Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 464

Velenje.com : Diskusije : Šport : Vprašanje
 

dogajanje v rk gorenje (Neznan 22.12.2017 15:39)

V medijih smo lahko marsikaj prebrali o klubu. Predlagam, da vsak izrazi konkretno osebo, ki je kriva za nastalo situacijo.
Babic naj je obljubljal marsikaj, dobili smo prst v r....!
Predlagam, da za enkrat koncamo to naredimo rez in recemo dovolj! To lahko naredimo skupaj z Grascaki in preprosto ne hodimo na tekme dokler bo tako kot je. Okrepitve hvala lepa, nasvidenje, trener hvala lepa, nasvidenje.
In kot st.1 zahtevamo, da se dajo prednosti nasim domacim pobom, da pokazejo kaj znajo.
Predlagam, da trener postane lokalni trener(Sovic), ampak tu nastane velik problem, da dokler je Tomazek v klubu potem ne bo prisel nihce.
Vasa mnenja, ps. Berejo tudi tisti, ki odlocajo o klubu.



ppjolu    (22.12.2017 15:53)
Pa kaj se vsi bojite tega TOMAŽEKA,zahvaliti se mu je treba ,pa bo.....
Predsednik RK Gorenje ne vem kaj čakate....
Nastavit bolj sposobnega človeka,Sovič bi bil kar primeren.
ppjolu    (22.12.2017 15:58)
NAVIJAČI VI PA BOJKOTIRAJTE TEKME DOKLER ,TOMAŽEK NE GRE......VEN IZ RK GORENJE.
pika nai    (22.12.2017 17:33)
Juršič odgovorni krivec za stanje v klubu..naredit konec njegovega dolgoletnega prestola..DOVOLJ IMAMO!..ena oseba kroji usodo kluba in manipulira z vsem..žalostno.
ijomijo    (22.12.2017 17:42)
Juršič se kiti z nečim kar ni.pišejo o kadetih kak uspeh so lani dosegli. Da se ni vmesaval v delo trenerja oz ga podprl pri njegovem delu bi bila verjetnost velika da so prvi. Zdaj se kiti z njegovim delom njega pa nagnal iz kluba. Dosegel da je odšel Dolinšek ki je postavil temelje za te pobe ki so danes up gorenja ne Juršič dolinšek. Laže in zavaja vodilne v klubu da mislijo kak strokovnjak.my ass strokovnjak. Mlajše selekcine kere on trenira sploh nimajo treningov ze en teden pa tja do januarja 5. A to je razvoj mladih. Kdo je kr8v Juršič je navlekel to v klub. Sej je pa dost sam en njegov post ki pravi bravo željko bravo strokovni štab bravo pobi. Da ti je vse jasno. On je zagovarjal vse te kombinacije ki so se dogajale v preteklosti sedanjosti in ki jih bomo plačevali še v prihodnosti
akt    (22.12.2017 17:52)
Stoodstotno Jursic dokler je on v klubu tudi mene vec ne bo na tekmah. Vse ostalo pa ko bo nov trener potem lahko postavimo nekaj na novo. Tole vse kar je zdej je podn.
Gospod Podprepnik    (22.12.2017 21:41)
a za ruse pa je denar
sulc    (23.12.2017 10:40)
Kdor je spregledal tiskano izdajo Ekipe - predvčerajšnjim. Tam je Miha Andolšek temeljito obdelal RK na polovici strani.

Na eni strani prej, v isti številki Ekipe je imel Babič intervju z Gregorjem Liscem. Babič pove, in tudi naslov intervjuja je tak, da Brumna "ni odpustil Babič ampak uprava" - to je glavno sporočilo tega članka.

Babič na direktno vprašanje, "Vi niste imeli nobene besede v primeru Brumen?",

odgovori: "Ne"

Kdo se zdaj tu spreneveda?

Kdo pa je uprava? Menda tudi Avanzo tja spada, če je direktor - baje v odhajanju!

No, gremo dalje.

Danes ima Matjaž Brumen rojstni dan.
Na Face Book (FB) mu med drugimi čestita rojstni dan tudi Avazo.

Kaj mu je napisal Avanzo na FB?

"Vse naj, naj!"

A ni vse to skupaj sarkastično? Kadrovska politika?!

Pa še to.

Kakšno pesnitev je naredila piar RK, češ da so mlajši zato zelo uspešni ker 1.ekipa RK ni uspešna.

A ni to, taka piarovska eno samo norčevanje iz gledalcev, bralcev, simpatizerjev, navijačev, itd. ?
Katy123    (24.12.2017 10:55)
Vsi ki komentirate na taksen nacin vas prosim da se preselite v Celje in navijate za Celje. Hvala vnaprej! Ijomijo-predvidevam da imas zelo perspektivnega sina kateri ne pride do izraza zaradi trenerjev oz Jursica.
pika nai    (24.12.2017 15:12)
Normalno zakaj pa ne kaj nam pa preostane..da podpiramo Juršiča in njegove klone v klubu če mu še lahko rečemo klub?..uničevanja in manipuliranja z strani ene osebe pa ne bomo podpirali..ti in tebi podobni ki mu držite štango..ne hvala..vsega je enkrat konec..tudi Juršičevega prestola bo.
ppjolu    (24.12.2017 15:13)
Jaz sem samo napisal da naj Tomažeka razrešijo vseh dolžnosti,vsi Velenjčani majo velik slabega povedat o njemu in njegovemu delu,z mlajšimi selekcijami.

Lp
akt    (24.12.2017 15:59)
Dokler je on v dvorani mene ni na tekme.
ijomijo    (24.12.2017 16:14)
Kathy123 vsak ki je kaj napisal je napisal svoje mnenje na postavljeno vprasanje in ga argumentiral. Jaz sem ga argumentiral. Pa ti. Zakaj pa ne smemo komentirati delo nekoga. Za mene je njegovo delo slabo neperpektivno ponizujoče za otroke, ki ne dosegajo nekih standardov ki si jih je on zastavil ne klub. Otroci ki nimajo 1.9 m nimajo perspektive v klubu in to govori 13 do 14 letnikom . Le kdo potem še ni v tej shemi. Poznaš koga. Jaz ga pa ga ne bom omenjal ker sem bolj profesionalen od g. Juršica.
Poznam tri otroke oz. Starše teh otrom, ki so zaradi njegovega odnosa do njiih prenehali igrati oz trenirati. Vem se za dva ki bosta šla po tej poti.
Laže in zavaja kar dokažem. Še kaj?
In zakaj bi morali mi,ki se ne strinjamo s tem navijat za cele.
Imam hčerko ki ne igra rokometa.
Sploh pa kdo je on v slovenskem sportu glede rokometa, da bi bil tako pomem na oseba. Kaj je on dosegel povej ti meni ti boš to vedela iz prve roke?
Pa bom.na tej točki nehal.
Ce pa me boš izvala preveč bo pa tukaj gor koncalo marsikaj.veliko besed in materijala.
akt    (24.12.2017 19:59)
Bravo ijomijo. Ti se kar razpisi.
ijomijo    (24.12.2017 21:00)
Ma ja kake veze ma zdej tu moj otrok
Kdo govori o mojem otroku kdo govori da nocemo navijat za gorenje. A kdo omenja njegovega otroka.
Debatiramo o njegovem delu o njegovem.preteklem delu kako je vplival na delovanje kluba kje je klub pristal ko ga je on prevzel kot direktor.kje smo bili in kje smo zdaj.
Dovolj je da si pogledas st. Navijacev v dvorani nekoč in danes.danes ko zastonj delijo karte ne morejo napolnat dvorane. A smo zato mi krivo navijaci ko nocemo vec tega gledat ko se ne strinjamo z vodenjem kadrovanjem ipd vedno novi in novi strokovnjaki. A un ko je pa res prinesel titule v gorenje je pa moral it. Zdaj bom pa jaz kriv ker sem nezadovoljen stars fiktivnega iks otroka pa.mi bo ona nabijala ko un nima jajc reč bobu bob. Pa iti. Preslikana zgodba iz rudarja. Tam je pa Fenko bog i batina
akt    (24.12.2017 21:37)
Ma pust babo to je kera njegova ki mu sledi ko fijakrski konj. Saj vsi vemo kako je in kako bo ce bo se on naprej v klubu. Me zanima kaj bo tenisac zdej naredu z njim?
Zadnja tekma je bila pokazatelj koliko ljudi se zanima rokomet z taksnjim vodenjem.
sulc    (24.12.2017 22:41)
Naslednji dan je bilo v Ekipi zopet nadaljevanje.

Ferlin tam pove z novinarjem "gl", da suspenz Brumna ni pozitivno vplival na team.

V drugem intervjuju z istim novinarjem "gl" pove med drugim Meža glede Brumna, da klubsko vodstvo odloča kdo bo in kdo ne bo član kluba, da so bile razlike v pogledih, na kak način naj bi ekipa funkcionirala, razlog so razlike v pogledih na igro in na Brumnovo vlogo.

Dalje zapiše novinar, da je odločitev res bila od vodstva kluba, pri kateri trener ni imel nobene besede. Nato cit. izjavo Meže:

"Mi zagotovo poslušamo tudi trenerja, se pogovarjamo tudi z njim, tako glede Matjaža kot ostalih igralcev. ..."

Torej to, kar je za Ekipo dal izjavo en dan prej Babič ne drži, ker je klub poslušal trenerja, suspenz je pa delalo vodstvo kluba kot zapiše novinar.

- - - -

V Delu pa je bil objavljen pogovor z Avanzom, v petek, 22.12.17. link: http://www.delo.si/sport/rokomet/po-avanturi-brez-lovorik-nazaj-k-prvi-ljubezni.html

Avanzo med drugim pove:
"Če sem rokomet, ko sem se podal v te vode, na lestvici od 1 do 10 poznal za dvojko, sem zdaj pri štirici ali morda petici. Košarko poznam skoraj do obisti, morda celo za desetico, zato se vračam k njej."

dalje:
"Absolutno sem nezadovoljen z rezultati članske ekipe. Velik del krivde za to si pripisujem sam. Nasloniti sem se moral na ljudi, ki o rokometu vedo več, a odločitve niso bile vedno pravilne. Če bi lahko kaj spremenil, bi boljšega trenerja pripeljal že prej. ..."

dalje:
"... Celje je večja inštitucija, ima boljšo infrastrukturo, zgodovino, ustroj. ..."

dalje glede Toskiča:
"Zavzel sem se, da bi ga zadržali še vsaj eno leto kot igralca in ga potem vključili v strokovni štab. Prav takšen človek nam je manjkal v športnem delu. ..."

Skratka, Avanzo je prišel v rokometno gnezdo kot da bi šel na Jasenice za direktorja hokejskega kluba. O rokometu danes ve za 4 do 5, toliko kolikor vemo mnogi večletni simpatizerji, gledalci navijači iz tega rokometnega gnezda-doline, da ne govorim o mnogih bivših igralcih, trenerjih, itd iz tega okolja.

Avanzo potem predlaga klubu, da naj obdrži Toskiča za strokovno delo kar je tako kot da bi predlagal na Jesenicah koga potrebuje stroka iz Medveščaka.

Potem Avanzo pove, da RK nima zgodovine, ker se je za njega začel rokomet s prihodom v Velenje, ni mu pa jasno, da ima RK najmanj toliko zgodovine kot Celje saj ta rokometne zgodovina izhaja iz Šoštanja, iz časov Rudarja iz Trbovelj, Slovana, Branika, itd.

Pač, zgrešeno je, da klub posluša neke prišleke, na domač kader, ki ga "imamo za izvoz", pa ne polaga nobene pozornosti.

Bog daj da bi zdaj tenisaču uspelo! A bo tudi on poslušal Kozoleta, Vujoviča, itd. .... ne pa domačega preskušenega in strokovnega kadra, ki uspeva vsepovsod (Tamše, Vajdl, Sovič, Plaskan, itd.) ?!
dinosa    (25.12.2017 10:28)
Spoštovani.

Od kar je g. Juršič prevzel funcijo se filozofija ni kaj dosti spremenila. Sovpleten je bil v dosti nepravilnih odločitev.

1. Pomagal je odsloviti g. Tamšeta. (uspehi s Celjem pričajo zase)
2. Sledil mu je g. Anžič. (kot reprezentančni strokovnjak je na našo srečo in pobudo Ferlina prišel v nazaj v našo dolin.)
3. G. Juršič so se Cingesarju, okot neperspektivnemu.LOL
4. Podpiral je na žalost domačega strokovnjaka, ki je zaradi hudih osebnih težav dve leti (dve generaciji mladincev) po domače povedano zafural in jih spustil v drugo ligo. Zame osebno, bi se takrat moral Tomažek posut s pepelom in sam podat odpoved, kot šef stroke. Verjetno nima vesti in je skozi leta razvil mehanizem, kako se obdržat na stolčku, kjer sedi že od leta 1997.
Žalostno, tak strokovnjak si v življenju ni ustvaril drugega izziva, kot spletkariti in biti na plačilni listi Gorenja.
5. Odgovoren je za odpustitev Luke Doblška, ki je naslednje leto osvojil torjček s celjani in se na mojo veliko žalost od rokometa poslovil v Celju. ( in mi rabimo Toskiča za šefa stroke oz. svetovalca. E gospod Avanzo, res malo veste v rokometu. Z dvema zavesama in zastonj kartami in spletnimi filmčki, ste se odločili osvojiti prvenstvo. Zame ste eno največjih razočaranj poleg grobarja šaleškega rokometa, g. Juršiča.)
6. Odgovoren je za odpustitev Kristjana Bečirija, ki je zopet v Celju doživel katarzo, postal standardni član ekipe, ki igra v ligi prvakov v prvi kakovostni skupini in se uvrstil na spisek reprezentantov Hrvaške. ŠKODA ZA SLOVENIJO. Fant ima tudi slovenski potni list in mama je Velenčanka.
7. Odgovoren je za dopustitev Marka Dujmoviča, ki je kasnej okrepil Celje in osvojil trojček.

ZA ZADNAJE TRI BOM PA REKEL. Gospod Meža je ob priložnosti dejal, da je g. Juršič en največjih strokovnjakov RK Gorenje. Res žalostno.
Pregovor pravi "KDOR MOLČI ŠE NI NUJNO,DA PRITRJUJE, ZAGOTOVO PA TEGA NE ZANIKA".
Pod ta citat bi umestil g. Juršiča.
Nenazadnje smo odpustili.
Luko Mitroviča, ki je barvna televizija za gospoda Pejoviča. Sploh jih ne bi primerja, ker je razlika prevelika.
Udpustili smo Janeza Gamsa, ki je v nekem intervjuju pred mnogo leti dejal, da mu je življenska želja igrati za RK Gorenje. Osebno meni zelo všečen igralec.

Pred kratkim odpuščeni Matjaž Brumen, bi naj bil po Babičevo škodljiv za ekipo???? (pri 35 letih čez 100 nastopov za reprezentanco in en prvih strelcev ekipe. Kdo je tu nor? G. Meža podpira trenerja. Trener pa pravi,da za to potezo ni odgovoren. TO NI VEČ SMEŠNO TO JE GROZA)Samo zato, ker je javno povedal, kar mi vsi na tribuni gledamo. ZELOOO slabo igro v napadu po stilu ex YU rokometa.
Zavrtite si tekmo z Brestom še enkrat in poglejte, kako so igralci samo forsirali hitro igro in tako tudi nadvladali nasprotnika, med tem ko je žele g. Babič po vsaki obrambi upočasniti igro. Na našo srečo ga fantje niso poslušali in popolnoma nadigrali nasprotnika.

Zadnji trije našteti igralci so še do konca sezone na plačilni listi RK Gorenja! BRAVO GOSPODJE: JURŠIČ, MEŽA, BABIČ, AVANZO IN DA NE POZABIM, EKIPO JE SESTAVIL G. BOBINAC.

Več kot očitno je, da g. Juršič nekaj ve, kar ni za javnost in se mu nihče ne upa zahvaliti za grobišče, ki ga pušča za sabo.
Gospod Bobinac zelo vas cenim, ampak naredite red za blagor našega dragega RK Gorenje, prosim.

V Rk Gorenje od nastopa g. Juršiča, smo tako nagnali minibus ljudi, ki so se kasnje dokazli drugje in prodali niti enega igralca!!!

Škoda, je g. Juršič odgovoren tudi za komentar g. Tamšeta, ki ga je za delo izjavil. En najlepših stvari v življenju je, dopoved v Rk Goreje in sprejetje službe v Celju.

Gospod Boboinac verjamem, da ste zelo sposoben človek. Bega me la vprašanje ZAKAJ? zakaj dopuščate, da se to dogaja v našem ljubem klubu.

Upam,da ne zato, ker ste Celjan.

P.s. Gospod Babič se je tudi širokoustil po odslovitvi Brumna, da njega ne moren nihče odslovit, ker naj bi imel klavzulo za predčasno odpoved, reci piši 200.000,00 eur. Dejal je tudi,da je on odgovoren.

G. Babič, prevzemite še odgovornost za fijasko, ki ste ga do sedaj ustvarili. Moja ocena je, ena velika polomija!
Njegove obljube pred letošnjo sezono so primerljive predrevolilnim obljubam naših politiko.
Naj bi bil zelo pobožen, vendar mislim,da laže. Opustitev Brumna je njegovo maslo, ko tudi izjava pred prvim derbijem, da je imel delo ponujeno v Celju in se je raje odločil za Gorenje. pod to bi se sam podpisal, ker tako bi mi dobili g. Tamšeta in z njim tudi najmanj prvenstvo.

Okrepitve, ki jih je pripeljal, za osvojitev prvenstva ( to so njegove besede pred sezon), sta zelo povprečna igralca, ki bi bila lahko nosilca v Ormožu ali Slovanu. Brumen, kot odslovljeni igralec je 5x bolj nevaren za gol z zunaje ozicije kot MArkotič. ČE ste morda pozabili je lani prinas igral tudi beka in in Golčar krilo!
Pejovič pa lahko dobi kipec za z naskokom najslabšega srednjega zunanjega zadnjih 7 let!

Naš g. Meža pa mu brezkompromisno zaupa! Kdo je tu nor.

Malo sem si oljašal dušo. Sem goreč navijač kluba,a me žalosti, da se zaprvalaj predragoceni denar, za razprodajo ugleda pa se je potrudil g. Juršič, ki se je vsa ta leta zelo trudil,da zgledamo smešni!

Kjer Paka protimestu teče, temu mestu se Velje reče.....

Na tekmah me že več let ni. To je moj bojkot, ne do fantov (spremlajm po tv), ampak do uprave. GNOJNA JAMA!
ijomijo    (25.12.2017 10:54)
Evo katty 123 se en nezadovoljen očka.
Nimam kaj za dodat. Vse povedano. Korektno zopet na nivoju in utemeljeno.ker vse je dokazljivo.
Upam samo da berejo in se zamislijo tisti ki jih zadeva.
Ker g. Juršič je že izjavljal da lahko gre, če je on problem. Ja pojdi. Prosim te.
Pa zavedaj se, ti in uprava, da število nezadovoljnih ljudi z delom in nerezultati ni samo število diskusantov tu gor. Številka je mnogo večja.
dinosa    (25.12.2017 11:46)
G. Juršič kot ze preteklih 20 let zna samo govorit in nalivat med v usesa.
Če bi bil moralen človek in strokovnjak, bi se poslovil takrat ko ke odgnal najtrofejnejšega trenerja Rk Gorenje, g. Tamšeta. On je zate g. Juršič, BOG rokometa.
Od kar si ga nagnal, gledamo le mizerijo.
Preričan sem, da ima g. Juršiča rada SAMO njegova mama.
Kaj čutim do njega se ne spodobi napisat. Rečel lahko samo to, da ke golazen, ki je ne moreš deratizorati.
ŽALOSTNO.
dinosa    (25.12.2017 16:20)
Admina je zbrisal zadnjo diskusiljo. Morda kdo ve zakaj?
dinosa    (25.12.2017 16:21)
Razočaran sem nad početjem.....
ijomijo    (25.12.2017 16:39)
Ne vem bi bilo zanimivo izvedet kdo je posredoval in zakaj.
Na kaki osnovi je izbrisal celo diskusijo. Izbrišes mnenje diskusanta in napišes da si se vmešal in izbrisal neprimeren zapis. Ali kako to gre! Se bo potrebno tudi o tem pozanimati kakšne pravice imaš kot admin in kje se končajo.
Sedaj sem pa vedno bolj siguren v to ko je bilo pred časom govora da se da izvedet kdo je pod katerim nikom da je to res. Ker se herr Juršič hvali, da ve kdo je kdo.

Objasni admin zakaj si izbrisal diskusijo.in če je utemeljeno pomeni da je tako tudi prav. Ker jaz sovražnega govora nisem zasledil.rk je javna inštitucija in ni last posameznika zaposleni v njej so javne izpostavljene kvazi športne osebe.
izi22    (25.12.2017 19:53)
No jaz sem eden od tistih ki je otroka izpisal iz rk velenje,Da nebo pomote nimam ambicij ,da bo moj otrok profesionalec,ampak dokler ima željo pa naj trenira vsaj za čas šolanja. Ko pa more na treningu nadomeščat stožec.in mora v obrambi igrat na 20 procentih potem je bolje da gre drugam,kljub temu da ti trdijo da jim je pomembna vzgoja igralcev.No sedaj smo pri konkurenci in sem zelo vesel ,ko pri otroku vidim srečo in željo hoditi na treninge,ne pa da je bil po treningu na robu joka ,HVALA GORENJE ,DA SEM LAHKO OTROKA PREPISAL DRUGAM SEDAJ SMO ZOPET VESELI
izi22    (25.12.2017 20:32)
No jaz sem eden od tistih ki je otroka izpisal iz rk velenje,Da nebo pomote nimam ambicij ,da bo moj otrok profesionalec,ampak dokler ima željo pa naj trenira vsaj za čas šolanja. Ko pa more na treningu nadomeščat stožec.in mora v obrambi igrat na 20 procentih potem je bolje da gre drugam,kljub temu da ti trdijo da jim je pomembna vzgoja igralcev.No sedaj smo pri konkurenci in sem zelo vesel ,ko pri otroku vidim srečo in željo hoditi na treninge,ne pa da je bil po treningu na robu joka ,HVALA GORENJE ,DA SEM LAHKO OTROKA PREPISAL DRUGAM SEDAJ SMO ZOPET VESELI
Katy123    (26.12.2017 10:09)
Zanimivo je da vsi pišejo kritike ker se samo ti oglašajo, jaz imam brata v klubu in vam povem da bi vse naredil za ta klub, je to kaj slabega??? Na vseh tekmah do sedaj so zmagali, tudi druge mlajše selekcije zmagujejo kot po tekočem traku, vi pa pišete kako se slabo dela v mlajših selekcijah!? Kdo je tu sedaj nor? Bolj kot ne vse mlajše selekcije zasedajo prvo mesto na lestvici (če sem dober pregledala rezultate) tako da se malo tudi zamislite mogoče pa tudi otroci to berejo in verjetno ni lepo. Kakšna pohvala na račun dečkov ne bo odveč
Ad36ela    (26.12.2017 12:10)
kati izberi si drugo (2.) diskusijo.
Govorimo o 1. ekipi, vse ostalo je ozadje, ki ne bode v oči.
Katy123    (26.12.2017 12:46)
O 1. ekipi so pa odgovorni direktor, predsednik in trener 1.ekipe ali morda še kdo drug?
ijomijo    (26.12.2017 13:52)
Je avannzo jasno povedal da so mu svetovali pri odlocitvah ki niso bile vse najboljse. In kdo je v klubu svetoval. Mi smatramo oz nekateri da je to delo g. Jursica ker odkar je prevzel neke bolj pomembne funkcije kot je npr. direktor kluba kateri tudi odgovarja za 1 ekipo gre samo.navzdol.
Ipd
Ad36ela    (28.12.2017 7:48)
Danes Delo, 28.12.2017:

"Odločitev o prekinitvi sodelovanja in predčasni pomladitvi članske ekipe je bila sprejeta skupaj in po posvetu z glavnim trenerjem članske ekipe Željkom Babićem, je obrazložil velenjski klub."

- - - -

Pred nekaj dnevi intervju z Babičem; Ekipa:
naslov intervjuja je tak, da Brumna "ni odpustil Babič ampak uprava" - to je glavno sporočilo tega članka.

Babič na direktno vprašanje, "Vi niste imeli nobene besede v primeru Brumen?",

odgovori Babič: "Ne"

- - - - -

Torej je jasno kdo se je pred nekaj dnevi skrival za razhodom z Brumnom. Babič.

In taki osebi bomo še verjeli? Hvala. Ne!
ijomijo    (28.12.2017 8:11)
Vse skupaj postaja parodija in je že brezveze. Prelagajo odgovornost oz. Nekateri trdijo ,da je kolektivna odločitev drugi, da je bila solo akcija. Akterji te zgodbe pa ostajajo zopet nedotaknjeni.
Prav je, da se ekipa pomladi z mladimi kadri vzgojenimi v Velenju.To je poudarek, ki pa to v veliki meri niso. In ni pomembno kdo od kod prihaja. Niti ne dvomim v njihovi nadarjenosti ampak naj nehajo lagat sebe in druge z takimi pamfleti ker vozimo v klub otroke stare 14 let. To ni domac proizvod to je maslo Juršica. Pa v razmislek vsem tudi Bečirija je pripeljal Juršič kot mladega perspektivnega romometaša. Nakar smo ga pa za božič nagnali. Danes njegove športne sposobnosti poznamo so v vzponu pod pravim trenerjem. In mi. Vzgajamo nove mlade rokometaše iz perpsektivne rokometne šole rk gorenje. Samo pozabijo povedati, da velik del teh otrok ni plod njihovega dela. Temveč nekih drugih rokometnih šol. Pa vso spostovanje do teh otrok in starsev.Opozarjam na dvoličnost uprave in manipuliranjem rokometne javnosti z nenatančnimi podatki.ko da mi nismo dovolj inteligentni da bi to sprevideli.
Vsi ti priseski naj samo upajo da nebo glavni sponzor klecnil pod težo svojih lastnih problemov ker nas caka usoda Ježkov v tem primeru oz. Nk rudarja



Neprijavljen uporabnik - ne moreš dodajati odgovorov
Prijavi se (ali pa se registriraj)

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  info@velenje.com