Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 694

Velenje.com : Diskusije : Politika : Vprašanje
 

pahor pogrnil na soočenju (Neznan 4.11.2017 18:27)

Potem, ko ga je 21.-letnik vprašal zakaj ni vsaj malo pomilostil očeta 4 otrok in je moral mladoletnik cela 4 leta skrbeti za 3 še mlajše sestre, je Pahor zajecljal in bral z lista

grehe očeta, ki je odsedel kazen.

Pahor se ni znašel. V rokah je držal list papirja. Pri branju pravnih mnenj o kaznivih dejanjih za očeta se mu je na trenutke zatikalo.

Med razmišljanjem o tem, kako naj se reši neprijetne zagate, je danes 21.-letniku, ki je čakal na toplo besedo ali druge vrste "milostno gesto" , pozabil nakloniti vsaj njemu lasten všečen pogled.

Šele po tem, ko je prebral grehe njegovega očeta, mu je Pahor, ki bo v tej kampanji "skušal nagovoriti vse prebivalce Slovenije" , segel v roko. Hladno in "na silo". S tribun ni bilo mogoče slišati aplavza njegovih podpornikov - SD, DeSUS, itd..

Bedno je, da gre Pahor brati iz lista papirja vse grehe očeta pred občestvom poslušalcev, gledalcev, volivcev, pred celim svetom.

A Pahor tega ne zna drugače izpeljati kot da našteva očetove grehe?

Pahor mojega glasu ne dobi.



toby    (4.11.2017 18:55)
Pahor in ostali naši politiki so beda sami po sebi.
brinica    (4.11.2017 19:10)
Pa kje ste vi slovenceljni, pa vas ta politika komunizma Kumrovaskih mladincev (šolanih za govorjenje in širjenje laži) pelja tja kamor hočejo. Poglejte malo v Velenju gdo in kje je na kakšnem položaju, samo stari komunisti, njihovi sinovi in hčerke ter ostali njihovi prijatelji.
kuhalnica    (4.11.2017 19:48)
Ne samo ,da je bedno tudi kaznivo je.Ker če je človek svojo kazen odslužil je postal nedolžen.Pahor kot predsednik bi to moral vedeti.Če bi bil ta oče pameten bi ga šel tožit in bi sigurno tožbo dobil.
partija    (4.11.2017 20:16)
kuhalnica
Zakaj bi ta stric tožil Pahorja? A se, da to mal razložit?
majster za lenuhe    (4.11.2017 20:18)
Kakšni komentarji jaooo. Dobil je konkretno neprimerno vprasanje in je zato moral tako odgovoriti. Vprasanje je neprimerno zato, ker so igrali na socialno stisko otrok, kar je podlo. Žalostno, ampak imajo tudi kriminalci otroke. Za take otroke skrbi socialna, ne pa predsednik države. En razlog več, da Pahor dobi moj glas.
brinica    (4.11.2017 20:24)
Pahor naj vrne denar katerega je dal za Grčijo. Če ni on to odobril pa naj pove zakaj je dala denar samo Slovenija???
brinica    (4.11.2017 20:32)
Rekel je, da se nam bo obrestovalo, če damo Grkom 400miljonov eurov, kaj se nam je orestovalo???? pobrišemo se pod nosom, Pahor vrno denar.
power1    (4.11.2017 20:32)
majster za lenuhe in razumevanje kriminalcev...Pahor dobro razume probleme jankovičevih in njemu podobnih bogatih otrok...otrok iz ljudstva pač ne...ker ni nikoli živel na zemlji.
motofrik    (4.11.2017 20:42)
Čakaj malo...zakaj pa bi MORAL pomilostiti nekoga, ki je pravnomočno obsojen, če ima otroke? Kot mi je butasto, zakaj bi sploh moral pomilostiti koga. A zato, ker ima možnost? Ne se smešiti, no. Marsikaj ima možnost narediti (ali vsaj vplivati na to) za boljše življenje Slovencev, pa ne naredi. Če je bral s papirja, zakaj je dotični sedel, pa ni kaj čudnega. Saj ne more za vsakega arestanta vedeti, zakaj sedi. Mojega glasu na volitvah pa ne dobi. Kot tudi Šarec ne.
Aja, mogoče bo kuhalnica pojasnil, na osnovi česa bi bivši zapornik lahko tožil Pahorja.
partija    (4.11.2017 20:42)
Kdo od vas bimbotov je odprl temo?
partija    (4.11.2017 20:43)
Bimbo tema in potem se takoj trije bimboti oglasijo spodaj.
partija    (4.11.2017 20:47)
power
Tvoji mali možgani so spet vse pomešali, Jankovičev je Šarac
toby    (4.11.2017 21:03)
partija, očitno so se ti skisali možgani, če se ti ne bi ,bi vedel ,da Pahor ne upa niti na sekret brez kučanovega in jankovićevega dovoljenja.
partija    (4.11.2017 21:21)
toby
Se popolnoma strinjam s tvojo oceno, zato so mi smešni očitki Pahorju kot p.v., kot alternativo pa se omenja očitno Kučanovega kandidata.

To je vse kar me moti pri teh volitvah, to kdo bo zmagal mi je v tej situaciji vseeno. Pa takele bučke kot so v tej temi me tudi motijo.
dario    (4.11.2017 22:17)
kateri koli od te dvojice pizdunov zmaga smo tako ali tako na psu obadva sta potkupljena od jankoviča ter kučiča pa vi navijajte za tega ali onega komunisti ter fašisti za slovence vsi so isti!
ba(k)terija    (5.11.2017 7:10)
aleluja, pa je večina končno spregledala....bravo. In podobno je potrebno narediti v naši okolici......Velenje, Šoštanj sploh. Treba je razbiti te mreže z zaposlovanjem sorodnikov, itd........ Treba je štartati na novo, iz osnove, žal.
Poskušajmo o teh stvareh debatirati, ne pa zmerjati s slaboumnostjo, zabitostjo in ne vem še kaj. To ni produktivno. Kritika je drugo, je dobrodošla.
Bravo narod!
sitemeter    (5.11.2017 8:46)
Ja kaj pa bi naj rekel. Ful ste bogi, ker je vaš stari kriminalc.
motofrik ma prav.
Nazolah    (5.11.2017 8:47)
Ena od diskutantk je zapisala, da Tomčeve ni volila zgolj zato, ker za njo stoji "princ teme", čeprav ji je bila kandidatka všeč.
Meni ni nobeden od preostalih kandidatov ravno všeč, vendar pri Pahorju točno vemo kaj volimo, pri Šarcu pa še vedno obstoji upanje, da ima hrbtenico, ne glede na to kdo stoji za njim. Kaj slabši od protikandidata skoraj ne more biti.
ponaredek    (5.11.2017 8:49)
Partija ,kdo si ti ,,da tu gor vsem po vrsti soliš pamet ,nadležen si ,brigaj se zase ,Pahor si je sam zakuhal to godljo. Vsak ima pravico, da pove svoje mnenje!!!
Kopac    (5.11.2017 9:15)
Res ste bedno nekateri z temi svojimi komentarji...
Sami primitivci ki samo pljuvate in blatite ljudi..
A ko je potrebno naj konkretnega narediti in povedati v živo pa nimate jajca...Tukaj ste pa vsi pametni in se delate neke heroje brez končka pameti v glavah..Take riti kot ste vi ni nikjer drugje...
lubca    (5.11.2017 10:44)
Šarec je bolj načelen in za zakonitost kot pa Pahor. Poglejmo.

"Ko so Jezusa hoteli ujeti na vprašanje, ali je božji sin in ali naj plačujejo davke, je dejal, dajte Bogu, kar je božjega in cesarju, kar je cesarjevega, kar kaže na ločenost države in cerkve" - je odgovoril Šarec.

Dodal pa je, da se v zasebnem času udeležuje verskih obredov. Na prvi november je v domači cerkvi celo bral berilo in da je zakonito cerkev ločena od države.

To zadnje, zakonitost - pa se Pahorju fučka, češ da ga ne moti, naj bojo tradicije, običaji.

In res, Pahor pa je dejal, da ga blagoslovi, čeprav vztraja na ločitvi cerkve in države, ne motijo: "So običaji, ki so del naše tradicije."

Skratka Pahor je za vsegliharstvo, da si nabira poceni politične točke, Šarec pa je za zakonitost kar je pravilno - kakor na tem primeru tako v primerih obsodbe tajkunov, ipd., tako lahko pričakujemo.
sitemeter    (5.11.2017 11:13)
lubca

Ustava ni enako kot zakonodaja. Ko bote to skapirali bo imel Pahor celo prav.
toby    (5.11.2017 12:29)
Kopač , kako moreš kar vse po vrsti označit za primitivce, glede na tvoj stil pisave bi rekel da tudi ti nisi neka marka. Bi lahko zapisali , bratje podajmo si roke.
Kar se tiče izbire , če bi že moral odločat med tema kandidatoma , je moja izbira Šarec , kljub vsemu je njegov nastop bolj suveren .
Sem pa sit te bedne politike in njihovega plehkega nategovanja.
Imam občutek ,da če bi šel na volitve bi delal bedaka iz sebe , kaj mi lahko ponudi politika da me bo prepričala.
Žal je tako ,da me po vseh teh letih niso prepričali.
ba(k)terija    (5.11.2017 16:27)
Kopač, delno imaš prav, a vsaj tukaj povedo nekateri svoje. Jaz, npr. povem svoje tudi drugje, ampak prej ali slej si izobčen. Mislim, da imaš glede tega tudi ti nekaj izkušenj, Kopač. Pač, hitro vsrkamo vse sisteme, ki nam jih vsilijo na takšen ali drugačen način. In res je, enkrat bo treba zahrumeti da je dost.
Jaz sem Pahorja že volila, in zdaj ga ne bom več. Zdaj bom Šarca, mogoče seveda, in ga v naslednjem mandatu mogoče ne bom več. Predvsem pa mislim, da je bil že zdavnaj čas, da začnejo mladi po svoje furati tudi državo. Nov veter nam nikakor ne bo škodil. Škoda je že narejena in obnova bo dolgotrajna in huda. Nikakor pa ne bomo dosegli nič, prav nič, če bomo negovali sovraštvo, faušijo in zlobo. Pa sem prepričana, da je vsak človek v osnovi dober.
motovilec    (6.11.2017 0:16)
Ja čudno da se ta isti klovn ko bere v prid ali slabo drugim ni tak moralno obnašal tudi do Zlatke Olah, ki jo je ta ista sodnica Benčič ki ima z možem črno gradnjo na državni zemlji, deložirala zaradi dolga 4000 eur.Pa ta sodnica ni dala v prodaja garažo Olahove, ampak stanovanje.V tem primeru se je izkazal g Pahor , tako kot g Cmerar do ljudi ki so v arbitraži ostali razočarani, ali še slabše , na tujem.
Vsem ki branite in podpirate hinavce in cirkusante, vam želim da vas doleti kaj takega, pol pa hvalite to gamad politično.
Bakterija- čas da nastaviš drugo stran lica je že zdavnaj mimo, zdaj so v igri že večje stvari
Nikita01    (6.11.2017 1:08)
Eno je, zakaj Pahor ni pomilostil očeta, drugo je, zakaj JE POMILOSTIL kriminalca, pri čemer Pahor seveda ni povedal resnice! Resnica namreč je, da je ta kriminalec za svojo sodelovanje (beri: izdajanje) dobil skrajšano zaporno kazen - torej je že bil nagrajen, Pahoir ga pa še enkrat nagradi zaradi istega razloga! Tega seveda ni povedal...novinarka pa ga na to tudi ni opozorila! Tako kot ga tudi ni zaradi nujne dokapitalizacije NLB v času vladanja ko bi vplačali samo 1.5 miliarde, zato pa smo kasneje morali vplačati 5. miliard! Kdaj nam bo vrnil to razliko????
ba(k)terija    (6.11.2017 5:29)
Nikita, tudi to, ampak ne govorimo o posameznikih, govoriti je potrebno v dobrobit državljanov. Vsi bi morali čutiti da nam gre bolje. Hm, bi na kratko rekla......zakaj Pahor ni pomilostil vsega naroda????
partija    (6.11.2017 8:16)
ponaredek
Ne vem z katerim zapisom se en strinjaš, glede na to, da nisi ničesar izpostavil je očitno edini problem, da te boli resnica.
power1    (6.11.2017 11:22)
preprosto...Pahor je oprostil pač kriminalca, ki ima veze in vplive krogov, član katerih in v katerih je vse življenje tudi Pahor. Komur to ni jasno, potem pač živi svetu izven tega časa in prostora.
To je v nebo vpijoče tako kot na TV novinarji vneto zaničevalno sprašujejo Šarca o njegovih stricih...Pahorja s celo zalego uradnih in javno priznanih vseh stricev iz politično kriminalnih ozadij pa božajo namesto ožemajo. Bruh.



Neprijavljen uporabnik - ne moreš dodajati odgovorov
Prijavi se (ali pa se registriraj)

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  info@velenje.com