zato so računali na prebivalstvo iz Solčave in Gornjega Grada. Da bi Velenje postalo regija

- Cesta nikakor ne sme iti v smeri Celja /Arje vasi/, ne priključek Arja vas,
- Cesta mora iti v smeri Ljubljane - torej priključek Braslovče!

Cesta mora posrkati prebivalce Gornje Savinske doline in Zadrečke doline da bo dovolj prebivalstva za regijo. Torej mora iti cesta čim bliže Letušu - priključek Braslovče. Tu ni bilo nobenih kmetijskih zemljišč, nobenih rušitev stanovanjskih hiš pod vprašanje. Vprašanje je bilo samo - REGIJA! Ne glede na visoke stroške gradnje ceste, ta mora iti v smeri Ljubljane, ne v smeri Celja.

Sploh jih ni interesirala smer ceste za Avstrijo in Dolenjsko - samo smer Ljubljana!

Toliko o priključku Arja vas.
n&m    (9.10.2019 13:44)
No, tudi mene je zmotilo to pisanje preds.vlade zato bom prilepil moj komentar, ki sem ga že dal pri temi "Hočmo prvo lopato", vključno z odogovorom dvema razpravljalcema pri tej temi (@....)

To me spominja na tisto, ko lopov vpije: "PRIMITE TATU !!!!"

ZAKAJ Velenje nima avtoceste?

Odgovor je:
- ker bivši župan Velenja, vodja SD tega ni dovolil.
- Ker ni dovolil narediti niti pravega izvoza iz AC v Arji vasi za Velenje!
- ker ga je bilo strah vpliva Celja
- ker je povedal, da bo vsa inteligenca odšla iz Velenja, če bo avtocesta

Zakaj trasa čez Braslovče - strah pred Celjem ostaja...

Zakaj Velenje NIMA OBVOZNICE?
Ker bi šla na Selu proti Obircu in potem nebi bila upravičena AC za Braslovče. Vsaka vas v Sloveniji ima obvoznico, Velenje je nima. Kdo je odgovoren za to, lokalna SD oblast.

Zakaj?
Vprašajte jih, stranko SD, vprašajte župana in ostale, ki "vodijo" razvoj Velenja nazaj v srednji vek.

Ne le, da že 30 let propada industrija, Velenje postaja mesto starejših občanov in socialno ogroženih priseljencev. Izobraženih je vse manj, vse manj je dobro plačanih delovnih mest.

Velenje je iz prvih mest padlo pod slovensko povprečje po BDP-ju. To je kruta realnost, NIMAMO "razvoja" pod vodenjem stranke SD, Velenje je lepo urejeno vendar drvi v katastrofo.

Pred dnevi je izjavil Velenjčan, ki sicer živi v Ljubljani (ima pa še vedno tu starše), da ga skrbi za lepo urejeno Velenje, saj Velenje izgleda kot "nališpana draga ku... z aidsom (morda bi bilo glede na temo bolje če bi opazko spremenil v po-cestnica), ki se nosi z visoko dvignjenim nosom"

In ti "isti" politiki in stranka, ki so nas pripeljali v to situacijo sedaj pišejo predsedniku vlade, delajo proteste itd.

Ljudje bomo morali nekaj narediti, ne pa ta SD-jevska politika.

Da jih ni SRAM !

----------------------------------------------------------------------------
@.... kje je dokumentirano ali je zgolj mnenje?
veliko "starih velenjčanov" so te moje navedbe slišali na lastna ušesa.

Podobno je s tem kot z grožnjami, ki jih je oblast delila vsem, ki so nasprotovali gradnji TEŠ6 v tej obliki (600MW), tudi to je ostalo v ušesih velenjčanov...

@.....Kaj je pravi izvoz?
To je enostavno, eno je križišče kot v Arji vasi, ko stojiš v vrsti za izvoz na gl.cesto, drugo pa avtocestni izvoz (Celje ima kar tri izvoze...)

Kar pa se tiče razmišljanja starega župana je bilo kakršno je bilo.

@.....Kaj pa počne opozicija?
Strinjam se, SD je ves čas v vladi. Zakon za TEŠ so spravili skozi, za cesto niso imeli interesa - kar je več kot očitno, kajne?

Kar se tiče opozicije se pa strinjam, da bi lahko in morala imeti vsaj več javne iniciative glede ceste, lahko bi naredili tudi proteste.

Edino kar se spomnim je, da je Jenko kot žup.kandidat zahteval naj začnejo takoj z gradnjo okrog Velenja, pa čeprav le na Korosko. Všeč mi je bilo, ko je rekel, da je prava rešitev za Velenje EU, ne Ljubljana, da bomo imeli vsaj z EU dobro cestno povezavo, če že z Ljubljano ne.
zag_prav    (9.10.2019 13:55)
Kradete nam parkirišča, zelenice, seveda vse v skladu s predpisi. No v skladu s predpisi pa jaz vam povem, da ste bedaki.

Občinarji, vam ni nič nerodno hoditi po mestu? Vas ni sram gledati ljudem v oči?
Svetniki kao nekakšni izobraženi ljudje, kateri ne znajo dveh besed skupaj sestaviti. Pa kdo se dela norca iz nas? Vsi dobro vemo, da vsi kateri sedite na stolčkih tole berete in se dobro zavedate, da ni prav kar se počne pa še vseeno podpirate to oblast. Tudi vas naj bo sram. Najejte se tistega kostanja s katerim mislite kupiti tiste naivne nepismene volivce.

n&m, kaj je pa Jenko naredil, da bi kaj spremenil? Postaviti vprašanje našim vladajočim je kot, bi se po dežju polival z vodo. Konkretne ukrepe je izvesti. Pred našo občino je potrebno iti in narediti shod. Vrzite jim tisti kostanj v soboto v obraz in jih pošljite nekam. Jutri naši/vaši otroci ne bodo imeli nič in bodo priseljenci nekje drugje.
sitemeter    (9.10.2019 14:07)
Lahko na lokalnih cestah postavijo znak za prepoved tovornega prometa, kot so to storili po industrijski cesti mimo jezera.
BuddhaMonk    (9.10.2019 14:56)
@knusprig:
Tvoji pogoji (visokošolsko središče, bolniščnica, letališče) za mestno občino so napačni.

Zakon o lokalni samoupravi pravi:
"16. člen

Z zakonom se lahko občini dodeli status mestne občine, če je na njenem območju mesto, ki ima najmanj 20.000 prebivalcev in 15.000 delovnih mest ter je gospodarsko, kulturno in upravno središče širšega območja."

Si pa navedel prvi smiseln argument, zakaj speljati cesto na Savinjsko dolino. Da jih povlečemo nase in postanemo "regijsko središče". Pred mesecem je bil predlog o pokrajinah. In med pokrajinami je tudi velenjska, kamor spada zgornja savinjska dolina.
partija    (9.10.2019 15:10)
Mene pa zanima kam se bo ta cesta nadaljevala. Ali ni to eden ključnih faktorjev? Glede tega nisem zasledil niti besedice. Ali se bo potem nadaljevala proti Trbovljam, ali je namen samo, da se Koroško in Velenje poveže z AC.
sitemeter    (9.10.2019 15:13)
Do bele krajine bi naj šla.
BuddhaMonk    (9.10.2019 15:19)
Do Bele Krajine bo šla iz Celja, ne iz Braslovč al kje bomo mi imeli priključek. Tako da to ni več tretja razvojna os v pravem pomenu, saj bo razbita na 2 dela.
knusprig    (9.10.2019 15:22)
BuddhaMonk malo fudlaš. Prebereš tisto kar ti paše.

Glej da ne boš označen za
"komunisti laž na laž", nesmrtna vizija laž.
BuddhaMonk    (9.10.2019 15:33)
Kje fudlam? In zakaj je tako tezko obrazlozitev podat? Mi ne bi bilo treba sprasevat.
BuddhaMonk    (9.10.2019 15:34)
Ce sem te napacno razumel in to niso bili pogoji, potem napisi tako. In ne bi bilo treba niti besede vec o tem.
knusprig    (9.10.2019 16:25)
Ti si sam poišči in preberi kaj vse je potrebno za titulo, pravice in dolžnosti mestne občine, kdaj sme biti ustanovljena, ipd. ker ti jaz nisem hlapec da ti bom to iskal.

Če pa ne verjameš kar sem ti naštel za formiranje mestne občine (bolnišnica, visoke šole, letališče, hoteli, število prebivalcev, itd) paraje vprašaj tiste, ki so cvikali takrat ko se je to dogajalo

- ali bo ali ne bo Velenje mestna občina
- ali bo ali ne bo Velenje regijsko središče

ali je imelo ali ni imelo, kaj je manjkalo takrat, kaj je bilo treba "sfudlat" da bi Velenje nasproti Slovenj Gradcu in Celju bilo regijsko središče,

da bi Velenje imelo svojo regijo. Vprašaj tiste izpred cca 25 let.

Če si mlajši od 45 let potem ti ne zamerim za črkobralstvo po nekih členih, ki si si jih našel.
non-stop    (9.10.2019 17:53)
V teh tridesetih letih bi Velenje tistih par km avtoceste lahko samo zgradilo. Seveda če bi bila volja.Odprta pisma...me pa spominjajo na tista odprta pisma naših politikov hrvaški. Kaksen je bil efekt pa vemo.
sitemeter    (9.10.2019 18:44)
BuddhaMonk

Si pa pikolovski. Ka pa je km se pelat po obstoječi avtocesti. Pa ji reč 2.polovična razvojna os.
calis    (9.10.2019 19:31)
meni je prau fajn v Veleju...ka ti pa fali...moj deda ima 1350€ knapovske penzije in ...res, da sn brez šihta (neki se kaže pri Skazu), ampak drgač je pa fajn....enim čisto nič ne paše...jaz in moja družina (48 nas je) bomo spet volil gospoda Kontiča.
BuddhaMonk    (9.10.2019 20:10)
@knuspring:
Zakaj na tem portalu nihce ne zna diskutirat? Da se rece diskusije, je ironija.

Nisi moj hlapec. Ce pa nekaj trdis in ti oporekam z zakonskimi cleni, pa pricakujem, da se bom potrudil poiskat argumente, ki potrjujejo tvojo trditev. To ni nagajanje, to ni prepucavanje. To ni kreganje. Temu se rece diskutiranje.
BuddhaMonk    (9.10.2019 20:12)
@knuspring:
Pa se to. Jaz na netu enakovredno obravnavam in diskutiram z 20 let mlajsimi ali 20 let starejsimi.
BuddhaMonk    (9.10.2019 20:15)
@sitemeter:
Od braslovc do celja je vec kot km. Velenjcani se v celje ne bomo vozili po hc, ampak kot dosedaj. Dnevno je 18000 prometa. 8000 ga gre naprej proti koroski. Recima cez prst, da od 10000 velenjskih (oz za celo dolino) jih 5000 gre v smeri maribora v arji vasi. Iz tega vidika je planirana trasa zgresena. Vprasanje pa je, ce se bo temu pridruzlo se 4000 koroscev, ki gredo tudi v tosto smer in bodo ubrali bliznjico po "prazni" regionalki do arje vasi.
BuddhaMonk    (9.10.2019 20:17)
@knuspring:
Opazam, da omenjas regijsko sredisce. Jaz sem ti oporekal zgolj, kaj so pogoji za mestno obcino.
Kanilab    (9.10.2019 21:08)
Neznan,
poln gneva si glede župana. Toda ali niso izbranci ljudstva še bolj odgovorni ? Svetniki !!!!
Po mojem so. Raje so tiho in vlečejo sejnine in zahrbtno pljuvajo po županu.
Naredi kaj koristnega pa ti bo bolje.
encijan    (9.10.2019 22:31)
zag_prav,
ljudi brez vesti, ki so se namnožili v tranziciji v naši sicer prelepi Sloveniji, kamor spada veliko politikov, tajkunov, predstavnikov sodstva itd. ... ni sram. Gledajo predvsem na svoje interese, te pa zakrijejo s političnimi floskulami, v katerih začno s stavki: "Za vas, dragi volivci smo naredili to in to, v naslednjem letu pa bomo to in to ... In večina volivcev naseda. Sploh če so pogoščeni z golažom ali kostanjem in še čem.

MOV je ena izmed občin, kjer vsa ta leta jaha v sedlu ena sama opcija, kar ni v redu. Že zaradi možnosti nastajanja gospodarskih in političnih elit, ki so pri koritih. Različne opcije bi to razbile. Jaz osebno bi županom dovolila le dva zaporedna mandata.

To se vidi pri rezultatih: padec BDP, krhanje gospodarstva, podjetja so propadala, Gorenje so kupili tujci, dela se prevsem na "fasadi" mesta, zelenice izginjajo, naredile so se na veliko mestih trapaste kolesarke steze, lokalne ceste so marsikje v nezavidjlivem položaju, prisotne so težave zaradi prevelikega priliva priseljencev, ki zažirajo socialne transfere, saj posamezniki s seboj privlečejo mnogoštevilne družine - dela pa samo eden, s tretjo razvojno osjo so zavlačevali, zgradil se je skorumpirani TEŠ 6 itd... Preveč za našteti.

Bivši župan je bil za svoje "dosežke" in "napredek" mesta nagrajen s častnim nazivom in se preselil iz svojega "preljubega" mesta na Kozjansko.

Sedanji župan ne želi izpreči in uvaja v skladu z lokalnimi pravili svojega namestnika. Nepolitično in nepotistično. Vsi svetniki mu kimajo, opozicija je brez moči.

Kako naj bomo tisti, ki globlje razmišljamo, zadovolnji? Ni nam všeč in vsakemu normalnemu razmišljujočem občanu prav tako ne.

Nekdo bi se moral potrudit in pobrskati po arhivih, tudi spletnih in na ta način narediti analizo dogajanja po osamosvojitvi. Obstajajo sledi.

V petih minutah sem našla nekaj zgodovine o tretji razvojini osi na spletu:

https://www.velenje.si/sporocila-za-javnost/2005/09/119-Hitra-cesta-Tretja-razvojna-os

http://www.velenje.com/KANDIDAT3.php?fID=meh&fID_vprasanje=96&fPage=1

http://cibraslovce.blogspot.com/2011/03/

https://www.virtualni-katalog.si/SDVelenje/infoObcan_2011/files/assets/seo/page16.html

https://nova24tv.si/slovenija/to-so-pripadniki-rdece-naveze-saleskega-lobija-ki-so-poskrbeli-za-najdrazji-projekt-tes6/

https://www.dnevnik.si/1042644820
Butchman    (9.10.2019 22:35)
Stari župan je za Naš Čas rekel, da ne potrebujemo AC, saj bo potem šel ves promet mimo, šoferji se v velenju naj ne bi ustavljali.. Se pravi, prihodek oštarije od kavic in čikov je za razvoj Velenja pomembnejše kot AC... Kaj sedaj? Kolesarska pot velenje-celje?
encijan    (9.10.2019 22:37)
Pa tako pazim, da ne bi naredila manjših napak - vendar modra podlaga vsaj meni povzroča težave in šele potem vidim, kaj sem napak napisala.

P.s.: Upam, da je drugačno mnenje od večinskega v občini dovoljeno. Saj živimo v "demokraciji", mar ne?
NOVI DEMOS    (10.10.2019 0:55)
Čas vladavine velenjskih komunistov, predvsem Meha in Kontiča in njune ZKS-SDP-ZL-SD je razgrnil veliko velikih strateških napak. Ni samo obvoznica, za katero je vrli komunist Meh kot župan zatrdil točno to, kar je v diskusiji že zapisano. In še več: dokler bom jaz župan obvoznice ne bo. Kontič in njegovi komunisti pa so na tem le še vztrajali.

Da bo napaka še večja se Velenje iz hude prometne zaostalosti poskuša reševat z hitro cesto tretje razvojne osi. Kakor koli se obrača, hitra cesta tretje razvojne osi nebo rešila prometne zaostalosti Velenja. Sicer bo nekoliko izboljšala prometno stanje, vendar ne more nadomestiti obvoznice. Velenje bi že zdavnaj potrebovalo cestni obroč, ring, ki bi bil umeščen v prostor tako, da bi omogočal prostorski razvoj mesta in bi Velenje hkrati izkoristilo druge priložnosti in danosti razvojne osi. Koliko izhodov se bi potrebovalo iz cestnega obroča na hitro cesto je stvar razvojnega načrtovanja Velenja in ambicij po gospodarski rasti.

Glede na to, da se hitra cesta odlaša iz mandata v mandat vlade bi se mogoče še dalo popraviti to napako. Ampak s Kontičem ali njegovim partijskim naslednikom zagotovo ne.

Naslednja velika napaka velenjskih komunistov z Mehom in Kontičem na čelu je neizmerna trdovratnost pri političnem obvladovanju šaleške energetike, premogovništva in proizvodnje električne energije v TEŠ. Kam je to pripeljalo in v kakšno globoko brezno je znano. Pa se še ni doseglo dno brezna. Čez desetletje ali več se bodo pokazale vse razsežnosti te neumnosti.

Povsem enaka zgodba je torej gospodarsko nazadovanje kot prometna zaostalost.

Napak, zlasti strateških z dolgoročnimi posledicami, tudi nepopravljivih, je še veliko. Kaj je geneza vseh teh napak? Zame: v komunističnem dojemanju stvarnosti.

Strinjam se z vsemi, ki rešitev vidite v odhodu garniture komunistov z oblasti v Velenju. Sicer se bodo napake le še stopnjevale, Velenje pa bo tonilo vse nižje.
zag_prav    (10.10.2019 9:07)
@novi demos, rešitev ni v odhodu komunistov. Kaj misliš, da bodo sami odšli? Kot je nekdo zapisal, oni so tako globoko zasidrani, da jih lahko samo naženeš, ampak to naša opozicija ni sposobna. Oni so sposobni samo 1 mesec pred volitvami skakati in se kazati. Na koncu resnično prideš do spoznanja, da se s politiko ukvarjajo samo ljudje, kateri imajo celo svoje otroštvo in mladost komplekse in so sami nesposobni doseči nekaj v življenju, da se prepustijo stranki in ga ta upravlja ter dela z njim kar želijo. Ne predstavljam si nekoga, kateri je uspešno zaključil študij z svojim znanjem in ima vizijo kaj si želi v življenju, da bi se prepustil, da ga nekdo j*ebe na suho. Ampak očitno je tako. Naše fakultete sedaj tako več nimajo nobene teže. Ko smo mi študirali v začetku 90ih je bilo potrebno kar nekaj znanja, da si opravil izpit in nismo imeli interneta in googla. Svoje znanje si moral utrjevati s knjigami, sedaj pa vsak "k" naredi fakulteto in meni, da lahko sedi v fotelji in na račun dajanje svoje riti pride do položaja in statusa.

Če bi čez palec izračunal število volivcev opozicije, bi bila številka verjetno nekje blizu 4.000. Zakaj ne stopite skupaj in svojim volivcem pokažete, da so se prav odločili na volitvah? Veste kaj pomeni 4.000 ljudi pred občinsko upravo? ZDAJ je potrebno organizirati shode in proteste, čeprav smo že globoko zagreznili lahko še vedno rešimo mesto pred propadom.

Poglejte kakšen nepotizem se dogaja v Velenju. Mi smo hujši kot Jankoviči in sinovi. Tam so trije udeleženci, pri nas je pa tako prepleteno, da več ne moreš slediti kdo koga. Isti ljudje sedijo na dveh/treh stolčkih. Če pa ni ista oseba, je pa žena, punca, brat, sestra, oče itd itd. Ni konca ne kraja. Temu je potrebno narediti konec čimprej.

Ima kateri ali katera iz opozicije j*jca sprožiti proteste? Ogromno materiala se lahko priskrbi, kjer so razvidne nepravilnosti delovanja občine Velenje. Ogromno priimkov se podvaja na občinski upravi, med svetniki in namestniki.

Ampak bo kar držalo kar je omenil @sin politika. Mora priti tretja oseba, ker vsi iz svetniških skupin so sedaj enaki in namazani, da nič ne smejo in ne upajo narediti.
janoš    (10.10.2019 9:24)
Novi Demos če so v Velenju komunisti so tudi v SDS,ker uradno jih ni več neuradno pa so po vseh strankah!
zag_prav    (10.10.2019 9:34)
https://www.facebook.com/3320velenje/posts/931544727214129

S tem se naša opozicija ukvarja. Pa kaj ste čisto zmešani al kaj? Kaj ti bo napis ERA. Nam mesto propada. Ceste imamo katastrofalne, kolesarski pasovi so v popolnem nasprotju s predpisi, ti se pa ukvarjaš z napisom ERA.

Po tem vidiš, da so vsi padli pod okrilje vladajočih in potem iščejo takšne neumnosti, da se lahko pogovarjajo na sejah. Sori Joco, nisi slab človek, ampak daj se malo zamisli. Kaj ti več pomeni? Napis na bloku nečesa, česar že leta ni več ali naše mesto, katero bo propadlo s takšnim tempom?
Kanilab    (10.10.2019 10:10)
Vsi samo udrihate po županu.
Vrli svetniki pa so nedotakljivi.
Ali vam ni jasno , da brez njihove podpore ni možno narediti nič.
Naslovite kakšno vpršanje tudi na dobrohotne svetnike.
Morda pa imajo kaj povedati.
BuddhaMonk    (10.10.2019 10:39)
@Butchman:
V sosednji diskusiji o obvoznici je izjava starega župana iz leta 1997, da ne potrebujemo obvoznice. Upam, da kdo izbrska tudi izjavo, da ne potrebujemo avtoceste oz hitre ceste, če ta obstaja.

Je pa iz encijankinih linkov razvidno, da se je občina zavedala potrebe po 3.razvojni osi že vsaj 2005.
sitemeter    (10.10.2019 10:48)
NOVI DEMOS
Zgodovino zdaj že poznamo. Še vedno čakam(o) na rešitve. Take, da bodo vsebovale vsaj: kaj, kje, kdo, od kod sredstva, v kolikšnem času.
bistra78    (10.10.2019 11:05)
Kanilab ima prav. Sem malo brskala po FB in ravno včeraj so imeli sestanek predsedniki lokalnih skupnosti in mestnih četrti sestanek. Potem gledam slike in mi ni jasno a se je kaj pomešalo na FB ali pa je le res. Večina teh ljudi so pripadniki SD stranke in celo svetniki. Kanilab, moraš pa nekaj vedeti, svetniki delajo tisto kar jim župan naroči. Tudi namestnik dela tisto kar mu župan naroči.

Velenje bo ena sama zgodovina kaj kmalu!
sitemeter    (10.10.2019 11:20)
Imamo take svetnike kot si jih zaslužimo, oprostite izvolimo.
encijan    (10.10.2019 11:28)
Tudi jaz ne razumem svetnikov SD, niti svetnikov opozicijskih strank. Kako imajo lahko tako zelo oprane možgane, da ne zmorejo lastnega mnenja, kadar se gre za napačne stvari, in teh je veliko?

Vidim pa, da že kot neopredeljena občanka, brez črednega nagona, ki se ne vidi v nobeni stranki, in ki jasno izraža svoje mnenje, ne naletim na odobravanje.

Ker nisem odvisna OD MOV, mi je vseeno. Je problem torej v tem? V morebitnih uslugah in pritoku denarja za razne namene, tudi pod mizo, o čemer se natolcuje pri gradbenih poslih?

Živimo v Butalah. Ljudje pa to podpirajo. Ni nam pomoči. :(
Butchman    (10.10.2019 12:56)
@BuddhaMonk, ja, naj bi bila to izjava za naš čas, vendar jo je kar težko izbrskati, bomo videli...
sicer pa brezveze zopet vmešavati fetiš na komuniste, nekomuniste...se mi zdi, da se sicer končno razvija ena malo bolj argumentirana debata...ko omenjate opozicijo, tudi sam žal ne vidim ljudi, ki bi bilo sposobni narediti kaj več kot trenutna garnitura...ko so pomembne teme za nas, jih nikjer ni, ko pa gre za drugorazredno tematiko ala kdo nastopa na koncertu, pa se gre na nacionalko ali poptv....z njihove strani še nisem slišal resnih, konkretnih predlogov...žal....s tem, ko je Suzana naredila puč in iz stranke na ta način spravila še tiste, ki so imeli malo več izkušenj in v stranko pripeljala mlado gardo brez resnih referenc, mislim, da tudi tam ni kadra za take velike zadeve...
sulc    (10.10.2019 13:05)
Butchman oz. bučman

a kader kot je FS, FB, ADe, AV, DV, TM, ........
je pa kader za veliiiike zadeve?

Ha ha ha ha
Butchman    (10.10.2019 13:59)
ne, ni kader za velike zadeve



Neprijavljen uporabnik - ne moreš dodajati odgovorov
Prijavi se (ali pa se registriraj)

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]