Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo?
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 669

Velenje.com : Diskusije : Pripombe & pohvale : Vprašanje

trgovine ob nedeljah da/ne (Neznan 4.10.2017 13:48)

Baje spet predlagajo,da bi trgovine bile ob nedeljah spet zaprte. Prav,zakaj pa ne?Ker da zaposleni morajo biti doma in uživati proste dni s svojimi družinami.Vendar pa nasprotniki nedeljskih trgovin pozabljajo oz. se ne zavedajo,da trgovci niso edini,ki morajo delati ob nedeljah in določenih praznikih,tu so še policisti,zdravniki,reševalci,nekateri kuharji,natakarji(hoteli,domovi za upokojence,razni zavodi za invalide...) in drugi,ki MORAJO delati ob nedeljah in vseh praznikih.Pa so nekateri prav tako slabo plačani. A naj tudi oni nehajo delati,da bi uživali proste dni,čeprav smo odvisni od njih?

nohti    (4.10.2017 13:56)
Zapret trgovine
sitemeter    (4.10.2017 13:59)
Zaprte! Kot v Avstriji!
matejka123    (4.10.2017 14:10)
Ja trgovine naj bodo ob nedeljah strikno zaprte,ker če si ne moremo nakupit čez teden,potem pa res nevem kakšni smo.Česo lahko po drugih državah in ljudje preživijo potem bomo tudi mi.Za nas kuharje oz. gostince je drugače,ker ljudje ,če so v hotelu morajo dobiti hrano,tako da poklici se veliko razlikujejo med sabo.Bravo,če se uspe,da trgovine ob nedeljah in praznikih zaprejo.
Peter Griffin    (4.10.2017 14:17)
Ja na žalost je tako, da če bi bil jaz trgovec bi si želel da bi bile trgovine zaprte ob nedeljah. Drugače si pa želim da so odprte. Tako na žalost tako je pri večini.
calis    (4.10.2017 14:51)
če bi bil jaz trgovec bi želel, da so vse trgovine zaprte ...samo moja bi bila odprta....eeee dobiček...profit eeeee kaj bi bilo to dobro...
motofrik    (4.10.2017 15:01)
Mi smo na referendumu že povedali, kaj mislimo. To je čisto stvar trgovcev, če bodo odprti ali ne. Če pa se mene osebno vpraša, trgovine po sobotah odprte do 12 ure, nedelje in prazniki zaprto. Amen.
melči    (4.10.2017 15:11)
trgovci ZA kapitalisti PROTI. O rezultati ni treba ugibati. Res bi bilo prav, če bi cerkev malo pritisnila na vernike in vlado, da bi bilo zaprto. Imam srečo da je mož že v penziji in lahko nakupiva med tednom.
kurirček    (4.10.2017 15:29)
V sobotah bi morale biti po 13 uri zaprte vse trgovine, absolutno pa zaprte v nedeljah in praznikih. Tako je bilo v preteklosti, pa ni noben zato umrl. Samo narod je razvajen.
brinica    (4.10.2017 15:38)
Odprte 24ur na dan tudi v nedeljo in soboto, da vidimo kaj bo s kapitalisti, ko bodo morali plačati nadure sedaj ne plačačujejo.
Grunf    (4.10.2017 17:52)
@ kurirček
Ob sobotah je bila odprta samo dežurna trgovina in to do 13 ali 14 ure. Tisti kateri so ob sobotah delali niso imeli možnost kakršnegakoli nakupa. Tudi ob petkih so bile trgovine zaprte pred 19 uro. Izjema je bila zopet ena trgovina v Velenju, katera je obratovala do 19 ure.
Trgovci, dovolj ste počivali in kradli, sedaj vas karma za nazaj tepe.
TadejB    (4.10.2017 18:17)
Ne lubi se mi pisat, drgač bi meli kmal roman tuki in za ene in za druge. Sem za zaprtje trgovin ob nedeljah in praznikih.
power1    (4.10.2017 18:53)
kapital bo na koncu ukazal, da mora ostati vse kot je - nora potrošnja se v kapitalizmu ne sme ustaviti. Konec koncev je nakupovanje postalo že osnovna živjenjska nuja večine.

Vmes pa si bo nekaj politikantov nabralo z dvigovanjem prahu dovolj glasov, da jim boste na volitvah omogočili nadaljne brezdelno življenje.
cuore sportivo 2    (4.10.2017 19:11)
zarad mene so lahka policaji tud fraj ob nedeljah!
krtek26    (4.10.2017 19:18)
Potem pa ob nedeljah zaprimo tudi bolnice, urgence, policijske postaje, gasilske postaje.. in vse ostalo kjer ljudje delajo.. da bomo tudi mi lahko doma, uživali proste dneve po stresnem tednu.
Če bi lahko izbiral bi rajši bil doma kot pa prejmem tisti minimalni nedeljski dodatek.
Sicer pa, sami smo si izbrali poklice in delovna mesta. Eni pač delajo ob nedeljah tistih 6-7ur, drugi pa tudi po 28 urna dežurstva..
ponaredek    (4.10.2017 19:29)
ZAPRTO,primerjat prodajalce z policaji, urgenco,in bolnico to je bolano ,trgovine so ob sobotah odprte tudi do 21 ure ,kateri si ne more nabavit do takrat je lenuh !!!
BaroN    (4.10.2017 20:04)
Te ni prešinilo, da hodijo ljudje ob nedeljah v nabavo ravno zaradi tega, ker med tednom NISO lenuhi?
seloveselo    (4.10.2017 20:04)
Ne morete primerjati trgovine ob nedeljah in dežurstev zdravnikov, enostavne ne gre skupaj. Brez trgovine v nedeljo se bi dalo preživeti, brez zdravnikov, policajev, gasilcev ipd pa verjetno težko (sploh če so ogrožena življanja).
Noben mi ne bo rekel, da nima čez teden čas vsaj za 20 min skočiti v trgovino po stvari, ki jih potrebuje. In da more zato hoditi v nedeljo v trgovino. Enostavno to je, da ste ljudje preveč razvajeni. Kar je logično. Prodajalci bi naredili vse za svoj zaslužek.

Referendum pred leti bil je čisto brezveze. 4 nedelje so bili trgovci doma in je padlo vse skupaj v vodo. Zato mislim, da debatiranje o te sploh nima smisla...SIZIFOVO DELO je tole, nedelje bodo tako ali tako vedno delovne.

Pa lep pozdrav.
BaroN    (4.10.2017 20:09)
Pa še čisto tako mimogrede - referendum je razveljavilo ustavno sodišče RS, ker je bil v nasprotju z ustavo.
akt  ONLINE   (4.10.2017 21:11)
Zapret
14.divizija    (4.10.2017 22:00)
Sobote in nedelje zaprte :)
Nikita01    (5.10.2017 1:52)
Nedelja je "gospodov" dan - naj vsi tisti, ki niso nujni kot dežurni itd uživajo družinski dan doma ali na izletu. Družina je osnovna celica naše družbe in ni prav da dopustimo, da nam bo ameriški pohlepni način spremenil naše človeške vrednote. Poglejte otroke v ZDA - so na ulici in brez perspektive ker nimajo izobrazbe (milijonarji so seveda poskrbeli zase), v zaporih je 7 x več jetnikov na 10.000 prebivalcev kot pri nas...da ne govorim o zadnjem streljanju.
Poglejte ženske v Lidlu, Hoferju, Sparu...ves dan tekajo okrog polic, potem pa še priprava za naslednji dan...na koncu pa 3 x manjša plača kot čez mejo za enako delo! Cmerar pa nič...
hanns-g    (5.10.2017 6:25)
Krtek podpis.
Me zanima kako bi bilo vam ki zagovarjate to da imajo trgovci družine in zato morjo bit trgovine v nedeljo zaprte. Potem bi moglo bit v nedeljo kot v kameni dobi elektrike nebi blo ker imajo tudi tešovci družine vode nebi blo ker imajo komunalci glih tk družine nobenih storitev skratka dan brez vsega. Če hočejo imeti trgovci trgovine odprte naj jih imajo kakor želijo sej nobenga ne silijo noter. Tisti ki ste pa proti pač v nedeljo ne it v trgovino konc pika.
sitemeter    (5.10.2017 7:51)
Predlog zakona pišejo (kot prejšnjega) trgovci skupaj z vlado ravno zato, da ne bi slučajno konkurenca kaj po svoje.
Zainteresirana javnost bo lahko poslala pripombe, ki pa jih ne rabijo upoštevati.
Fitipoko    (5.10.2017 11:25)
Mislim, da je vredu, da se zakon uredi skupaj s trgovci, ker pol bodo tudi zaposleni na boljšem, če se to uredi.
Mislim, da je treba gledat na celotno dobro ne samo na svoje koristi.
Neznan    (5.10.2017 11:29)
Kdor je videl kaj več od domačega dvorišča, ve, da so trgovine po svetu odprte takrat, ko kupci imajo čas.
Drugače lahko gremo v enako skrajnost, kot so šle banke - sedaj si morate v službi vzeti dopust, da pridete na banko, ko je odprta.

Problem je drugje in tam ga je treba reševati: trgovci (lastniki prodajaln, ne delavci) morajo zagotoviti ustrezne delovne pogoje in plačilo glede na delovni čas. Če neka trgovina dela ponoči, naj zaposleni dobijo nočni dodatek (podobno med prazniki). Če nekdo mora delati 50 in več ur na teden, naj zaposlijo dodatnega delavca. Problem je, da so Sindikati tukaj odpovedali in se jim zdi najbolj preprosto zahtevati zaprtje trgovin.

Kako pa bi se vam zdelo, če bi bile prodajalne odprte ob sobotah in nedeljah in zaprte npr. ob torkih in sredah? Meni bi bilo čisto OK, ker med tednom nimam niti slučajno časa hoditi v trgovine.
kavica    (5.10.2017 12:27)
Zapret trgovine ob nedeljah,narod naj raje gre v naravo na sprehod ne pa da morajo bit trgovke tam zaradi parih neumnežev ko nevedo kaj bi sami s seboj
BuddhaMonk    (5.10.2017 12:41)
Sem za zaprtje. Vprasanje trgovin ob nedeljah je vec od vprasanja nedeljskega dela ali nedela. Gre za vrednote druzbe. Trenutno smo kot druzba obsedeni s trgovinami. Potrosniki od pet do glave. Zaprtje ob nedeljah bi vsaj 1 dan na teden to bolezen ozdravilo.
sark123    (5.10.2017 17:21)
sej so po večini samo do 12h odprte tk da je useen.
nursa    (5.10.2017 21:33)
Ker imajo v Avstriji česz vikend zaprte trgovine, je v soboto in nedeljo na parkingu v Evroparku v Mariboru parkiranih polno registerskih tablic iz Avstrje. Najpogostejša oznaka G ter GU. Po šopingu pa jih opaziš v centru mesta pri Florjanu na pivu ker imamo cenejšega in bolj dobrega kot oni ter na kosilu. Ja, zato ker imajo zaprte trgovine, polnijo slovenski proračun. Zanimivo kaj?
motofrik    (6.10.2017 5:10)
nursa...čista logika. Ljudje smo pač takšni. Če je odprto, pridemo. Kot tudi mi hodimo gor tankati in po mesečnem nakupu.
nursa    (6.10.2017 8:44)
Motofrik seveda. To sem tudi želela povedati. Ampak v čem je fintavda so potem vsi za zaprtje tegovin, no večina?
encijan    (6.10.2017 15:51)
Jaz sem za zaprtje trgovin ob nedeljah in praznikih.
motofrik    (6.10.2017 18:51)
Ja, trdi kapitalizem... Kupci smo odločili, da ne rabimo po nedeljah odprtih trgovin (nam, malo starejšim, itak ni problem -je včasih bilo nekaj najbolj normalnega, da je odprto v soboto do 12), trgovke so itak za to, da bi bile za vikende in praznike fraj... Je pa spet finta v tem, da privatniki bodo itak imeli odprto po nedeljah, zaslužek..seveda. Lastniki velikih trgovin bodo pa pritiskali na trgovke, da pa ja morajo biti po nedeljah v trgovini, če ne...bo konkurenca trgovala. In jih strašili z odpuščanji, ker 'ne bo zaslužka'... Če že, bi po nedeljah bila kakšna dežurna trgovina, živilska. Ampak dvojne cene za nedeljo. Razlika pa trgovki v žep, ker mora tam biti. Bi se kaj hitro začele trgovine spet zapirati po nedeljah, ker bi se narod počasi le naučil, da je bolje pivo kupiti v soboto po 90 centov, namesto v nedeljo po dvojni ceni. Kaj drugega pa res ne prodajajo po nedeljah. Naj ne reče kdo, da gre kupiti meso za juho, ker ga v nedeljo skoraj ne dobiš več... Mislim, ono iz hladilnikov, pri mesarjih itak je.
Nedelja naj bi bila dan, da je družina skupaj. Ko je moja še delala v Domu starostnikov, so tudi bile nedelje in prazniki, ko jo je doletela smena... Ni fajn. Če že po bolnicah in Domovih ne morejo, vsaj trgovkam dovolimo dan za družino...
Neznan    (6.10.2017 22:15)
@motofrik - ta dan naj bo sreda, ne nedelja :)
nursa    (6.10.2017 22:48)
... in potem pride december, ko so večji trgovski centri v nedeljo odprti bamesto do 15 ure, do 17. In se voziš po parkingu in ne najdeš prostega parkirnega mesta. Kapidalizem dajme vzeti še več in me ovčice sledimo. Temu se reče predvidljivo nerazumni. Ariely je napisal knjigo s tem naslivom, dobro opisuje nas ovčice kKo nas vrtijo okoli prstov.
encijan    (7.10.2017 10:40)
Ves je v glavi. Če dovoliš, da te potrošniška miselnost potegne v odvisnost, te bo. Mene ne bo nikoli (in me ni). Zato lahko mirno glasujem za zaprtje trgovin ob nedeljah in praznikih. Tudi nasploh ne hodim preveč rada v trgovino, kupujem samo kar je nujno.
encijan    (7.10.2017 12:44)
opsa,

moralo bi biti: Vse je v glavi;
nursa    (8.10.2017 21:28)
Danes sem morala v nakupovalno središče. Zakaj? Dvigniti sem morala naročeno in navprej plačano stvar. Ne boste verjeli, ampak šoping center je bil nabito poln. Ko sem s soprogom sedela v mali kantinici nasproti interšpara v Ljubljani nisem mogla verjeti očem. Vsi govorijo jaz v nedeljo ne hodim v trgovine, ne kupujem... vrste prj blagajnah so segale do polic! Blagajne so vzporedno delale skoraj vse. V kantinici kjer sva sedela in opazovala so ljudje zasedali skoraj vse mize. Hmmm? Le kdo je ta ki hodi v trgovine? Kajti kjer koli berem ali posušam vsi pravijo da so za zaprtje trgovin ker itak ne kupujejo čez vikend in praznike. A veste? Meni pa tu in tam prija iti v nedeljo v trgovino. Pa veste zakaj? Oprostite mi, ker tudi kdo drug ne samo prodajalke delajo in tudi otroci drugih profilov poklicov imajo mamico ali očka v nedeljo v službi. Tudi moji otroci in to oba starša. Pa nas nihče ne vpraša kako bo z varstvom kajti moja nedeljska služba traja 24 ur! Učiteljica v šoli še nikoli ni sinu pogledala skozi prste ker ni imel seminarske naloge napisane kot se šika, ker sva s soprogom morala oba isti dan v službi preživeti 24 ur. Hm... veste razumem vsako stran posebaj, vendar ni vse črno.
since    (9.10.2017 15:58)
Zapret trgovine!!!
motofrik    (9.10.2017 22:57)
nursa...če je odprto, veš da bodo kupci. Če bo zaprto, jih ne bo. Ni tu neke atomske znanosti.
nursa    (9.10.2017 23:48)
Atomske znanosti zagotovo ni, je pa paradoks. Kakorkoli obrnemo. Vsi proti pa vsi v trgovinah. Če je slabo vreme pa tako ali tako.
encijan    (10.10.2017 17:21)
nursa,
zagotovo niso bili vsi Slovenci v trgovinah, verjamem pa, da jih je bilo veliko. ;)

Stališča nisem spremenila. Saj bo najbrž uvedeno dežurstvo (npr. v Velenju bo odprta ena večja živilska trgovina) za primere, v katerih si ti z družino. To po mojem pokrije eno in drugo plat.
power1    (10.10.2017 22:15)
Smešno je res, da nasedate na provokacije. Npr...pobudnik prvega referenduma pred leti na to temo SDS je v svojem zadnjem politbirojskem cajtngu Reporterju gromko opljuval vse, ki so zdaj privrženi ideji o zaprtih trgovinah v nedeljo. Butalci pa se še kar ukvarjamo s tem....:).
encijan    (11.10.2017 10:02)
Sem šele včeraj videla, kdo je pobudnik. Na referendum ne grem, čeprav svojega stališča sicer nisem spremenila.

Dejansko ima power1 prav!
alufiks    (13.11.2017 19:24)
ni teba trgovin zapret samo trgovci ki ob nedeljah delajo naj dobijo zato plačilo kot se spodobi(TOREJ NAJ IMAJO NEDELJSKE URE PLAČANE 150%

Neprijavljen uporabnik - ne moreš dodajati odgovorov
Prijavi se (ali pa se registriraj)