Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 410

Velenje.com : Diskusije : Politika : Vprašanje
 

otvoritev efenkove za promet (Neznan 19.7.2019 9:21)

Svetnik iz vrst SD se trudi, da bi ponovno odprli Efenkovo cesto in tako razbremenili promet čez Konovo. V tem sklopu se bodo naredili tudi kolesarski pasovi. Promet za motorna vozila bo sicer potekal enosmerno.
Končno se stvari premikajo v pravo smer. Zakaj bi bili prebivalci Efenkove tako zaščiteni, prebivalci s Konovega in ostalega dela Velenja pa imeli neprekinjen promet mimo hiš, blokov itd, saj vendar tudi mi imamo otroke in ozke ulice.



knusprig    (19.7.2019 9:32)
Čista neumnost.

Namesto resnega reševanja problematike bi zdaj "kozmetične" popravke, da gre čim manj pa cashu za pravo, resno ureditev prometa.

Vse po načelu; "če je meni koza crknila naj še sosedu". Beri: če imam jaz promet mimo hiše naj ga ima še sosed.
Mother    (19.7.2019 9:33)
Joj kako ste eni nori, otvoritev Efenkove za promet....slednja ne bo nikoli odprta za promet iz enostavnih razlogov: komunalno jo je treba predrugačiti, lastnikom parcel vzet zemljišče za razširitev ceste...in podobne stvari, ki so praktično neizvedljive. Kaj pa če bi Konovo se razširilo in naredilo kolesarske steze ????
lubca    (19.7.2019 9:45)
Tolk neumni so da gredo hitro odpret eno temo s katero bi se pohvalili kako delajo dobro za občane. kako se en svetnik SD trudi.

Temo pa odprejo samo zato, da bi se iz vrha diskusij umaknile teme na račun glasovanja Katičeve na Vladi proti Lenarčiču, fiasku Fojonove za komisarko v Bruslju, pogorelem zakonu Pikala, ipd.

Pa še to temo, ki so jo odprli, je taka kot rečeno - zemljišča so privatna, glede izpuhov pa ljudje tudi ne bodo tiho saj je zadeva utečena že najmanj 40 let - takrat so že vedeli zakaj tako. Danes mladina ne ve več, ne more vedeti, zakaj je bila taka rešitev pa forsira neumnosti.
bistra78    (19.7.2019 10:06)
Jaz pa verjamem, da smo zmožni tega. Zakaj? Kajuhova je čisto enako široka cesta kot efenkova in se dnevno pelje več sto avtov mimo. Tudi tam so zasebna zemljišča. Če so šli v to skrajnost, da so čez parkirišča risali kolesarske pasove, potem me tudi ta korak ne bi presenetil. Čez konovo bodo naredili ležeče policaje, enako bodo storili tukaj, omejili hitrost na 30km/h in zadeva rešena. Kaj drugega pa je pričakovati od naših krojiteljev usode?! Glede izpustov ipd, pa se nihče ne sekira. Potem najbolje da pri velenjki avto pustimo in hodimo peš po Velenju.
Da ne bo narobe razumljeno, sem tako proti odprtju te ceste za masovni promet kot proti tem nevarnim kolesarskim potem. Zakaj pa ne stopite skupaj in ustavite to prisiljeno upravljanje občinarjev. Ker tiste na efenkovi ne zanima kolesarska pot čez šalek, tiste v šaleku pa ne zanima odprtje efenkove ceste. Ali samo jaz vidim, da želijo na občini razklati družbeno delovanje občanov?! Vse to počnejo sedaj, ko so vse volitve za nami. Do naslednjih volitev bo vse pozabljeno in karavana gre naprej. Potem boste videli še samo tisti oder in kilometre pobarvanih potk. Tako to je. Poglejte kakšen arhiv občinskih sej pa boste hitro ugotovili kdo vam kroji usodo. Svetniki, kateri bi mogli zastopat interese občanov in ne strank, ker smo jih mi volili, pa so tako ovce brez hrbtenice in lastnega razmišljanja. Govorim za vse ne določeno stranko. Saj vidimo, da je tudi opozicija tiho. Še nihče se ni oglasil na kar nekaj zanimivih tem, pa vsi vemo, da berejo in so na tekočem. Na volitvah bodo pa pričakovali, da lahko zmagajo. Zmaga se gradi sedaj, ne dva tedna pred volitvami.
bistra78    (19.7.2019 10:06)
smo=so
sitemeter  ONLINE   (19.7.2019 10:20)
Lahk pa še mal čez Konovo zaprejo pa naj še efenkova mal prevzame promet nase. Bojo vsaj mal žive meje porezali. Ceste čez Konovo so itak skor enako ozke kot efenkova.
bistra78    (19.7.2019 10:31)
cesta čez konovo ni nič širša, na določenih odsekih celo ožja kot efenkova, zato pa bodo dali ležeče policaje.

Kakšna pogruntavščina je to, pa saj človek ne more verjeti, da se tega nihče ni spomnil v vseh teh letih. Ta rešitev bi nam uredila nemalo težav v mestu. Sarkazem off.
Mother    (19.7.2019 10:34)
Na Konovem se lahko dva avta srečata vštric, kar se na Efenkovi absolutno ne moreta, brez da ne bi eden od njih konkretno zapeljal na privat posestvo kjer pač ni živih meja. Slednje žive meje gredo marsikomu v nos, tudi tebi Sitemeter ane, hahahahahah, kot da jih na Konovem ni.
Drugače pa ta problematika se mora reševati drugje ne na podlagi Konovega in Efenkove.
bistra78    (19.7.2019 10:53)
mother, komentiraš kar ti paše, očitno tam živiš. Kolikor razberem iz objave, bo urejen enosmerni promet. Ne komentiraš pa kolesarskih poti, ker ti dol visi za druge. Potem pa tudi drugim dol visi za vas. Več je tistih katerim bo nova ureditev všeč kot pa vas, ki živite tam. Tako je tudi v šaleku, več je tistih ki se nikoli ne bodo peljali tam, samo slišali so, da so kolesarske poti in to podpirajo, pa sploh ne vedo zakaj se gre. Zato pa o vseh projektih molčijo in ne govorijo na glas. Sedaj, ko so dopusti se pa marsikaj lahko naredi, brez panike ljudi.
Mother    (19.7.2019 11:07)
Bistra78, če že tako natančno bereš in sklepaš, kje je iz mojega posta sledljivo, da sem proti kolesarkim potem, ravno nasprotno pozdravljam jih. Sem pa zagovornik tega, da naj se promet ne tišči tja ker ni mogoče oz. je težko izvedljivo. To mislim enako za Konovo kot za Efenkovo. Efenkova je že 20 let zaprta in tako naj tudi ostane. Bistra78 če bi sledila bi vedela koliko otrok, mamic z vozički, pešcev in kolesarjev se pretaka po Efenkovi in tako cesto naj odprejo za promet, ki je še skoraj edina v centru mesta, ko imajo našteti vsaj malo varnosti. Drugače pa motiš se ne živim tam, vsakodnevno pa mi je ta ulica kot peš pot v službo in iz službe.
sitemeter  ONLINE   (19.7.2019 11:21)
Če je lahk tista mim skalce enosmerna, je lahk efenkova tudi.
Mother    (19.7.2019 11:25)
Kot je napisal Knusprig: "če je meni koza crknila naj še sosedu". Beri: če imam jaz promet mimo hiše naj ga ima še sosed.
Promet naj bo se strinjam...polovica kolesarska pot, polovica za pešce.
bistra78    (19.7.2019 11:37)
mother saj ne razumeš. Točno to si ti naredila. Naj sosedu crkne koza. Prebivalci Šaleka si ne želijo kolesarskih poti čez parkirišče, ti jih pa podpiraš. Je normalno, da tudi oni podpirajo odprtje efenkove, da se ne bodo vozili okoli riti v žep?! Štekaš?!
bistra78    (19.7.2019 11:38)
mislila sem na to, da podpiraš gradnjo, ne tamkajšnje prebivalce
schnitt    (19.7.2019 11:52)
To je to ker nima mesto celovite prometne ureditve niti na "papirju". Ne vem koliko le se že zanašajo na 3.os, ki jim bo promet speljala mimo mesta, sami pa priklope na regionalke nebi uredili ampak čakajo kaj bo.

Zdaj bi nekaj zašuštrali, improvizirali, prilagodili enim v korist (politične točke), drugim v škodo (stanovalcem). Cesta ni 20 let zaprta. Cesta je zaprta 40 let.

Kompletno območje je bilo NAČRTOVANO kot spalno naselje in zdajne morete narediti prometnico v spalno naselje. Kot se ni dala Žarova (obvod mimo VTV) odpret pa bi občinarjem pasalo, ker nebi bilo treba nič "razmišljat" tako se Efenkova ne bo odprla, ker pač nimajo CELOVITE ureditve prometa niti na "papirju".
Mother    (19.7.2019 11:57)
Bistra očitno ne veš oz.nisi seznanjena s problematiko Efenkove pred zaprtjem, naj ti razložim kot prebivalec ulice nad Efenkovo. Pred toliko leti so na Efenkovi zaprli cesto iz prometa iz obeh smeri v enosmetni promet. Nihče tega ni upošteval, promet je potekal gor in dol. Prebivalci te ulice in prebivalci Šaleka so podali skupno pritožbo glede tega in dosegli, da se ulica zapre, tudi prebivalce Šaleka je že takrat motil pretok prometa proti SG, kar je lahko jasno da so imeli že takrat kar povečan promet. Zaprli so prav zaradi kolesarjev, šolskih otrok, sprehajalcev, ki jih je iz obeh strani kar mnogo, sedaj jih je pa še toliko več.
Mother    (19.7.2019 12:14)
Schnitt prav maš malo manj kot 40 let, 28 pa je zaprta popolnoma, kar dolgo je bila enosmerna, preden so jo zaprli popolnoma. Bravo za tvoj komentar, ker se očitno ne da nadobudnežem mlajše generacije kot je Bistra nič dopovedati :-)
fair play    (19.7.2019 12:40)
A ni Efenkova odprta že zdaj za ves promet? Res pa je da ni povezave s Šalekom. Sicer pa lahko kdorkoli vozi po celem Konovem (spalnem naselju!) oz. KS Šmartno in brez problema pelješ od MPT v Šalek in nazaj.
BuddhaMonk    (19.7.2019 13:01)
Efenkovo naj pustijo zaprto. Čez Konovo pa naj zgradijo ležeče ali druge ovire, ki bodo povezavo neprivlačno naredile. Čeprav je vprašanje, če bi delovalo, ker vidimo, da se mimo Živkoviča tudi raje vozijo ljudje čez 7 ležečih namesto naokoli po Šaleški, kjer ti časovno enako vzame v povprečju.

V osnovi je problem, ker ni bilo ustrezno načrtovano. Morali bi že pred 20 leti zgraditi vzhodno obvoznico na relaciji Bevče - Šalek - Škale, pa bi "polovica" prometa mimo Živkoviča in čez Konovo odpadla.
Dacho61    (19.7.2019 13:16)
Zapreti vse ceste v KS Šmartno: Kajuhovo, Tavčarjevo, Stanetovo in Gubčevo, pa tudi Graškogorsko, pa naj bodo te ulice samo za stanovalce, pešce in kolesarje! Zakaj bi bila lastnina teh prebivalcev manj vredna zaradi prometnih cest kot je lastnina na Efenkovi, kjer so hiše bistveno bolj oddaljene od ceste kot na opisanih ulicah! Boste pač več hodili peš in s kolesom, kar vam bo samo koristilo!
BuddhaMonk    (19.7.2019 13:50)
@Dacho61:
A stanovalci Konovega se bodo vsi avtom odpovedali? Ne gre. Pa saj Efenkova ni zaprta za promet. Prebivalci imajo dostop do hiš z avtomobili.

Na Konovem bi recimo lahko zaprl Konovsko cesto iz smeri gozda in smeri Šaleka na 5 krakem križišču pod Šenbricem. Pa zapret bi moral verjetno še Tavčarjevo na križišču z Župančičevo, da se ne bi uporabljala kot bližnjica od MPT do Šaleka.
schnitt    (19.7.2019 13:55)
Mother, ja, to je tako ko mladina hoče nekaj naredit, ne pozna pa zgodovine. Na TV se lepo nasmejim jo Jerca Korče iz LMŠ govori in govori kot da je Slovenijo osvobodila, bila je pa v pleničkah ko se je država rodila.

Tako pa tile pametujejo.

Arhitekti so si že takrat ko so to zasnovali, da bodo uličice v teh naseljih samo za stanovalce in eventualne obiske (sorodniki, prijatelji, itd, kot bi rekel Murgle v Ljubljani) zato niso planirali nekih prometnic in jih tudi ne bo razen za špilferderberje, ki hočejo nekaj "narediti" brez dela; beri: politične točke.
winzer    (19.7.2019 14:04)
Vse odpret, pa na vsakih 5m ležeče policaje...haha
Mother    (19.7.2019 14:16)
SCHNIT, pravilno, kot navajaš, je pa res, saj Efenkova sploh ni zaprta je promet za stanovalce nad njo na Gubcevi. Talne ovire pa so bile dane predvsem za dijake iz strani šaleška ali obratno, da ima šola Livada razširjen dostop in se parkirna mesta. Tudi starši ki otroke vozijo proti Livadi pridejo do talnih ovir in nato vzvratno obračajo za nazaj.
Mother    (19.7.2019 14:19)
Pardon za dijake po cesti ne dijake :-)
Mother    (19.7.2019 14:19)
Divjake :-)
Dacho61    (19.7.2019 14:23)
@BuddhaMonk: Na Konovo se lahko pride iz Šaleka po Ulici Dušana Kvedra, iz Škal oziroma mimo Turna po Škalski cesti, pa na koncu koncev tudi mimo "Skalce" ali po Ulici XIV. divizije, delu Šmarske ceste in po Linhartovi ulici. Pa nisem pristaš zapiranja teh ali prej iz moje strani naštetih ulic ali cest, a rad bi samo spomnil, da si niso/nismo enaki po vrednosti lastnine glede obremenjevanja drug drugega s prometom. Zaradi tega bi morala mestna oblast narediti kategorizacijo bivalnih razmer glede prometa in tudi ostalega ter tiste, ki so manj obremenjeni s prej naštetim bolj obremeniti z občinskimi davki, tiste, ki so bolj obremenjeni, recimo ob Partizanski cesti, zahodno Pesje tudi zaradi Premogovnika, pa razbremeniti z občinskimi davki. Tako bi lahko nekako "izravnali" obremenjenost bivalnega okolja posameznika zaradi ugodja ali neugodja bivanja! Sliši se morda komplicirano, pa po mojem ni tako hudo, le lotiti se je treba tega!
knusprig    (19.7.2019 14:24)
Pa naj v varžet sežejo, naredijo koridor kakor so ga hoteli Hrvati narediti iz Hrvaške v Italijo, in naredijo v koridorju plac za prometnico, kolesarsko, itd. pa še za progo proti Slovenj Gradcu. Z vsake starni koridorja protihrupne visoke zaščite, itd.

Tiste hiše pa naj odkupijo, lepo plačajo, priskrbijo nadomestne pacele, plačajo gradbeno dokumentacijo, komunalne prispevke, itd. .. po željah tudi gradijo nadometne hiše na novih parcelah - vse tako kot se je delalo za družmirčane.
volley    (19.7.2019 14:35)
Dacho61 to kar ti predlgaš

je že vgrajeno v podzakonske akte za vrednotenje nepremičnin.

Naj te "potolažim", da je po teh kriterijih stanovanjska hiša v mondeni hotelski Topolšici enako skategorizirana kot hiša v Podkraju, sredi Šoštanja, na Konovem, itd. - skratka, za vse so dali enako kategorizacijo četudi je ena hiša poleg auspuha pri beli dvorani, druga pa poleg wellness centra v Topolšici. Tako pametni so na oddelkih za prostor po občinah.

Gledali so samo komunalno ureditev (voda, kanalizacija, ogrev, telefon, internet, cesta, ...) ne pa ekološko ogroženost stanovanjskih objektov.

Zato bi bilo prav, da se davkarija nepremičnin odloži še za 10 LET, ker zadeve niso ustrezno pripravljene. So pa skrite v že pripravljenih aktih. Davkarija samo čaka da pošlje položnice.

Hiša v Topolšici za npr. 130.000 EUR je enako obdavčena kot hiša pod dimnikom TEŠ, poleg auspuha pri beli dvorani in hiša v Podkraju - razlike so pa očitne. Od naštetih hiš se bo enak davek plačal.
motovilec    (19.7.2019 16:01)
enim res kameje cveti, a ne knusprig! Zakaj pa nebi po tvoje, če je sosedu..... blo v drugo smer, če jaz nima prometa mimo hiše, naj ga nima tudi sosed? Sam eni ste ma preveš egoisti a ne.
Mother-lepo je govorit o tem in onem, lep primer je cesta proti Živkoviču, ki so jo hoteli preimenovati v cesto za zaslužne občane.ker je pač ene par dohterjev tam doma pa bivši župan itd, skratka doli nižje pločnik po obeh straneh ko se pa pride do parcele veljaka pa nikjer pločnika niti na eni niti na drugi strani, ko jebe pešce sam da majo seronje svoj prav, pol pa ko mejo obrezuje pa na cesti stoji da jo reže, boh da ti kdo čez rit pela...
Evo zdej še pa ta gradnja kolesarskih stez s čopičem... bravo SD,bravo občinska garnitura, pokazali ste vso svojo pamet, zaupanje in delo za dobrobit volilcev-idiotizem brez primere.
Sitemeter občinska podgana, ne nič se ne spremeni sam kolesar ma absolutno prednost pred vsemi,če je steza pa makar na cesti označena, ne nič se ne spremeni...kolesarjem ni treba biti previden, saj oni vozijo po kolesraski stezi ne cesti, za vozila pa ne vozijo več po cesti ampak po kolesarski stezi...nič se ne spremeni, saj malo namalane barve izniči vse nevarne luknje in udarne jame,ne spremeni tudi dejstva da kljub zarisani stezi kolesarji zaradi uničenih robov cest tam niti ne upajo vozit.ne ničesar ne spremeni, tudi dejstvo da so kolesarji ogrožena skupina in s tem ko jih rinejo na cesto še bolj..ne to nič ne spremeni...
Jaz sem zato, da narišejo še odstavne pasove, pa naj v Bruslju lobirajo še za sredstva za izgradnjo avtocest.
Po zadnjem vzgledu upam da bo SD tudi namalal ta pregrešno predrag in nepotreben prireditveni prostor na jezeru, kot da Titov trg ne velja več,če vam pa ime ni všeč ga pa preimenujte un kup železa tam-brona pa naj cigoti na odpad pelejo,pa ne da sem nespoštljiv, zaradi enih teletov ko tolk nazaj gledajo, narod naprej ne more...
Mother    (19.7.2019 16:15)
Motovilec ne motovili in pametuj, naj omenjena cesta ostane taka kot je, pa ne bo nobenega iritiralo striženje živih mej in stanje obrezovalcev le teh na cesti. Ostali pa katere vas ta ulica tako zelo moti taka kot je imate sanso kupite hišo tam jih je kar nekaj na prodaj, pa da vas pol vidim :-)
sitemeter  ONLINE   (19.7.2019 16:38)
motovilec očitno ne kolesari.
sitemeter  ONLINE   (19.7.2019 16:40)
Če je javna cesta, lahk skladno s predpisi dela občinska vlada kar ji paše.
Mother    (19.7.2019 16:57)
Bejz no bejz a res, naštej mi stanovalce omenjene ulice, da bodo dali poseg v svojo lastnino za razširitev ceste.... Nobeden
motovilec    (19.7.2019 21:59)
sitemeter, saj ni sporno da lahko dela ali ne, sporno je na kakšen način,pa še tebi v vednost, rad kolesarim, pa pri tem ne oviram niti pešcev, še manj pa vozil na cestišču, kjer mi niti na pamet ne pride da bi vozil pa lahk SD-jevci narišejo letalsko bazo tam...
Mamka moja, očitno te je prizadela moja trditev in se imaš za nekaj večvredno, in če se nebi nekdo motovilil tam doli, tudi tebe nebi bilo, bi kaj morda zamudili?
Odgovori si sama, oziroma si si že!
Če morjo kolesarsko stezo risat po cesti, lahk pa še pločnik, al pa privez za barke!
Če bi bila vsaj pol toliko pametna kot trdiš tukaj gor, bi lahko vedela da to ni njihovo zemljišče ampak je v služnosti, sicer pa nebi rad poudarjal še enkrat klientelizma usrane SD!!!
sitemeter  ONLINE   (20.7.2019 13:35)
A bojo efenkovo odprli za promet v celoti ali ne je sicer vprašanje.
lubca    (21.7.2019 7:22)
Potem bodo Žarovo odprli je rečeno ko ob enem odprejo Efenkovo.
bistra78    (22.7.2019 9:32)
@Mother, zakaj bi pa mogli to cesto širit? Ta cesta ostane nespremenjena, odstranile bi se naj samo ovire na koncu proti domu učencev. Dejstvo je pa to, da sedaj kažete svoj obraz. Sama sem bila proti, da bi se to naredilo. Ampak sedaj ko vidim ta egoizem. Vi bi se vozili povsod, svoje pa ne bi dali. Ta cesta je popolnoma dovolj široka za enosmerno cesto, da lepo poveže spodnji in zgornji del Konovga.
Sicer pa, mi se lahko tukaj prepiramo, misliš, da je občinarjem mar za mnenje občanov? Niti najmanj. Mar jim je samo na vsake 4 leta takrat ste pa tako vsi riti in ne znate z svojo glavo razmišljati.
Old Punca    (23.7.2019 17:10)
Ker poznam ceste v Velenju, me zanima naslednje: kako je mogoče, da se križata Župančičeva in Tavčarkeva, ki sta daleč narazen ? Tavčarjeva in Kajuhova najbrž, ali pa Gregorčičeva čez Hrastovje, vendar je dovoljen dovoz samo lokalcem.
Kako lahko na Efenkovo prideš po Gubčevi, če je Gubčeva mimo petorčkov v Teksasu, nad MPT.
Problem je, ker se je leta 1965, ko se parceliziralo Šmartno in Konovo, ni moglo misliti, da bodo vsi imeli avtomobile. Zato so ceste ozke, brez pločnikov. Vidim, da na mesta, kamor bi se bilo ob srečanju bilo mogoče umakniti, lastniki namerno postavijo ovire, da se je kdo ne bi mogel umakniti varno. Ceste so preozke za srečanje dveh vozil med vožnjo. Omejitev je 30 km/h. Kdo pa se je drži? Kak policaj bi bil dobrodošel, da bi komu spravil toplo v hlače, vsaj za en cajt.
Zapiranje cest - ne, enosmerne pa ja.
Mother    (24.7.2019 6:55)
Se opravičujem, iz Efenkove je enosmerna na Gregorčičevo, ne Gubčevo.



Neprijavljen uporabnik - ne moreš dodajati odgovorov
Prijavi se (ali pa se registriraj)

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]