Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 265

Velenje.com : Diskusije : Najstniki : Vprašanje
 

pika nogavicka - rop (Neznan 25.9.2017 19:24)

Igrala stanejo 3 eure za tisto boro minuto. Sladkorne pene ni več male, samo velika. Cena 4 eur. Za žlico cukra. Ko se je Pika začela pred desetletji je bila otrokom prijazna, njen avtor si jo je tako zamislil. Zdaj je postala kapitalistično grebatorska, kjer otroci povprečnih družin nimajo kaj iskati. Če niste opazili na Piki je vsako leto manj obiska, čeprav Kontič bo verjetno dal izjavo kako uspešen festival je to. Upam da to sranje propade in da se v kakem Šoštanju začne kaj manj požrešnega otrokom prijaznega. Pa lep Pikin pozdrav! Ajde pluvajte ampak dejstvo ostaja - rop pri belem dnevu in skorajšnji propad Pike - edino pravilno!



monaliza    (25.9.2017 20:02)
Se pridružujem. Izkoriščevalci otrok.......................
Obi    (25.9.2017 20:08)
Res je !!!!Lopovi.
Traveler    (25.9.2017 20:18)
Čista resnica! Že samo za dober dan, ti poberejo denar.
pringles    (25.9.2017 20:37)
Žal je tudi moje mnenje takšno, da je Pikin festival preveč skomercializiran,če sa da kje denar vzet , ga bodo pri otroških stvareh najlažje, to je danes največji biznis! Moje mnenje je takšno , da je ta festival izgubil svoj čar !
brinica    (25.9.2017 20:42)
Res je, kradejo otrokom.
Lucky H.O.G    (25.9.2017 20:44)
Jaz sem bil pa zadovoljen, delavnice so bile lepo organizirane in moji hčerki zanimive. Ko smo bila na piki smo zapravili samo za parkirnino in eno srečko. Je tudi nekaj komercialne ponudbe, ki pa je nismo koristili. Za otroka je zelo zdravo, če se mu nekaj ne kupi. S tem se bo utrdil, da se bo v odrasli dobi lažje samoomejeval, ko ga bo potrošniška kultura bombardirala z vseh strani...
Sočna lubenica    (25.9.2017 20:45)
Se popolnoma strinjam prekleti prasci pohlepni. Še kurčev smrdljivi parking računajo 2 evra, krog z ponijem 3 evra poni pa komi hodi ka ga fujtrajo z luftom haha
aslan    (25.9.2017 20:52)
Tako je, treba je spljuvat in unicit se eno stvar,ki je v tem mestu dobra in znacilna za nase mesto. Pikin festival je edinstven dogodek na katerega prihajajo ljudje iz bliznjih in daljnih krajev. Tudi iz sosednjih drzav prihajajo ljudje.
Vas problem pa je, da imate razvajene otroke, katere ste navadili, da dobijo vse kar vidijo. Na pikin festival pa se da oditi tudi, da ne zapravis niti centa. Drugace pa vsaka organizacija nekaj stane.
F622    (25.9.2017 21:15)
Tudi jaz se pridružujem mnenju, eno samo izkoriščanje. Samo čudim se da letos ni bila palačinka 5€ ampak za čudoma le 2.5€ za razliko od lani ko je bila 3€. Bljak!
blisk    (25.9.2017 21:29)
Se ne strinjam z napisanim. Mani je Pikin Festival zelo lep dogodek oz prireditev. Tisti, ki pride z otrokom oz otroci na Pikin Festival da bo preživel dan in ustvarjal, bo šel z namenom. Tisti, ki mu bo kaj kupil oz ga peljal na igrala (lunapark), bo šel tja. Lepo da tudi to ponudijo. Jaz sem šel z otroci tja, da sem užival in ustvarjal. Nisem jim ničesar kupil, ker ni bilo potrebno. Tam smo preživeli lep dan.

Če mislite da morate otroku kaj kupit, mu dajte (to tudi ponujajo in hvala bogu da tudi to ponudijo). Kje pa piše, da mu morate kaj kupit??? Če imate pa otroka tako vzgojenega, da mora povsod nekj dobiti oz d mu morate kaj kupiti, pa vaš problem. Je res, da vsak otrok reče:Joj, ati oz mami, balon bi, sladkorno peno bi, sladoled bi...itd, toda ali mu boste vse to kupili je na vas.

Jaz moram rečt, da je Pikin Festival lepo organiziran in lep dogodek. Škoda edino zradi vremena letos.

Lp
Sin politika    (25.9.2017 22:19)
2,50 EUR palacinka? FAK ljudje a to je otrokom prijazno mesto? Taka palacinka ne stane vec kot 5 centov ce jo pece student pa 10 centov. Roparji. Tisti pa ki pravite kako naj utrdimo otroke saj nic ne rabijo, potem pa naj drugic ne bo avtekov, ne ponija, ne palacink, kako bos ti otroku razlozil da tam vse disi ampak mami nima denarja. Bedniki obcinski....... Naj bodo vsi otroci tako trdo vzgojeni, da jim lahko mahas pred nosom s sladkarijami, pijacami in igracami a oni bodo gledali v tla. Res strasen uzitek!
F622    (25.9.2017 22:29)
Ja 2.5 se v Portorožu je 1€ bila letos, v Španiji 80 centov
aslan    (25.9.2017 22:48)
Ocitno je res velik problem odstet kaksen euro v svojem lastnem mestu. Zgleda, da smo se navadili na to, da bi moralo biti vse zastojn.
Ni pa problem odit nekam na hrvasko obalo in tam odstet 2 eura za kepico sladoleda, 3 eura za kavo, 5-7 eurov za parkirnino in 10-12eurov za pico. Vazn je, da so palacinke tam ful poceni.
helca    (25.9.2017 23:17)
Palacinke so bile po 1,5€...
Zapravi se toliko, kolikor otrok izsili. Delavnice krasno organizirane in niti centa ne zapravis.
dobra misel    (26.9.2017 7:17)
Se bunite ,ko je treba otrokom kaj privoščit,za čike in pivo imate pa vsi.Sram naj vas bo,če ste šli z otrokom na Piko,pa vam je težko mu privoščit eno palačinko.
sitemeter    (26.9.2017 7:32)
Igrala in zabaviščni park niso bistvo Pikinega festivala. Da se lahk tavečji zabavajo medtem ko tamali pa starši ustvarjajo... :P
TikaTaka    (26.9.2017 8:32)
Bistvo Pike so delavnice, ustvarjanje, druženje, učenje. Moja otroka niti omenita ne igral (halo, pred desetletji, ko se je Pika začela, lunapark ni bil del Pike in za moje pojme tja niti ne spada), vodo za pit si nesemo zraven,...edina plačljiva zadeva, na kateri se ustavimo enkrat v času Pike, je srečelov in za 2eur po srečki (torej 4eur za oba) ne bankrotira nobena povprečna družina. Se ja vsepovsod tolk dogaja, da ne vem kako mate čas razmišljat o lunaparku?! no,...moje mnenje.... seveda pa ima vsak svojega. Torej, kar se mene tiče, lahko grem na Piko (z Lokalcem, ki je tudi zastonj, če slučajno koga parkirnina bode, ki je normalna kjerkoli, samo očitno v Velenju je trn v peti), s 5€ v žepu, pa še ostane mi, ko gremo domov. Mi komaj čakamo spet drugo leto!
slovencelj    (26.9.2017 8:34)
To, da greste na festival in samo iščete, kam bi spravili svoje otroke za čim dlje časa in čim manj denarja, da imate mir... rajši ostanite doma.

Smisel je, da si otroka malo dal v delavnico in z njim malo ustvarjal, da otrok dobi malo zanimanja, saj v skupini otrok bo pa nekaj sigurno hotel ustvariti, ko vidi vrstnike, kako ustvarjajo.

Po drugi strani pa ne morem mimo tega, da tukaj se pa vse plača... Naštejte mi 3 festivale, kjer so palačinke, sladkorna pena, sladoled, igrala,.... zastonj?

Mislim, samo tukaj v domačem kraju je tako drago vse skupaj, ker drugje je pa vse zastonj.. vsako leto iste debate...pa si še niste prišli gor, da so ponekod drugje prekleto dražje te stvari...
Twist    (26.9.2017 9:04)
Mi smo šli enkrat na ogled festivala. Zmenili smo si, da si oba otroka lahko izbereta po dve stvari na teh igralih.
Seveda je bil en žeton po 5eur. Tako, da smo na koncu res dali 20eur. Ostale stvari so bile zastonj (delavnice, ogled različnih stvari)...Vseeno pa se mi zdijo malo zasoljene cene teh igral...
Sin politika    (26.9.2017 9:47)
Spet znana Velenjska tolazba: drugje je se drazje. To poznamo iz casa ogrevanja in odvoza smeti. Dragi velenjcani, ne nas obsojat ker smo pozresni in ljudomrznezi, v drugih mestih je se slabse. Tako se lahko tolazi samo ze popolnoma razocaran clovek. Dejte vprasat najstnike kaj jih privlaci? Bebave delavnice sigurno ne. Zadnji cas da se zacnete pogovarjati z osnovnosolskimi otroki in jim prisluhnete - ker ocitno jim ne in samo svojo uveljavljate. Bog nedi da pogledajo igrala in palacinke to pa ne! Najej se doma, zraven si nesi plastenko vode, nato pa zlagaj stvari iz papircka, ne glej ne levo in desno ce se kdo drug pelje na avtku ali poje palacinko, tisti je bedak ki ne ve kaj je smisel Pike. Bolani ste ljudje.....
Sin politika    (26.9.2017 9:48)
Za test lahko za pol ure dajo vse zastonj pa naj se mladina zazene kam hocejo. Garantirano bodo igrala polna, delavnice prazne, palacink pa bo zmanjkalo. A vam res ni jasno?
Deflector    (26.9.2017 10:10)
Vsako leto ista debata v času Pike. Moje osebno mnenje je, da je festival lepo organiziran in če hočeš lahko prideš z minimalnim vložkom čez dan. Delavnice so brezplačne, prav tako kar nekaj predstav in koncertov, ki jih lahko otroci obiščejo. Kar se tiče ponijev in vsega plačljivega pa je to v domeni ponudnikov ne pa organizatorjev...recimo krog s ponijem je res bil 3eur ampak so ceno postavili tisti iz zoolanda iz konjic, ki so bili tam. Skratka....vsak ima svoj prav po eni strani. Se pa bolj nagibam k tistim, ki so mnenja, da ni potrebno zapraviti ogromno denarja, da se ima otrok lahko fajn na festivalu. Spet naprej pa žal mnogim ni pomoči, ker samo kritizirate in se obregate v neke stvari, ki niso relavantne. Ta festival je edinstven in če mnogi tega ne prepoznate potem je to vaš problem. Spet pa če ne bi bilo nič bi se pritoževali zakaj ni nič....nikoli se ne more zadovoljiti vseh. Festival se lahko preživi z minimalnim vložkom staršev in ja res je, da je odvisno kako imate vzgojene vaše otroke.
ponaredek    (26.9.2017 11:18)
Ne gre se zato ,maš ali nimaš ,gre pa se zato ,da eni živite na račun otrok,župan kako lahko to dovolite !!!
slovencelj    (26.9.2017 11:26)
Fak... nehite že s tem, na račun otrok...

Pizda, ko bi moralizirali takrat, ko je treba, ne pa enkrat na leto, ko je Pika...

A sploh hodite kam drugam? A ste kjerkoli dobili te stvari na kakšnem festivalu zastonj?
monaliza    (26.9.2017 12:32)
Počakajte še kakšen mesec ali leto, ko bomo plačevali vstopnino za sprehod okoli jezera. Samo da koncesionar postavi ograjo.
postar13    (26.9.2017 13:24)
Zivjo

Prav z veseljem vsako leto cakam na hude kritike, ki se vsako leto pojavijo na racun obcine in festivala. Zakaj? Ker me zanima kaj si ljudje mislijo. Ko govorim z gosti iz drugih koncev Slovenije , ter z domacimi, dobim vedno odlicne pohvale in dokler vsako leto preberem samo kritike o tem, kako je festival drag, se mi srce smeji. Tolk neumnosti dejansko berem z lahkim srcem, kajti to pove samo to, da je med nami pescica ljudi, ki jim gre vse v nos, ce le sami ne morejo pristaviti svojega piskrcka. Ce vsa ta leta niste nasli nicesar drugega za skritizirat, potem vsa cast organizatorjem, ter osebju, ki dela na festivalu, saj ocitno delajo svoje odlicno. Kapo dol.
Nasi otroci so sedaj ze prerasli samo tematiko festivala, a iskreno upam, da bo festival zivel se tolk casa, da bom lahko nanj peljal tudi vnuke in z veseljem jim bom polek dogodivscin skozi Pikine oci privoscil se kaksen evro za mala razvajanja

cao
Deflector    (26.9.2017 13:34)
ponaredek: malo se pozanimaj kdo živi na račun koga. Če trdiš, da je Pika festival na katerem se zasluži in živi od tega se pošteno motiš. Festival organizira Festival Velenje, ki je že tako ali tako javni zavod, tako, da tudi če bi kdo hotel ne morej poslovato z dobičkom in si ga razdeliti. Vsaj delajo nekaj koristnega za nas in otroke vi pa znate samo pljuvat in kritizirat. Predlagam, da vsi, ki ste toliko proti stopite skupaj in organizirate svoj festival pa boste sami videli koliko organizacije in stroškov je povezanih z izpeljavo enega takšnega festivala. Nehvaležni neumnežni
Neznan    (26.9.2017 13:39)
Poanta pike so delavnice in druženje.
Pa da se otroci česa naučijo.
Na primer upravljanja z denarjem: daj mulcu 5 evrov (ali 3) in reči, to lahko porabi kakor koli. Ko porabi, pa je konec in tečnarjenje lahko kvečjemu pomeni odhod domov.
ponaredek    (26.9.2017 14:07)
Koliko naročilnic se napiše za( pojedine )gospodov ,pred kratkim VIP turnir ,se pa naj še za otroke !!
čep    (26.9.2017 14:36)
Res je je Ficko stane pri njih 15/20eur greš pa v tuš ga pa dobiš za 4 eure.lopovi
ida60    (26.9.2017 14:46)
Tisti, ki otroku ne morete privoščiti sladoleda / pene / vsaj ene vožnje v lunaparku in otroka pripeljete izključno na delavnice, se ne bi smeli razmnoževati. Otrok bi torej moral razumeti, da ni denarja, ve pa niste bile zmožne razumeti, da si otroka enostavno ne morete privoščiti in ste se vseeno pustile oploditi, zdaj pa gledate na vsak cent in se tolažite s tem, da je smisel pike v delavnicah. Ah, dajte no... To je samo tolažba in nič drugega.
sark123    (26.9.2017 15:18)
pa eno leto kasirajo parking da maš čist blaten avto drugo leto spet ne tk se mi zdi da ko negdo rabi denar na občini pač gre kasirat na take zadeve ko se ve da bo gužva.preveč kapitalistično je to postalo vse skup.
Deflector    (26.9.2017 16:18)
Sark če te skrbi blaten avto, ker moraš parkirat tam kjer je slučajno pač šel tri dni dež, pa pojdi raje peš, ali pa z lokalcem ali pa s taksijem...skratka opcij je več kot dovolj...zdej pa da vas vidim vse, ki ste glasni....dejte potem kakšne pametne predloge, kako bi pa vi uredili vse te stvari kot so parkiranje, penice in ostale stvari? Pa seveda od kje bi vzeli denar da vse to uredite? Najlažje je kritizirat...dejte potem kakšen predlog...
ponaredek    (26.9.2017 18:18)
Deflector iz Celja ,Žalca pravzaprav iz cele Slovenije ,bo šel peš ali s taksijem pa na Velenjski gratis lokalc ,to je lepa promocija za Velenje,da plačaš dva evra, da parkiraš v drek .
Deflector    (26.9.2017 20:17)
Če se tako bojiš za svoj avto, da ga malo umažeš lahko parkiraš kje v centru in se brezplačno odpelješ do prizorišča. Mislim, da je kruto da kažete s prstom na organizatorje, ki niso nič krivi, da je šel dež in, da je bilo blatno....
nursa    (26.9.2017 23:03)
Če pa tega vsega plačljuvega ne bi bilo na voljo, bi pa brali na velenje.com, kakšen festival! Nobene ponudbe! Samo delavnice za ustvarjanje imajo in ponujajo pa še ta materjal ki ga otročeki uporabljajo je sponzorski! Vsi otroci niso za ustvarjalne delavnice! Kakšen festival niti okrepčati se ne moremo! Pikanogavička je imela najrajši palačinke, pslačink ni nikjer za kupiti! Naj si organizatorji pogledajo ponudbo tujih festivalov! ... itd... itd...
Torej kakorkoli je ni prav! Bodite ponosni dragi velenjčani iz cele države hodijo starši z otroci na naš festival! Kaj to pomeni? Da je dobro zastavljen. Ni pomembno koliko ste zapravili pomembni so spomini. Kaj ne? Jaz se spomnim ko je bil festival še na Titovem trgu in se je do sedaj ko vozim nanj že svoje otroke zelo spremenil. Hvala bogu da se je! In da so cene kot je napisal diskusant zgoraj primerljive in ne predrage napram fedtivalom ki niso otroški v Ljubljani, Mariboru, Portorožu ali kjer koli drugje. Koliko ste pa dragi starši plačali za pivo na kresovanju? Ali pa za kuhano vino med adventom? Ali pa obisk kakšnega mesta med adventom, lani sem bila v Salzburgu, za 10 pravih originalnih mozartovih kroglic sem plačala 60 evrov. Pa se ni nihče v kilometerski vrsti ene od 6 trgovinic kjer prodajajo te sladkisti pritoževal nad ceno. Zato mislim da se zudi nam ni potrebno kadar gre za otroke!
dobra misel    (27.9.2017 6:42)
še enkrat ,po vsem prebranem....
Se bunite ,ko je treba otrokom kaj privoščit,za čike in pivo imate pa vsi.Sram naj vas bo,če ste šli z otrokom na Piko,pa vam je težko mu privoščit eno palačinko.
Lenca    (27.9.2017 7:49)
Sama sem vrsto let delala na festivalu. Zdaj pa pripeljem svoje otroke. Pa živim kar daleč stran. Otroci vsako leto komaj čakajo Piko. Ponosni bodite, da je featival v vašem kraju. Meni je žal, ker jih ne morem pripeljati več dni zapored, ampak le en dan. Vsa pohvala organizatorjem, vsako leto pripravijo čudovito zadevo.

Je pa že tako, da nobena stvar ne bo nikoli vsem ljudem všeč. Spoštujem vse, ki jim Pikin festival ni všeč. Preziram pa tiste, ki anonimno pljuvate. Popljuvate vse kar vam v življenju ni všeč? To mora biti pa res zgrenjeno življenje!!! Zadeva je povsem preprosta: tistemu, ki festival ni všeč, se ga pač ne udeleži in živi kot vse ostale dni v letu. Zadeva rešena. Prav groza me je, da so vsako leto zlobni in neprimerni komentarji na ta račun. Ste pomislili, da je ustvarjanje brezplačno? Materiala za ustvarjanje se ogromno porabi. Vse izdelke lahko otroci odnesejo domov.

Dajte se osredotočit na pozitivne stvari v življenju. Pljuvanje vam da trenutni užitek in sprostitev negativne energije. Če nimate kaj vzpodbudnega za povedat, premislite ali je res tako pomembno, da z vsemi delite svojo slabo voljo. V življenju je veliko pomembnejših stvari, ki naj vas jezijo.
sitemeter    (27.9.2017 7:49)
Vpraši ljubljančane, če so ble palačinke drage!
power1    (28.9.2017 10:35)
Honorarji svojcem tistih pri organizaciji in požrtije z občinarji med pripravami im po končanem ropu z občinarji in priskledniki bodo stale vel kot pol toliko, kot so namenili občinskega denarja za "otroke".

Pri prvih pikah sem bil namreč zraven - in kar sem že takrat gledal je bilo neokusno. Vsako leto pa se samo stopnjuje. Tako je to, če imate na oblasti pohlepne pokvarjene desničarje, ki naivne volilce flancajo, da so levičarji in so jim v 20 letih "uturili" na mehek način kot kuhanim žabam trdi neoliberani korporativno paradržavni kapitalizem.
BuddhaMonk    (28.9.2017 12:42)
Palačinke so bile 1,5€. Meni se ni zdelo drago. res pa sem imel v mislih, da so v preteklih letih bile več. Drugega nisem kupoval.

Edina preostala informacija v zvezi s Piko, ki jo imam, je ta, da se slabo plačuje in da ni malice.

Sem daleč od celovitega vpogleda, da bi lahko sodbe podajal.

Sicer pa pohvala za festival. Upam, da ostane.
since    (2.10.2017 14:28)
Na Pikinmu festivalu se lahko imaš prav lušno...brez da bi zapravil kak cent.
Dragi novodobni starši. Ne rabiš otroku vsega kupit, kar si zaželi!!!
galec    (18.10.2017 7:56)
Vsak mesec 2 eur na stran namesto za cigarete ali kavo pa imate dovolj za 3 dni tega festivala.



Neprijavljen uporabnik - ne moreš dodajati odgovorov
Prijavi se (ali pa se registriraj)

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  info@velenje.com