Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 371

Velenje.com : Diskusije : Šport : Vprašanje
 

jan grebenc pride ! (Neznan 11.4.2017 20:23)

Jan Grebenc pride v Gorenje. A se bo kader kaj spremenil? Koliko bo pa odškodnina? Nekaj bo kar, ane ?

Saj zgleda da denar ni problem. Včasih je pa bilo šparanje ane? Tak se je šparalo, da je en trener odšel h konkurenci drugi trener je bil pa popoldanski. ... pamet kje si?

Domačega poba se pa ne splača vzgojiti z enim dobrim trenerjem kar bi bilo tako mimogrede. Raje gremo v nakupe. Je bolj enostavno.



Dacho61    (11.4.2017 21:21)
Daj nehaj že nabijati s tem Tamšetom!!! Ko so se letos pogovarjali za njegovo vrnitev nazaj, je zahteval nenormalno veliko, veliko več kot je potem dobil Babić, pa tudi meni Babić ni všeč. Ko je bil Tamše trener pri Gorenju je imel v prvi postavi komaj katerega domačega poba, tako da tudi Branč ni bil nič boljši trener kot katerikoli drug, glede uvajanja mladih domačih pobov v prvo ekipo!!! Tako da, Tamše meni ni nič posebnega in naj kar ostane v Celu!!!
sulc    (12.4.2017 7:21)
kak Babič lepo te prosim... a se ti je zmešalo ???
Obi    (12.4.2017 8:04)
Jebo vas Tamse,rezultate ima v celju ker ima ekipo,bi vas vprasal kaj bi naredil ce bi bil trener gorenja v tem trenutku.Cisto nic,isto kot vsi ostali!!!Za vrnitev v gorenje ni pogojeval z placo ampak z prihodom in odhodom dolocenih igralcev.
Dacho61    (12.4.2017 10:08)
@sulc: tebi se je zmešalo, ker slabo bereš ali pa slabo razumeš, saj sem napisal "... tudi meni Babić ni všeč.". Pa tudi Tamšeta ne pogrešam, naj bo kjer je!!!
@Obi: Ni res, hotel, ne želel, zato je to pogojevanje, je višjo plačo kot jo ima v Celju, a mu je niso bili pripravljeni dati, Babić bo imel bistveno manjšo, kot jo je pogojeval Branč. Sestava ekipe sploh ni bila prva tema!!! Pa tudi tu se mora trener prilagoditi klubski in denarni ali bolje sponzorski realnosti, toliko je denarja. Vseh igralcev ne moreš zamenjati, ker kvalitetnih in za obstoječi proračun kluba jih enostavno ni na rokometnem trgu!!!
marac87    (12.4.2017 10:58)
Tamše je odličen trener in v Celju vedo kaj počnejo zato so pa svetlobna leta pred gorenjem...to ekipo je sam sestavil v prejšnjih letih zato so pa tako uspešni!
Fitipoko    (12.4.2017 11:49)
Žal so uspešni, ker so prave (mlade) kadre pravočasno pripeljali in jih dobro razvijali. Saj bo v velenju tudi okej z novo miselnostjo.
Butchman    (12.4.2017 13:36)
Baje pride tudi Terzić, saj Veszprem pomlajuje ekipo po letosnjih slabsih rezultatih
Dacho61    (12.4.2017 14:36)
@marac87: Kakšne pa govoriš! Katerega igralca pa je pripeljal on v Cele, razen bivših igralcev Gorenja (Gajić, Dobelšek L., Miklavčič, Bečiri, Dobaj)??? A morda Žvižeja, Mlakarja, Poteka, Lesjaka, Blagotinška, Zarabca, Janca, Malusa, Marguča, Razgorja, Fižuleta, Suholežnika, ...??? Si pa res KEKEC, ki nima pojma o rokometu!!! In če je tako odličen trener, kaj pa je dosegel v SEHA ligi in v Ligi prvakov??? Čisto NULO, žal!!! Branč je dober trener in ne odličen, s tako igralsko in podporno ekipo kot jo ima in s tem proračunom bi tudi moja prababica bila prvak Slovenije!!! Odličen trener pa je bil stari Požun, ki je Cele z malim proračunom, glede na ostale tedanje Evropske rokometne velikane, pripeljal na vrh Evrope!!! Enako bi bilo s Tamšetom, ko bi s to ekipo osvojil Ligo prvakov, tedaj bi pa bil odličen trener, do tedaj je pa samo dober!!! Normalno je biti prvak Slovenije z največjim proračunom, če ne bi bil ali ne bo, je to hud fiasko in ga je za nagnati. Odličen trener pa bi bil tisti trener, ki bi klub z malim proračunom pripeljal na Olimp Slovenije. S polno ritjo se še jaz dober userjem!!!
Butchman    (12.4.2017 15:30)
a poznas trenutno katerega, ki bi bil "odlicen" in bi si ga Velenje trenutno lahko privoscilo?
Jani28    (12.4.2017 18:30)
Babič je 2. Cvijič. Dokler je še čas naj se Babič zasuče pri Dobovi in vrne tja od koder prihaja, da se ne bo blamiral tako kot Cvijič in Šibila.

Kolikor vem je po odhodu Tamšeta okrog 8 izdelanih igralcev odšlo, okrog 7 igralcev dokaj "neznanih" pa prišlo tak, da je Vajdl začel na frišno.

Začel na frišno tak kot povsod (Prevent/Trimo), tudi v Avstriji iz 2. lige klub vzdignil pa ga zasidral v 1. ligi. Točno tam, v tistem klubu od koder je Cvijič zbežal po debaklu ... no pa je bil Cvijič za Gorenje zamenjava za Vajdla .... ha ha ha ... pamet kje si?
marac87    (12.4.2017 19:00)
Kmet sj nisem napisal da je koga pripeljal ampak da je ekipo sestavil...4 leta že ne pozna poraza proti gorenju in to pove zelo veliko...v ligi prvakov so že veliko močnejše premagovali kr malo poglej v zadnjih dveh letih koga vse so spravili na kolena...gorenje pa še v kvalifikacijah za kvalifikacije izpade...pa je imel Tamše veliko boljše rezultate ko je še bil pri gorenju..še Celje so premagovali...pa je imel slabo ekipo.
Dacho61    (12.4.2017 19:20)
@marac87: zal si samo idiot, morda celo bebec, kmet je zate nedosegljiv naslov!!! Še tega ne razumeš, da je nekoga pripeljati pomeni sestaviti ekipo, ker če nikogar ne pripelješ, potem ne sestaviš ekipe, ker ekipo samo podeduješ takšno kot je. In on ni v to ekipo nikogar pripeljal ali ekipo sestavil, ker so vsi nosilni igralci bili v Celju že red Brančom. Razen že v prejšnjem mojem post omenjeni igralci in še Mačkovšek. Že zdaj kaj bolj razumeš. Kaj pomaga zmagovati pa vendno ostati v predtekmovanju. Ko je bil Tamše v Gorenju je imel eno najboljših ekip v Sloveniji ever, ki je sedaj jedro SLO repke: Skok, Bezjak, Dolenc, Gaber, Miklavčič, .... Zdaj kaj bolj razumeš ali si še vendo bebo!!! Res si analfabet za rokomet!!! Žal!!! Sicer pa si Branča dej na nahtkastelj in ga vaak dan glej, pa še kaj graven!!!
Dacho61    (12.4.2017 19:35)
@Jani28: se kar precej strinjam s tabo, Babića ne bi nikakor pripeljal, tudi Đango ni trener za ekipe, ki bi rade igrale v ligi prvakov, ker je pač tudi zaposlen, profesionalec pa noče biti, mi je povedal sam. Branč je za slovenske razmere dober ali celo odličen trener, v Evropi pa nikoli ne bo nič dosegel, kar je že dokazal v Celu. Ko evropska ekipa resno igra, tedaj Cele "zmrzne". Gorenje pa je še nekaj stopnič slabše!!! A to je tudi posledica razpoložljivega denarja. Tako v Celu kot tudi v Gorenju ga je vedno manj, Gorenje počasi sanira dolgove, Celu se dolg celo povečuje. To je pač realnost majhnosti in omejenosti!!! Skopje daje za rokomet med 10 do 15 mio eur, cela Slovenija pa manj kot 5 mio eur. To je to!!!
He32ma    (12.4.2017 19:51)
Ja Dacho se strinjam.

Jani si pa pozabil povedat, kako je Branč prišel na položaj v Celju. Tako, da je Vajdl Matiča sesul sredi Celja. Zato so se Matiču zahvalili za sodelovanje.

In to je Vajdl naredil z novosestavljeno ekipo (Dumovič, Skube, Gams, itd.)

Tudi jaz nebi vabil nekih trenerjev, ki bodo sem prišli samo za 3 - 6 mesecev potem pa z dolgim nosom adijo.
classy    (12.4.2017 20:51)
Si pa še to pozabil napisat, da je Matič potem postal srbski selekror kar pomeni da je napredoval potem ko ga je premagal Vajdl v Celju.

Me pa zanima koliko se plača

s v e t o v a n j e

- nasvet (kateri so zaslužili), ker pač marketing direktor kluba o tem nič ne zna oziroma ne ve kdo naj bi bil primeren trener saj je menda delal v marketingu za košarko, če so že bobiju ponudili babiča

za izbor trenerja pri gorenju saj so v nadzornem sami "levi", ki o rokometu nimajo preveč pojma ali pa čisto nič, naprimer neke piarovke iz dvora
akt    (12.4.2017 21:45)
Kaj vam ni jasno ne pomaga nam nic dokler bo v klubu Jurič!
vaso    (12.4.2017 22:22)
Classy dobra poanta!!! Kdo od tega vodstva sploh izbira okrepitve oziroma kdo ima znanje za to?
Vsak dober klub ima športnega direktorja ki se spozna na panogo v kateri deluje. Ñaš vemo katera je njegova panoga...je malo zalutal v rokomet. Črprav dvorano je pa lepo okrencljal, je dobila malo duše. Ostalih ne poznam zato juh ne bom komentiral.
marac87    (12.4.2017 23:40)
Js sem samo svoje mnenje povedal in vem da imam prav žalil pa nisem nikogar tako da pazi se kaj govoriš ko lahka kaj hitro ostaneš brez roke ali pa kj podobnega...a ti je jasno!
Dacho61    (13.4.2017 7:00)
@marac87: Oprostite gospod marac87, ker vem da ste zelo huda faca in se Vas je treba bati, ker ljudje, ki jih samo pogledate hitro ostanejo brez roke ali pa kj podobnega, recimo tace! Ja seveda stari!!! A mi groziš, bi rad da te prijavim zaradi javno izrečene grožnje??? Sicer, pa si ti mene prvi žalil z slabšalno pomenko, tako da bebo, pššššš in skrij se v krtino!!! Si razumel ali ti narišem!!! Vsem ostalim pa v opozorilo: BOJTE SE MARAC87 GROZNEGA!!!
Butchman    (13.4.2017 8:47)
Dacho, se ne strinjam najbolj s tem, ko govoriš kako ekipo je imel branč v Gorenju, najboljso ever,.....govoris kot, da jo je dobil, kar ni najbolj res...v bistvu jo je on naredil...verjetno ves od kje sta prisla Dolenec in Geber, od kje Bezjak, Melić, Miklavčič, Bajram, ....in kakšne tekme so igrali pred tem....v bistvu je iz teh manj znanih in z malo izkusnjami naredil ekipo, ki si je pokorila Celje in tudi v evropi pokazala lepe tekme...
za moj okus pa so tudi igrali lep, sodoben rokomet, z zelo močno obrambo (Bajram, Pucelj, Gaber,...) in z dobrim napadom - Bezo, Dolenec,...

nisi pa še povedal kdo bi bil po tvojem mnenju dobra oz. odlična izbira za Gorenje v tem trenutku
Dacho61    (13.4.2017 10:21)
@Butchman: Te razumem, kaj mi misliš povedati, jaz pa sem želel povedati, da tako močno ekipo, kot jo je imelo tedaj Gorenje, govorim o domačih, slovenskih pobih, ni bilo še v nobenem klubu v Sloveniji. Res je, da so ti pobi k nam prišli kot morda malo neznani igralci, a največji slovenski talenti, v svojih klubih, ne neznanih klubih, ampak klubih (Škofja loka, Trebnje, ...), ki so znane "valilnice" izjemnih mladih igralcev, pa so bili vodilni, najboljši igralci, tako da Branč je dobil v "dodelavo" največje bisere Slovenskega rokometa. In ker so bili ti igralci med seboj še zelo ali celo izjemno kompatibilni, je bil uspeh skoraj zagarantiran. Verjamem, da je takšno mlado ekipo voditi prava rapsodija, so mladi, željni napredovanja in uspeha, za to so pripravljeni narediti skoraj vse in res so naredili in sedaj igrajo v najboljših evropskih klubih. Nekaj ali bolje veliko je seveda prispeval tudi Tamše, saj zato je bil trener in zato je dobival plačo.
Če sem čisto iskren, ne vidim prav nobenega primernega Slovenskega trenerja za Gorenje, razen seveda Tamšeta, vsekakor pa mora biti profesionalec, morda Beguš, ko je tudi še mlad trener in Ribnico je močno dvignil. Pa saj ti je jasno kako kvalitetne Slovenske trenerje imamo, če repko vodi tujec, Vujo!
marac87    (13.4.2017 11:32)
Ne bom se spuščal več v debato s tabo ker si navaden idiot..prvi si me zmerjal tako da prosim....daleč daleč od tega da bi se me moral kdo bati si pa mogoče ti najbližje temu...pa prijavi me komu hočeš samo.....
Dacho61    (13.4.2017 12:21)
@marac87: jaz sem te prvi zmerjal??? A se to hecaš ali resno misliš ali pa si samo zmeden zaradi jeze name??? Ti si prvo rekel meni "kmet" in verjamem, da to nisi mislil pohvalno, ampak je to v Slovarju Slovenskega jezika:

pod 2. slabšalno neroden, neuglajen človek: ne bodi tak kmet / kmet je kmet; dopovej mu, ko pa je tak kmet, neumen, omejen človek,

pa čeprav je to v osnovi lahko samo pohvala, ampak ker imam samo okoli 500 m2 zemlje pač nisem kmet!

Če pa je še vedno zamera, pa evo častim pivo!!!
knusprig    (13.4.2017 17:04)
Saj je prav da debatiramo ampak vsak ima svoj domet.

Če že govorimo o valinicah je treba tudi povedat kdo je delal v valinicah

Prevent, Slovenj Gradec, Trimo, pa še v 1.mandatu Gorenje

To je bil Vajdl.
marac87    (14.4.2017 9:50)
Poglej si tvoj prvi post...kekec ki nima pojma o rokometu..kaj je pa to kaj drugače kar sem ti js napisal? Uglavnem tema je rokomet in tega se držimo, ti pa lahk pogineš kje ob cesti kot podgana...



    

Cenik oglaševanja



 

Neprijavljen uporabnik - ne moreš dodajati odgovorov
Prijavi se (ali pa se registriraj)

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  info@velenje.com
Site Meter