Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 874

Velenje.com : Diskusije : Šport : Vprašanje
 

rokomet -ehf...... (Neznan 15.1.2018 20:06)

Sramota toti rokomet.Gorenje sponzor EHF in nemcev.Bobi razmisli kam daješ naš denar.



patron    (15.1.2018 20:15)
Sramota od sodnikov smo pac mala Slovenija.
ex sulc mare    (15.1.2018 20:21)
...ocitno nas po odbojki, kjer smo si na igriscu priigrali svetovno ligo, pa so nas z ustanovitvijo, zraven nas tudi Belgijo, nove zaprte lige, kamor so uvrstili take ekipe, ki smo ji premagali, se v rokometu hocejo zjebat. Sodniki nam sodijo vse zivo in mrtvo, izkljucujejo, nasim nasprotnikom pa gledajo skozi prste. Tako proti Makedoniji, kot danes proti Nemciji so nas sesuli sodniki ne pa nadprotniki.
Res cudno, vcasih Jrvati jocejo nad sodniki, zdaj pa vidim, da imajo prav.
raysefo    (15.1.2018 20:42)
KAJ PA ZAPRAVLJENIH PLUS 5? NE BOSTE TO KOMENTIRALI?
niet    (15.1.2018 21:00)
Raysefo na kakšen način zapravljenih 5. Kaj so pa sodniki naredili. Sramotno kako so sodili tekmo.
slovenija69    (15.1.2018 21:00)
raysefo@ se strinjam. Sodniki so tokrat delali napake in na eni in na drugi strani. Ampak če gledamo realno, je res na koncu tista videotehnologija odločila da nismo zmagali. Pa tud lahka komentiramo tisto, ko so nemci meli prosto pot za strel pa je sodnik zaustavil nemški napad. Samo na koncu mislim, da je pravično, da je tak rezultat.

slabi obe reprezentanci. Žal tak je
slovenija69    (15.1.2018 21:07)
Mi nismo dobili rdeči karton za napačno izvajanje, temveč zato, ker so naši trije igralci stali na metru razdalje, ko so nemci želeli izvesti iz centra 2 sekundi pred koncem. To je v pravilih 7 metrov in rdeči karton. Na našo nesrečo samo tako je, lahko govorimo zdaj kaj čemo...
rolada    (15.1.2018 21:22)
Mislim da je že blo konc tekme ko so švabe hoteli izvajat zadni napad.
muzikaš    (15.1.2018 21:31)
dokler bomo imeli komuniste na oblasti nas ne bo noben jemal resno!
sulc    (15.1.2018 22:46)
Po mentaliteti Hrvatov začenjamo Slovenci prevzemati njihov način jamrati in jokati (kalimeroti),

da so sodniki krivi
- to je mentaliteta Vujoviča.

Drugače ne more biti, če imaš takega selektorja.

+5 - ni pomembno ali pač ?
McLeon    (16.1.2018 7:47)
+6 je bilo (ne +5) ; toliko v vednost pa je Vujo vseeno spušil !
Dacho61    (16.1.2018 7:58)
@sulc: Zate sem vse povedal, zate je edino Dolfi rešitev!!! Ostalih ne bom komentiral, sploh prodanih duš ala sulc, slovenija69, ....
Sam rdeči karton je bil upravičen, saj so trije naši igralci stali znotraj prostora za izvajanje centra, a vprašanje je komu bi moral biti dodeljen, saj Nemci sploh niso izvajali strela, ampak so žogo lepo spustili na tla in kazali na naše tri igralce. Pa tudi izvajanje centra je bilo vsaj sekundo po izteku igralnega časa, saj je Janc streljal na gol v 29.57, potem je tu pot žoge do gola, nemški golman je pobiral žogo okoli 2 sekundi, potem med do centra in vmes je potekel igralni čas. Še prej pa je bil prekršek nad Jancem iz hrbta, ko je ta streljal za zadnji naš gol, katerega bi morala navijaška sodnika obvezno "nagraditi" z dvema minutama.
Moj komentar na +5 pa je samo ta, da so Nemci zmanjševali rezultat samo takrat, ko so imeli igralca več, da so zmanjšali rezultat za tri gole, ko so imeli dva igralca več. Že samo razmerje izključitev 16 minut naših proti 6 minutam Nemcev, penali 4 penali za naše in 9 penalov za Nemce, pa pove vse o objektivnosti sojenja, glede na to, da so Nemci bistveno slabše tehnično podkovani, saj sta jih Bezjak, sploh pa Zarabec, prav osmeševala, so pač hovdrasti ala Vincek!!! Skoraj ob vsakem Zarabčevem prodoru na črto je bil prekršek nad njim za penal in še dve minuti kazni, pa sodnika nista nič dosojevala!
Škodoželjni Slovenčki ala sulc in kompanija so pač SRAMOTA Slovenije in jih je treba spraviti tja kamor sodijo!!!
Butchman    (16.1.2018 8:14)
kraja se je začela pri prednosti +3 , izključitvo Vida in Vujota, dodeljeni 7metrovki....."tiste zadnje sekunde" niti ne bi smelo biti, če bi seveda bili pošteni, saj so nemci zadnji napad naredili prekršek v napadu, ki seveda ni bil piskan, potem smo mi izvajali sredino, kjer tudi nemci niso bili 3 metre stran...se pravi, bi ze tu moralo biti rdeč karton in 7m za nas, če bi že upoštevali to pravilo....
BuddhaMonk    (16.1.2018 8:36)
@Butchman:
"potem smo mi izvajali sredino, kjer tudi nemci niso bili 3 metre stran...se pravi, bi ze tu moralo biti rdeč karton in 7m za nas, če bi že upoštevali to pravilo...."

Problem je bil, da je Nemec streljal na gol, naši so ga pa ovirali manj kot 3 m oddaljeni. Brez streljanja lahka stojiš bližje od 3 m. Streljal je pa v zadnji sekundi in je že iz tega vidika vprašljivo, saj žoga (tudi če bi gol bil prazen), ne bi dosegla pred iztekom časa.

Sam tudi menim, da bi sodnika morala vrniti igralni čas nazaj za tisto sekundo, ne da je rdeči dejansko dosojen za dogodek ob 59:59, izvajanje sedemmetrovke pa se je zgodilo ob 60:00. Po moje je to sporno. Ne pa da sta piskala konec tekme, potem pa spreminjala odločitev. To se meni zdi sporno.

Če bi ponovili zadnjih 10 al kok sekund, bi Nemcem morali sodit faul v napadu in razveljavit gol. In potem naši ne bi hiteli v protinapad, ker bi imeli gol prednosti. In potem Nemci ne bi imeli še 3 sekund za met s sredine.
BuddhaMonk    (16.1.2018 8:44)
@Dacho:
Nemški golman je ob 59:57 že podal žogo proti sredini, tako da je do izvajanja sredine oz. strela proti našemu golu prišlo ob 59:58 oz. 59:59. Verjetno pa žoga ni dosegla našega gola pred iztekom časa. Ampak kot rečeno prej, meni se zdi sporno, da je prekršek bil storjen ob 59:59, sodniki so pa odpiskali konec tekme in niso vrnili igralnega časa za sekundo nazaj.
Dacho61    (16.1.2018 9:30)
@BuddhaMonk: Žal se s tabo ne morem strinjati. Prvič uradna ura ni ura na ekranu ampak je uradna časomerilska ura. Ampak do tu imava oba iste vhodne podatke, to je uro na ekranu. V veliko pomoč bi bil pogled na rdečo luč v golu, ki se po novem uporablja, da se vidi kdaj je konec polčasa oziroma tekme. Ker je razdalja od enega gola do sredine enaka razdalji od sredine do drugega gola, in če vemo, da je običajno strel golmana manj močan in tudi hiter od strela šuterja, ter da je nemški golman vrgel žogo proti centru v manjšem loku, potem bi po tej logiki Nemška žoga lahko prišla v naš gol pred iztekom igralnega časa, ker je žoga od nemškega golmana do centra potovala sekundo in še kaj, od sredine pa do našega gola pa nekaj manj, zaradi močnejšega strela. Pa ni tako. Pregledal bom posnetek na Mac-u v Studio Pro, sličico po sličico in videl, kako in kaj.
motovilec    (16.1.2018 10:17)
Kdo se boji Slovencev v polfinalu ali finalu, da se tako sodi! Hrvatje ali nemotivirani Nemci?To je bila burleska iz strani Nemcev in sodnikov, seveda ker vsi že vseskozi kradejo od Slovencev, pač dajmo to pokazat še pred očmi Hrvatov, kako se to dela.
Vsekakor gredo čestitke in pohvala fantom za prikazano igro in pokončno držo ter selektorju za vodenje.Mislim da bi moštvo moralo protestno zapustiti igrišče saj ob takšnih dejanjih ne pride do izraza rokomet ali igra sama
yyyyyyyyy    (16.1.2018 10:28)
Eno je izgubiti in priznati da si izgubil ker je bil tekmec boljši, drugo pa je izgubiti tekmo nepravično z pomočjo sodnikov...Sama statistika pokaže realno sliko obeh tekem in z Makedonijo in z Nemčijo...
Pa še nekaj poglejte zadnje posnetke kjer se lepo vidi kdo je vplival na sodnike ne delegat ampak igralci Nemčije...pa zakrivanje monitorja, pregledovanje posnetka skoraj 10 minut..
Žalostno je da Evropske tekme sodijo sodniki ki ne bi smeli soditi niti zadnje Ž lige kam šele Evropskega prvenstva...
S tem izgubljamo vsi, bi pa bil takoj da protestno zapustijo prvenstvo in uničijo komplet Evropsko prvenstvo da se vodstvo zamisli nad potekom in kriterijom sodnikov ki lahko sploh lahko sodijo na takšnih tekmovanjih
Kai    (16.1.2018 11:21)
slovenija69 (15.1.2018 21:07)
... To je v pravilih 7 metrov in rdeči karton...

Diletant motiš se. Rdeči karton in 7m se po teh novih pravilih dosodi, če gre za fizično oviranje izvedbe, torej udarec, prekršek, odrivanje, prijem, če bi recimo nekdo od naših žogo iz njihovega gola odvrgel nekam in onemogočil izvedbo. Za neustrezen odmik od izvedbe iz sredine igrišča pa je po teh novih pravilih kazen 2min izključitev in prosti strel od mesta, kjer se nahaja obrambni igralec. Ker se to pravilo še ni uporabljalo tudi noben od naših ni vedel, da sta se odločila za napačen ukrep. Torej sodniška kraja, ki pa je seveda pričakovana. Ekonomski interes prvenstva na tržišču kot je Slovenija, za EHF ne pomeni kaj dosti, medtem, ko je Nemčija številka 1 v rokometnem tržišču.
BuddhaMonk    (16.1.2018 13:05)
@Dacho61:
"Pregledal bom posnetek na Mac-u v Studio Pro, sličico po sličico in videl, kako in kaj."

To bi zanimalo, kaj boš videl. Moja meritev je takšna:
-nemški golman je žogo vrgel ob ~59:57:500
-nemški igralec na sredini jo je vrgel 2,2 do 2,4 sekunde kasneje, kar mi znese cca 59:59:750.

Na tem posnetku sem določal, kdaj je nemški vratar vrgel žogo. Če sem se zmotil za recimo 0,25 sekunde (da jo je odvrgel ob 59:57:750, je opcija, da je nemec na sredini žogo vrgel po izteku časa).
https://www.youtube.com/watch?v=H3jujYkEras

Na včerajšnjem Dnevniku se ob 3:13 začne posnetek izza hrbta nemškega vratarja. Na tem posnetku sem štopal. Ker je to edini meni znani posnetek, da se vidita oba meta.
http://4d.rtvslo.si/arhiv/sport/174514114
sulc    (16.1.2018 14:21)
+ 6 je bilo in zakaj se zdaj obešamo na zadnje sekunde, če je morda bila napaka?

Tipično za jokajoče yugoviće je da so vedno za vse krivi drugi ne pa mi, naš team.

Iz zgodovine: Gazimestan, bombandiranje Beograd, kninska Oluja, itd.
Iz športa: - vedno hrvati nekaj jokajo in

zdaj Slovenci prevzemamo njihovo mentaliteto pri +6 ?! Bedno.

Zamenjati Vujoviča, da si ne bo opravičeval stolčka za naslednjih 10 let ko bo še naprej selektor brez rezultatov.
slovenija69    (16.1.2018 14:44)
motovilec@ kaksne veze majo hrvati s to tekmo? mislim, da eni ste res zaslepljeni do neba.

sulc@ mislim, da smo slovenci edini, ki jamramo vsako tekmo za sodnike in ne hrvati, če že gledamo, do zdaj vsako tekmo smo jamrali čez sodnike, ampak res vsako, tolko o tem.

Je pa dejstvo in ostali bi morali vedet kaj so rokometna pravila.
alufiks    (16.1.2018 15:43)
vidim da imate nekateri res čas da tule noter pjluvate po vsem ker vas nekaj muči v privat življenju.SLOVENSKA ROKOMETNA REPREZENTANCA JE SINOČI ODIGRALA ODLIČNO TEKMO IN JE BILA TAKO KOT NA TEKMI Z MAKEDONIJO P O K R A D E N A,VSEM VAM KI PA VAM TO OČITNO NI JASNO ,PA SE SPUČTE DOL IZ TEHLE DISKUSIJ.EDINA PRAVA POTEZA PO VSEJ TEJ SVINJERIJI BI BILA BOJKOT IN TAKOJŠEN ODHOD DOMOV PA NAJ KOŠTA KOLK ČE.MISLIM DA BI IGRALCI ,KI IGRAJO V TUJIH KLUBIH DOBILI ZA TO APLAVZ.
BuddhaMonk    (16.1.2018 16:33)
@sulc in @slovenija69:
Če sta slabo gledala ali nista gledala, potem prosim ne luščita bučnic. Kakšno kalimerstvo, kakšni balkanci? @sulc seveda ni videl, da so naši ostali brez 2 igralcev čist brezveze in takrat je skopnela še prednost, mislim da, 3 zadetkov. Me res zanima koliko bi @sulc tule gor uspel napisat, če bi mu urednik sproti brisal besede.

Zdaj je razlaga (naše strani, pa vendar si lahko vsak prebere in je res tako razumeti), da je končna odločitev bila napačna, saj naši igralci niso fizično preprečili strela, saj je Nemec streljal spodaj s strani (nihče ga ni prijel in onemogočil in nihče ni blokiral strela). Za to pa je kazen 2 min in ponovitev izvajanja.
Dacho61    (17.1.2018 10:24)
Za @sulca ne bom izgubljal besed, gnoj ima pač svoj poseben vonj in jaz ga ne maram. @slovenija69 pa očitno zelo slabo pozna kako so jokali Nemci, ko so bili kdaj oškodovani, tudi v rokometu, še bolj v nogometu. Zanimivo je, zakaj moti @sulca in @slovenija69 želja in zahteva po poštenem sojenju, po poštenih sodniških odločitvah, kjerkoli. Odgovor je čisto enostaven, ker jima to ne paše, ker imata raje nepoštenost!!! Baraba ostane vedno baraba, tako kot volk lahko menja dlako, ne more pa nature!!!



Neprijavljen uporabnik - ne moreš dodajati odgovorov
Prijavi se (ali pa se registriraj)

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  info@velenje.com