Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 121

Velenje.com : Diskusije : Politika : Vprašanje
 

kaj bo s temi ljudmi, migranti, ko bodo prišli? (Neznan 8.3.2017 7:36)

Že večkrat sem slišal, da ni nobenega programa za njih, zasledil sem tudi, da je tudi župan Kontič sam povedal, da nimajo strategije kaj bo s temi ljudmi v Sloveniji oz. Velenju.

Očitno gre za logiko, kar bo, pač bo...

To je najmanj "grozno".
Za vse, za te ljudi, ki pridejo in seveda tudi za Velenjčane, ki bodo nosili vse posledice (dobre inslabe)

V Velenje se jih torej vabi (v Slo in EU) pa se ne ve ne kdo so, ne kaj bomo z njimi. O vzrokih, ali kdo jih je "vabil" sploh nima smisla razpravljati.

SRAM JIH JE LAHKO! TO JE NEHUMANO in PREDVSEM PA NEODGOVORNO!

To je nekontrolirano priseljevanje.

Takšni ljudje nam tudi na dolgi rok ne bodo hvaležni, saj se jim ne pove ne kaj so/bodo dobili, oz. kaj lahko pričakujejo od nas, niti kaj je pri nas prav, kako se obnaša, kaj so naše navade, kaj je naša kultura... Po tem, kar se piše pa so dobili hudo napačne predstave kaj bodo dobili, imeli... Kolikor se da videti iz njihovih izjav so že hudo razočarani... Kam pelje razočaranje pa vemo, v jezo, bes...

Občutek imam, da se to ne bo dobro končalo, za nikogar od vpletenih... niti za velenjsko politiko...

Mislim, da je Župan prehitro obljubljal. Sedaj se dela "nemočnega", da ni nič kriv, da je za vse kriv Šefic... (tako se zdi meni, kar sem prebral)

A kolikor se spomnim, sem lahko spremljal to problematiko, je bil župan med prvimi v Slo, ki se je na televiziji pohvalil da jim bo ponudil prostor v Velenju. To je bilo že kakšne dve leti nazaj. Videl sem na TV.

In zakaj so Velenjčani slabe volje, zakaj se je formirala cvilna iniciativa?

V dveh letih ni nihče v Velenju nič konkretnega naredil (sam nisem zasledil), v smislu kaj se bo in kako bomo obravnavali te migrante (kaj potrebujejo od začetka, do konca). Niti z Velenjčani se ni nihče pogovoril kaj in kako. Morda bi jih (nas) župan tudi moral vprašati za mnenje preden jih je povabil.

Je korektno oz. tudi odgovorno, da se en človek odloči v imenu vseh prebivalcev?

Ko se je Kangler znašel v podobni situaciji (ko se je sam odločil za radarje) so mu njegovi meščani povedali... Gotof je!



Butchman    (8.3.2017 9:31)
strahopetec
shaft    (8.3.2017 10:29)
Cisto prav ima neznan.
romulus    (8.3.2017 10:31)
Tudi jaz nisem za priseljevanje tujcev, ki prihajajo iz tako nam različne kulture....verjamem, da jih je večina dobrih, poštenih, delavnih, a to je premalo, da bi se uspešno implicirali v evropsko okolje....je pa res, da si ne znam predstavljati, kako bi se na njihovem mestu počutila sama, če bi bila situacija obratna in bi se z družino ali sama znašla brez vsega na sirijskih tleh med muslimansko kulturo....verjetno bi milo prosila, da mi pomagajo in me sprejmejo....bog ve kako bi bilo.....
Butchman    (8.3.2017 10:43)
ja, tudi ti bi milo prosila, da te sprejmejo, ker nimaš kam iti, ker nimaš več doma, tam so ostale le razvaline, ki so posledica bombardiranja
winzer    (8.3.2017 11:00)
Logično bi se bilo tem ljudem lažje asimilirati v njim bližnje in bližje okolje, a se jim to verjetno ne izide...
Butchman    (8.3.2017 11:34)
ja, na žalost, ker je svetovna politika zafurana, nobene skrbi za soljudi, le skrb za nafto in dolarje
Kengurut    (8.3.2017 12:44)
Sreča je, da ko bodo dobile nekakšen dokumente bodo itak sami odšli naprej. Ker, da si življenje riskiral zato, da si prišel v Velenje živet, si ne znam predstavljati.
Mikemoe    (8.3.2017 13:28)
Vsd lepo in prav dokaj dobro napisano zdaj pa postavljam vprasanje konticu in seficu.kdo pride k nam. Kdo. Novi begunci ali prerazporeditve znotraj evrope. Pridejo tisti ki delajo pizdarine v nemciji franciji in svedski ki je tako odprta za druge kulture. In kaj imajo sedaj. Situacijo ki jo na dolocenih segmentih se komaj obvladujejo. Te bodo prerazporedili k nam. Pa potem smo res v riti. Te nasi vrli mozje postave se nas klene juznake ne morejo porihta kamoli te ki so nagnjeni k nasilju.sej to je eklatantno jasno videno kako so kurili begunske tabore. Sami seb sredi zime.
Ali pridejo k nam iz nekega centra ne vem grcije italije turcije. Ti so verjetno bolj umirjeni se niso naspidirani. Ali mislino tele nasi kreteni da nam bodo poslali pridne pa mirne pa take ki si jih vsak zeli za soseda. Vsak se zeli problematicnega soseda delavca ucenca znebiti. Pridne pa pograbi. A kontic keri bojo prisli. Uni ko delajo pizdarije ali ko jih se bodo.
Butchman    (8.3.2017 13:32)
če bi bral, bi opazil, da gre za ranljive skupine.
Sin politika    (8.3.2017 14:28)
Me pa res zanima kako ranljivi bodo. Vsak s telefonom za 500 eur. Boste videli, da bodo obleceni boljse kot 90% velenjcanov. No saj potem vam bo jasno, samo bo prepozno. Kot vedno vas bodo tudi tokrat nafukali, sicer pa vas je treba vsako leto, kot vedno doslej.
n&m    (8.3.2017 14:34)
Ti pa si bučman... katera skupina migrantov pa ni "ranljiva" skupina?

Zame so vsi ranljiva skupina. Tako otroci, moški kot ženske, VSI! VSI bi naj "bežali" v EU, vsi nimajo doma, strehe nad glavo.

So pa zgoraj zapisana prava vprašanja kdo so, od kod so, kaj pričakujejo od nas, kaj so jim obljubljali da so šli v EU,...

Strinjam se tudi z zapisanim - neuresničitev njihovih pričakovanj lahko povzroči jezo, bes. Lahko tudi še kaj hušega... še posebej, če živijo dlje časa v bedi.

Res je tudi, da nisem zasledil nikjer, niti ene besede o programih integracije za begunce, kot ne o naših slovenskih in velenjskih ciljih, zahtevah, pogojih,... kaj mi pričakujemo od njih.

Mislim, da je za take primere znana preprosta logika:

Če človek potrebuje pomoč (mu npr. zgori hiša) mu pomagaš, ga vzameš pod svojo streho, mu ponudiš svoj dom, VENDAR bo moral vedeti kako se mora obnašati v tvojem domu (hiši, stanovanju, domovini) in to spoštovati.

Če se ne bo obnašal v skladu z tvojimi normami ga boš gledal v svojem domu? Mu boš dovolil, da ti postavlja svoj red? Ali pač? Kaj bomo mi naredili v takšnem primeru? Ali kdo ve?

Na takšna in podobna vprašanja ni odgovorov, ne države, še manj pa župana Kontiča, ki jim je dal dovoljenje da pridejo v naš dom... (spoštovani, samo on jim je dal obljubo, ne pa t.i. "civilna iniciativa", čeprav sedaj vali krivdo na njih in se spreneveda).

In se strinjam z komentarjem, to je najmanj neodgovorno (do vseh!) in tudi nehumano.

Zame nosi odgovornost tisti, ki ima v rokah škarje in platno, tisti, ki vlada.
Butchman    (8.3.2017 15:21)
nevednost in neznanje škodi, to je videti pri zadnjih dveh komentarjih - ko pridejo, si jih bomo "ogledali" in potem odpremo diskusijo, kjer bo sine povedal koliko jih je videl s telefoni za 500 EUR in kake firme nosijo.
n&m - vse je bilo povedano, kdo so najbolj ranljive skupne oz. tiste, na katere se računa, da bodo dobile prednost pri prihodu v velenje, rečeno pa je bilo kar nekaj stvari glede integracije, kako delujejo azilni domi, kako je z izhodi, gibanjem, na sploh glede življenja teh ljudi, ki jim nudimo pomoč
n&m    (8.3.2017 17:10)
Bučman, tako kot pišeš, izgleda, kot da pišeš po "službeni dolžnosti..." Ne vem, si blizu županu? Mislim, da sem dal zelo korekten komentar.

Morda ti veš kaj več kot mi ostali. A to kar si zapisal ni niti "o" od odgovorov.

Odgovori bi morali biti v obliki usmeritev, dokumentov, premišljenih ukrepov ipd. In predvsem bi morali biti javno usklajeni in poznani vsem v Velenju. Ni dovolj, če nekdo nekje nekaj "pove".

To je "lahko" le politično "nalaganje" raji, kar se je tudi dogajalo, ne pa strokovno, utemeljeno ukrepanje.

Še enkrat zapišem:
to je najmanj neodgovorno (do vseh!) in tudi nehumano.

Zame nosi odgovornost tisti, ki ima v rokah škarje in platno, tisti, ki vlada. Župan si je (po moje) privoščil preveč...
-over & out-
bore    (8.3.2017 22:32)
Logika tem socialistom deluje vseskozi popolnoma enako.

http://www.hkv.hr/images/thumbnails//home/hkvhr/public_html/img/stories/slike10/130904/Mosa_Pijade_AVNOJ-fit-650x488.jpg

Zakaj je socialist Lenin uničil cvetočo carsko Rusijo,ukinil monarhijo in uvedel totalitarni režim.Zakaj je socialist Hitler tako preganjal Žide,ukinil demokracijo in uvedel totalitarni režim.Zakaj je socialist Mussolini prenehal urednikovati socialitičnemu časniku "Avanti" in vse bolj podpiral vsemogočno državo v vseh branžah in porah-ter potem ukinil demokracijo ter uvedel totalitarni režim?Zakaj je socialist Josip Broz tako preganjal lastnike kapitala(Žide al pa kogarkoli drugega),ukinil demokracijo in uvedel totalitarni režim?Kakšna je zdaj razlika med prej omenjenimi ki so pobijali tistega ki je karkoli imel in protežirali sebe na podlagi rase,družbenega razreda ali kašne druge totalitarne finte.Migranti ki se jih dandanašnji na način prostovoljne prisile poriva sem in tja po svetu spet večina spada v en družbeni razred(zdravniki,inženirji...),da ne bom hudoben tudi ena rasa ni ravno skrivnost...in seveda spet imaš tukaj socialista Soroša in njegovih par manglcov v Sloveniji,ki se striktno držijo načela ki ga je Moša Pijade obelodanil na prvem zasedanju Avnoja.
Aristotel    (9.3.2017 7:55)
Butchman.....kolike teh "nesrečnikov" boš gostil na SVOJEM domu...????...no, koliko....????......sicer mi ne rabiš dajat odgovora, ker ga že vem.....NOBENEGA....ja, lahko je jezikat iz naslanjača, za računalnikom, pa zraven srebat kavo in drugim nalagat, kaj morajo narediti in kako ubogi, da so ti "begunci".......bedak
bore    (9.3.2017 8:15)
http://nova24tv.si/aktualno/poglejte-si-to-sramotno-partizansko-statistiko-med-vojno-so-unicili-vsaj-61-gradov/

v vsakega od teh gradov bi danes spravili najmanj 100 migrantov-dobro,če si olastninil samski dom delavcev vegrada-bodo pač zdaj tam.



    

Cenik oglaševanja



 

Neprijavljen uporabnik - ne moreš dodajati odgovorov
Prijavi se (ali pa se registriraj)

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  info@velenje.com
Site Meter