Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 276

Velenje.com : Diskusije : Pripombe & pohvale : Vprašanje
 

socialna pomoč (Neznan 28.9.2017 14:44)

Vse tiste,ki kritizirate nas prejemnike socialne pomoči,češ,da smo lenuhi leni,da živimo od davkoplačevalcev in da se naj spravimo delat,sprašujem,kako bi vi živeli,če bi bili iz različnih razlogov brez službe(stečaj,bolezen...),če ne od sociale?Drugega denarja pa ni.A bi šli živet na ulico in prosili za miloščino?Mislim,da ne.Za nas prejemnike,hote ali nehote,je sociala edini vir preživljanja.Radi bi delali,da bi imeli več denarja,pa ne moremo.In kdo je kriv za to? Politika! Zato so tudi dolge vrste pred Rdečim križem in Karitasom.In ne poskušajte biti nesramni do nič krivih prejemnikov,ki so lahko vaši družinski člani,sorodniki! Raje poskušajte priti v našo kožo in si predstavljajte,kako je,če si brez dela! Za razmislek!



violica    (28.9.2017 14:56)
Pravi post jamranja. Raje ti pridi v Gorenje delat za trakom. Ko nimaš izbire pa delaj da vidiš kak je. Najbolj smesno je če ti kdo jamra ko je na socialni pomoči. Ja lenuh si!!!!! Zdaj so iskale vse firme BSH Gorenje Odelo itd itd. Sam ti si len pa nočeš delat. Eni ste več kot par let na socialni ker nočete delat. Enostavno je to da če rabiš službo da boš bilo kaj delal. Sam eni ste mamini sincki pa ne bi nic delali. Tak je.
iMichael    (28.9.2017 15:05)
Ko boš poslal 100 prošenj na mesec, opravil razgovore, probal kaj delat. Pol ti bomo verjeli...
Danes je pa takoj, pošlje 10 prošenj, ne dobi odgovora in je že politika kriva, ker nima dela. Potrebno je sam zase poskrbet, država ne bo zate šihta iskala. To si napačno razlagate. Osebno od firme do firme, prošnje pošiljat vsak dan, družit se z ljudmi in širit informacijo da potrebuješ delo, spraševat okoli kjer kaj jemljejo. Možnosti je neskončno. Samo noben ne nardi dovolj, da bi dobil šiht. To se nanaša na ljudi ki so zdravi. Tisti, ki so bolani pa itak nimaš kaj za nardit in je razumljivo...
Andrejevic    (28.9.2017 15:34)
Violica,prav nesramna si!! V dno duše! A bi isto rekla za svoje družinske člane in sorodnike? A bi ti šla kljub bolezni delat,pa te tam ne bi vzeli?!Podjetja raje zaposlijo zdrave in sposobne ljudi! Upam,da boš ti nekoč brez dela in s tem brez denarja( kar ti prav privoščim!!),da boš videla,kako se mi počutimo!Bruh,nesramnost pa taka! iMichael,tudi,če pošlješ sto ali pa dvesto prošenj za delo,ti to ne pomaga. Poznam take,ki vsak dan pošiljajo veliko prošenj,pa žal neuspešno.
violica    (28.9.2017 16:25)
Andrejevic@ kaj je s tabo? a sem kej rekla glede bolezni. Problem je to da zdravi poslušaj zdravi! nočejo delat. Nisem nič rekla za bolane. Pa zdaj se je ful ful iskalo povsod. Ja ti poznas take, ko nočejo delat enostavno. Vse to kar sem naštela in še je dosti firm ki zaposlujejo. Sam ko lenuhi nočejo delat! Pa še to kolko jih js poznam, ko delajo za trakom, ko bi lahka šle v bolniško pa delajo 20 let že pa ne jamrajo. Najbolj jamrajo ti ko so na socialni. Poznam dosti mamic ko nimajo izbire, majo otroke pa bodo delale vse da preživijo družino. Očitno ti te ko poznaš ne rabijo tolk službe. Če bi rabili službo bi vse dali za to.

Aja pa še to. Maš invalidske firme ko zaposlujejo. In zakaj se tam ti tvoji niso prijavili. Ja očitno nočejo delat...
nisita    (28.9.2017 16:35)
violica in iMichael kako lahko nekomu rečeš, da je lenuh? sodit človeka, ki ga ne poznaš je zelo nizkotno in neumno. mogoče se čez noč znajdeš ti tam. mogoče bosta takrat drugače razmišljala... res je da jih je veliko, ki so raje na socialki kot da bi delali na minimalki...nekaj jih je na socialki pa delajo na črno ti niso lenuhi samo znajdejo se.. ampak sigurno ne vsi..veliko je takih, ki so v zrelih letih, ki so postali invalidi itd.. kakršno koli je tvoje mnenje o tem ga raje drugič zadrži zase.
nekateri od teh, ki si jih označla za lenuhe konec mesca nimajo niti za kruh verjemi, da je več takih in ki jim tistih 297e( Od 1. 8. 2017 osnovni znesek minimalnega dohodka znaša 297,53 evrov) ni dovolj za osnovno preživetje. če eden od zakoncev dela jima ta znesek niti ne pripada ali pa dobi manj kot nekdo prevoz na delo.. se ti zdi da stem lahko dobro živiš? če imata otroke lubi bog, kje so vse stvari ki jih otroci potrebujejo.... s tem komaj poplačata položnice in malo hrane... daj nehaj..
predolgo delasm z ljudmi, ki so v taki stiski in ki vsak razmišljajo o samomoru, ker nimajo za preživetje, službe pa ni.. med temi tako kot jim ti praviš je veliko takih, ki so v letih ko jih nobeden več noče, imajo omejitve in jih niti gorenje ne zaposli kaj šele kdo drug. ko boš vsak dan v stiku s temi tako imenovanimi lenuhi boš spremenila svoje mnenje. k meni hodi gospa, ki je delala 30 let v eni firmi, pa je izgubila zaradi svoje bolezni službo in zaradi starosti in bolezni ni zaposljiva oseba. zaradi tega je padla v hudo depresijo in ne vidi več izhoda... veš vse to se ti lahko kdaj zgodi zato ne sodi vse skup na prvo žogo.

nekomu, ki je že tak pod pritiskom in ki ne vidi izhoda tako sodenje dela medvedjo uslugo. zato premislite kaj vse napišete.. nekdo, ki je ze tako prizadet in ni po svoji krivdi brez službe si ga z svojim komentarjem samo še bolj potisnila ob dno.. treba je imet stik s takimi, pa vidiš, da ni vse rožnato..

in kdo je kriv za tako stanje ne bi se izrazla politika ampak država. veliko tovarn so spravili v tak gmoten položaj,da so se zaprle, prodale itd...
nisita    (28.9.2017 16:40)
Aja pa še to. Maš invalidske firme ko zaposlujejo. In zakaj se tam ti tvoji niso prijavili. Ja očitno nočejo delat...

take firme imajo tudi svoje omejitve, ne morejo vseh zaposlit enostavno ne gre. imaš nizko razmišljanje... in ne boš verjela kolk invalidov je vedno več in koliko je takih, ki zaradi pritiskov v službi to postanejo in teh invalidskih firm je dosti manj kot ti misliš..
janoš    (28.9.2017 17:20)
Vse sorte imaš na socialni od lenuhov do siromakov ,invalidi pa nevem će sodijo na socialno,če je invalid in ima delovno dobo potem gre v invalidsko.vsaj tako mislim
centrino    (28.9.2017 17:24)
Mram reči, da se v vsem strinjam z vijolico. Žal.

@Nisita; če bi dobro preblala posz violice, bi razumela, kaj hoče povedat. Jasno je napisala, da velja to za zdrave ljudi. bolni in starejši so iz tega konteksta izvzeti. takšnih ki so resnično upravičeni do soialne pomoči je v primerjavi s tistimi mladimi in popolnoma zdravimi lenuhi resnično malo. Sorry, ampak tudi sam poznam nekaj the primerkov,

pa še ena informacija o tem, kako brezposelni iščejo službo.
V našem podjetju smo pred kratkim imeli razpis za prosto delovno mesto. zahtevana je bila 5 stopnja splošne izobrazbe.

dobili smo 168 prijav od tega jih je bilo 15 takšnih ki so brezposelni. pri cca 85.000 registriranih brezposelnih oseb v sloveniji se jih na razpis prijavo manj kot 10% od vseh prejetih prijav, kljub temu da jih je samo v regiji cca 20.000. ostali so bili vsi v delovnem razmerju s takšnimi in drugačnimi izkušnjami, ter z željo po spremembi delovnega mesta v upanju na boljši zaslužek.
Nisita in če bi poslušal tebe, potem imamo v naši okolica 20.000 invalidov in hudo bolnih in nezaposljivih oseb. Mislim da ne. Mislim, da je to tudi pokazatelj kako aktivno naši nezaposleni iščejo zaposlitev. želite še nekaj podatkov iz prve roke, tako za vaš občutek nisita. od teh 15 je bilo že iz prijave razvidno, da jih je bilo 10 napisanih samo zato da dajo eno prijavo več v svojo statistiko, da bodo lahko še naprej jamrali na zavodu, kako so jih zavrnili.
Prvi krog je bil izbor iz prijave. iz nabora vseh prijav smo izbrali cca 20 prijav in jih poklicali na razgovor. In pazite zdaj, s kakšnimi željami prihajajo ( v razpisu je bilo jasno navedeno da je delovni čas izključno popoldne ter tudi ob vikendih ): ja, jaz bi pa delala samo dopoldne, popoldne ne morem, ker moram biti z otroci, med vikendi ne morem delat........ toliko o tem, ba bi nekateri naredili vse, da dobijo službo.

verjemite mi, da je bila ponujena plača visoko nad minimalcem že v bruto osnovi, kje pa so še vsi tisti dodatki ki nam pripadajo, od dodatka za delo popoldan in ponoči, pa za nedelje in praznike itd. da o plačilu prevoza na delo in za malice ne govorim, ki je prav tako nadpovprečno.

Sorry, razkurjen sem do konca, ker nekateri branite ljudi na socialki. res je, nekaj jih je potrebno branit a na našo veliko žalost ( ali pa srečo, da jih ni še več ) so takšni v manjšini.
nisita    (28.9.2017 17:57)
nikar se ne razburjaj.. sem dobro prebrala njen post in tudi tvojega.veliko jih je, ki to izkoriščajo in si ne iščejo službe... te ne razumem kako preživijo, veliko jih je na socialki pa delajo na črno, niso lenuhi so se pa znašli in če jim to uspeva ok.. mene ne moti, ker me ni nikoli motilo če je mel sosed več kur kot jaz.. veliko pa jih je res nezaposljivih.. vsak dan imam opravka z njimi.. ogromno je invalidov in verjamem, da vsaka mamica, ki je prišla k vam na razgovor, ker si pač intezivno išče službo, da bi rada bila ob vikendih doma. logično... v raspisu ste navedli kakšen kader iščete in zat tudi toliko prijav. nekdo, ki nima pokritega varstva, ki iz takšnih ali drugačnih razlogov ne more delat samo popoldan in čez vikende, pa če še tako išče službo ne bo dal vloge če ve da tako ne more delat. pa zato ni lenuh ali delomrznež. pač ne more in razlogov je veliko opravičenih. mamica, ki je samohranilka enostavo, če ne da otroke v rejo ali pa da jih pazijo stari starši ali bohve kdo ne more delat izključno samo popoldan. bodi človek in razmišljaj pametno. takšna mamica si išče službo ki bo vsaj na dve izmene. zato si išče kaj boljšega. razumeš. nam so podaljšali delovni čas in niti pomisliti nočem, da bi zdaj imela male otroke, ki bi bili cele dneve sami...

tisti vaš bruto pa vemo kako je.. presežes minimalko z dodatki in nočnimi in nadurami... od nadur veliko davka plačaš in si na koncu na istem. primer skaza velik bruto večina jih je vseeno na minimalki.

glede invalidov precej jih je več kot si lahko misliš in te firme, ki jih zaposljujejo nimajo toliko prostih mest... treba je vedeti tudi ozadje in ne pisat kr na pamet.
sark123    (28.9.2017 19:11)
marsikatere bolezni so zaigrane zdravnik pač napiše da ti je marsikaj da se spravite do invalidnine pa na 4 ure ko pa pride odpoved pa je problem ker te pa bo zaposlil z vsemi temi papirji in omejitvami.marsikateri ste si sami krivi za to in ja lenuhi ste vi večina teh ki so na socijalkah.
Velenkič    (28.9.2017 19:30)
Zdaj bo magma začela iskat delavce...Špar išče prodajalke...vsak dan vidim da iščejo natakarje, kuharje,
.
.
.
.Delo je...če ti hočeš delat.
.
.
.
....
violica    (28.9.2017 19:38)
sark123@ se popolnoma strinjam

nisita@ da ti odgovorim kako ti preživijo. Večina jih živi pri mamicah, ki skrbijo za nje. Ali pa imajo moža / ženo ki ima dobro plačo, da pol on/ona ne rabi delat in je tako na socialni. Ampak vidim da si ti kr neki pisala, kar nima nobene veze. Enostavno je, da tisti ko hoče delat pa da je zdrav bo delal. Js bi tud lahka rekla zdravnici to pa to me boli, pa nimam moči, psihično sem na dnu, bi mi v sekundi dala bolniško. Tak da tolk o tem. In ja maš slabe informacije. Pripada jim socialna tud če mož dela. Poznam en par ko oba dva delata sin je pa na socijalni. Lej po tvojmu jamranju mam filing da si ti napisala kot " neznan " in da jamraš ker si na socialni.
kurirček    (28.9.2017 20:03)
Vsem, kateri so zdravi in prejemajo socialko, bi jim dal delo, na primer čiščenje parkov, obrežja reke Pake, otroških igrišč...Tako bi za tisti denar vsaj nekaj naredili. Vsem, ki bi to odklonili, pa bi vzel socialko.
salomon    (28.9.2017 21:14)
Ohhhh, Doli se je oglasil...
lamza    (29.9.2017 8:41)
A obstaja varianta, da poberejo socialko tu, potem pa do naslednje dol na jug lepo živet ?
nisita    (29.9.2017 9:55)
lamza seveda obstaja zal tudi ta varianta. ampak vsak prejemnik socialne pomoči mora bit aktiven iskalec zaposlitve. če se v tem času ne odzove na obveznosti zavoda ga izbrišejo iz evidence in ni več prejemnik socialne pomoči.

vijolica ni vse tako kot ti misliš.. če so otroci polnoletni in izpolnjujejo obveznosti iz zavoda jim pripada ta denar, če vložijo vlogo. pošteno ali ne, nekateri ti otroci intezivno iščejo delo, hodijo na razgovore, potrebujejo hlače, čevlje.. in starši niso več dolžni vse to skrbet.. boš mogoče sama kdaj v situaciji in boš takrat lažje razumela.. če je partner zaposlen in dobiva minimalno plačo in imata kaj mladoletnih otrok pripada drugemu partnerju socialna to drži ampak to je samo razlika, ki pripada glede na dohodke.. v to je všteto vse, plača, preživnina, štipendija, otroški in premoženje. tak da marsikateri partner ne doseže niti 200e veliko pa jih dobi pod ta znesek.. ni vse tako kot se govori.
pa ne da ti privoščim ampak življenje je zelo nepredvidljivo in nič ni večno. zato ne razmišljaj kako imajo nekateri poštimano v živlenju ampak raje razmišljaj v drugi smeri in si vsako jutro reči hvala zato kar imaš. napisala si, da si psihično na dnu in če se ti psiha ne dvigne boš kmalu na istem kot tisti, ki si iščejo boljše zivlenje pa jim ni usojeno. ponavadi so najbolj glasne knapove žene... ampak vse se obrne se enkrat nič ni večno...

in ne nisem tisti, ki je odprl diskusijo sem nekdo, ki dela s temi zadevami in z ljudmi ki so pod pragom revščine... in ne obremenjuj se s težavami drugih, rešuj svoje probleme s tem se ti bo tudi psiha izboljšala.
sark veš včasih ni bilo težko pridit do invalidnine malo so zaigrali pa so bili invalidsko upokojeni in ne samo invalidi. danes je to precej težko in da dobiš status invalida je precej trnova pot in ne norčuj se iz bolezni, ker ne veš na katerem vogalu te čaka.. bolezen pride prehitro. res je nekaj simulantov ampak se jim to v življenju ne obrestuje
veteran#2    (29.9.2017 12:08)
Tu je kriv sistem in ne človek sam, ker veliko je takšnih, ki izkoriščajo. Na primer: jaz sem prezposeln in se mi ne ljubi delat, ker živim pri mami in mi ni treba plačevat nič. Fajn mi je. Prijavljen sem na zavodu in dobivam soco.
Vsake toliko grem na predavanja in po štemple na firme. Povem na firmah da ne morem delat iz tega in tega razloga ( nartosim laži) in dobim štempelj, ali pa se zaposlim in delam p.zdarije po firmi in me naženejo. In spet sem na soci. In mi je fajn.
No, tu je problem. In kaj bi jaz naredil?
Brez papirjev od zdravnika, da je nekdo nesposoben za delo, mu nebi dal štempla.
Če 2x izgubi službo zaradi neupoštevanja kolektivne pogodbe, bi mu takoj ukinil soco. In naj se znajde sam.
Izjema so bolani ljudje, invalidi itd.
če nisi sposoben delat, si zrihtaj invalidsko penzijo. Če papirjev za to ne dobiš, se zaposli na 4 ure in ne jamraj. Imaš pravico do raznoraznih pritožb.
In ja VEČINA JIH JE LENUHOV.. Brez zamere. Redki so ljudje ki res ne morejo delat.
poznam primer, ko tipo dela na 4 ure, a v prostem času se bavi s kolesarjenjem na vrh brda in nazaj po 15 km v klanc ter drugimi aktivnostmi. A na šihtu mu je ful hudo. A kaj ko sistem to dopušča. In jaz bo delal za njega, pa me tud križ in vse že j.be po domač povedano, a ne upam v bolniško ker ne bom mogel plačat položnic. Nimam pa niti 1 dneva na zavodu. Zaposlen sem pa že preko 20 let. zarad takega sistema je pa država v p.zdi.
Kaj želim s tem povedat?
Ukinit spiz in ostale ustanove ki delajo škodo državljanom. Nagnat parazite na šiht in spucat golazen pijavkarsko. Pa bo mogoč manj kriminalain razbijanja po mestu.
nisita    (1.10.2017 12:11)
veteran#2 nekaj imaš prav veliko pa ne... res veliko je takih ki izkoriščajo ta mizerni denar od socialke veliko jih pa želi delat.. lahko je rečit, naj grejo delat v gorenje pa spar pa odelo itd.. veliko jih ne naredi zdravniškega, k meni hodi gospa, ki je letos dopolnala 50 let.. šla na zdravniškega za gorenje pa ga ni naredila, pa za odelo pa ga ni naredila, prijavila se za čistilko pa ni dobila v intersparu pa ji je rekla da je prestara in da išče mlad kader.. je zato lenuhinja?? vem kako lahko se vam zdi tistim, ki so redno zaposleni... če bi vsi imeli pogodbe za določen čas bi razmišljali drugače..od kolegice hčerka je naredila fakulteto pa nima redne službe čeprav v isti firmi dela že 3 leto. najprej pogodba za nadomeščanje 1,5 let, potem nova pogodba za povečanje obsega dela 1leto in zdaj zopet nadomeščanje 1,5.. potem soseda dela v sparu. vsake tri mesece nova pogodba zdaj je dve leti mimo pa je na borzi.. niso podaljašli, ker jo narabijo a isti dan zunaj razpis... ni tako lahko kot mislite nekateri



Neprijavljen uporabnik - ne moreš dodajati odgovorov
Prijavi se (ali pa se registriraj)

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  info@velenje.com