Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 740

Velenje.com : Diskusije : Politika : Vprašanje
 

vila bianca - razpis (Neznan 7.3.2017 20:25)

Včeraj se je na strani MO Velenje prikazal razpis za novega najemnika lokala v Vili Bianca. To je do sedaj brezupno in z zavihanimi rokavi vodil nek Milan. Sicer prijeten mož, kolikor sem ga utegnil spoznati. Baje ni šlo. Menda so občinski veljaki (šerifi) hermetično zaprli vsako možnost obratovanja. Glede na to, da pa se v našem ljubem Velenju dobre lokacije talajo po priljubljenosti, bo sedaj, ko je ta Milan izpraznil lokal, zagotovo njegovo mesto zavzel nekdo, ki ga veljaki favorizirajo. Tako je bilo že za lokal ob velenjskem jezeru in tako bo menda tudi sedaj. Nekateri gostinci celo omenjajo, da se ta "nad-elita" klati skupaj po lokalih in rahlo opita ( ko jim besede lažje tečejo ), celo poimensko talajo občinske lokale v naprej. Slišati je bilo tudi, da je potrebno letni lokal ob znanem kopališču v Velenju, ki je lani "priredil" nekaj koncertov ob jezeru, dopolniti še s kakšnim zimsko-letnim lokalčkom. Nihče od kandidatov primernih za razpis pa ne ve in ne more vedeti, ali se je sploh smiselno prijavljati na ta že v naprej dogovorjeni razpis. Žalost, velika žalost za Velenje.... SREČNO!!!



prvopisani    (7.3.2017 21:26)
hahahahaha!!!!!!! Dolinca šentŠaleška. žalostno ja, gospod neznani. prav si povedal. ja ker bi pa lahk dobu drug, ko on avtobusar. tak majo zmnejen tam uni vsi. sj se pitajo iz iste roke in naročilnic. sj zdj jih je šaht skinu, pa morejo nek drugje porihtat. bogi un milan al kaj je že. jim že ni pasal
Roki88    (7.3.2017 23:26)
ja ja ja zdj je pa kr 'elita' kriva da ni šlo, pa elita je kriva da so zaprli ritmota pa venecija pa ne vem kaj še... Seveda lokacija dosti vpliva ampak, bolj kot ne so si gostinci sami krivi če gre oz. ne gre. Poglejte kako je lani Velenjska plaža zaživela ko so odprli mia mia bar. Če je prava vsebina in pravo osebje bo zadeva pač dobičkonosna, v nasprotnem primeru pač ne. Žal tako je.
non-stop    (8.3.2017 8:04)
Roki88 je mimogrede omenil novega najemnika vile
alufiks    (8.3.2017 9:11)
kateri avtobusar je to a kakšen penzionist?
muskito    (8.3.2017 10:02)
Po moje un k je knape do novga leta na šiht vozu. Un k lahk dobi vse brez razpisa.
jezdec    (8.3.2017 11:11)
Sj razpis je ena sama formalnost. Itak je pa že javna tajna kdo bo skasiral Bianco. Tudi Milanu je šlo OK, dokler je lahko sodeloval z MO.So ga pa lani odrezali pri pogostitvah in so jih prevzeli drugi. Zakaj, vedo le vpleteni. Vem pa zagotovo, da bi Bianco moral imeti prvotni najemnik Damčo, ker edino njemu v Velenju je jasno, kaj je moderno gostinstvo. Pa nehajmo o vsebinah Roki88, pa o pametovanju kaj je treba nudi, pa idejah... To v Velenju ve malo ljudi, kar kaže trenutno stanje lokalov v Velenju.
povratnik123    (8.3.2017 11:38)
Neznan, očitno si ti eden od kandidatov za najem lokala v Vili Bianci. Prijavi se na razpis, ponudi najvišjo najemnino in dober program in boš lahko žel sadove uspešnega gostinstva. Res pa je da se govori, da je vse pogostitve na prireditvah v Vili Bianci organizoralairala prav Mia Zager s.p. in da naj bi to propadalo po pogodbi dosedanjemu najemniku.

Roki88, lepo te prosim, velenjska plaža ni zaživela zaradi lokala Mia Zager s.p. ampak je bila polna že mnogo prej. Se pa govori, da bo letos ponovno razpis za lokal na plaži, ker sedanji najemnik ni izpeljaj programa ki ga je obljubil ma razpisu, razen dveh manjših koncertov, pa še ti so motili turiste v kampu na jezeru. No govori se tudi, da bo MOV od PV prevzela kamp in da bo tudi ta šel na ponovni razpis k znanemu najemniku. No ampak vse to so seveda samo govorice, bomo videli kaj bo.

Vila Bianca je protokolarni objekt in če bi sam odločal kdo naj prevzame najem, bi se odločil za nekoga, ki je že dal nek kulinarično gostinski pečat v Velenju, to pa je nedvomno čokoladnica Lucifer! Oni imajo svojo zgodbo ( beri čokolada), ki jo prodajajo po vsem svetu!!! Če bi novi direktor, ki je tudi podpisnik javnega razpisa in ekipa na TIC-u delovala trajnostno oziroma po svojih smernicah, bi zagotovo v razpis dodala tudi omenjeno kulinarično kvaliteto Šaleške doline. Ne samo to! Njih bi morali sami povabiti k sodelovanju, saj so se z dosedanjim najemom občinskega lokala potrdili!
Dajte že enkrat začet razmišljati malo širše...
jezdec    (8.3.2017 12:04)
Povratnik123, zelo smiselno mnenje. Zgleda da poznas sceno. Mogoce si tudi malo potoval po svetu in pri tem tudi kaj videl. Trenutno stanje velenjskih gostincev, razen svetlih izjem, ki so v tej diskusiji ze bile omenjene, je zalostno. Tvoj poziv k sirsem gledanju je po mojem mnenju nepotreben, ker sirino ti da izobrazba, potovanja in leta, pa seveda IQ. Po mojem si tudi zadel, da je NEZNANI kanditat za Bianco. Pa nic za to. Saj v svojem mnenju ni nasekal prevec pravljic. Nekako bi tudi lahko drzale. Je pa sproviciral debato in to je tudi OK.
prvopisani    (8.3.2017 12:25)
Jezdec in Povratnik123 vidva filozofirata, ko pa bota vidla kaj se bo zgodilo.itak bo nov najemnik un ki se ga je omenjalo. on ali nekdo od njegovih. na papirju ali zraven papirja. to je namreč dolina Šentšaleška
Roki88    (8.3.2017 13:01)
povratnik123 2015 si mel gostinca na jezeru ki je imel vse skupaj zelo 'bogo' nareto in temu primeren je bil tudi obisk lokala... Lani pa vem, da je bil lokal odlično obiskan, osebje prijazno, ponudba pestra, tako da ne vem kaj bluziš. Pa ne govorim o tistih, ki so se prišli kopat, tisti so bili tam že prej, pač pa o tistih ki so prišli kaj spit in teh ni bilo malo, kar je tudi prav.
prvopisani    (8.3.2017 13:10)
Dj ti Roki88 ne ti bluzit. un ko je prej meu dol na jezeru,se je tud hotu širit pa delat. sam po šaleški folklori mu niso pusitili. ker so drugi meli boljše ideje, ki pa jih kot pravi Povratnik123 niso uspeli uresničit. zdj pa Roki88 na kolo in en giro po Velenju ampak z vrtnicami tokrat!
jezdec    (8.3.2017 13:14)
Ne vem ce tale Roki88 res ni en od štabskih ljudi. Kar naprej govori o enem in istem potencialu. Malo je sumljiv.
Roki88    (8.3.2017 13:49)
Prvopisani res niso mu pustli, da bi si neke normalne mize pa stole kupu, pomoje tut ja... Bil sem dol 2015 in ni mi blo všeč in bil sem dol 2016 parkrat in je bilo prav prijetno. Hvalim prijetno izkušnjo, vi pa se lahko vsipate kolikor se hočete.

Jezdec kak potencial, nikjer nisem nobenega potenciala omenju?

Povratnik123 kar se tiče Luciferja se strinjam, je resnično eden redkih, ki ima lokal na nivoju in ustvarja neko zgodbo. V vili Bianci pa nisem bil niti enkrat tako, da žal ponudbe in storitev ne morem komentirat. Ampak kdor koli bo naslednji najemnik upam da bo oživel objekt.
jezdec    (8.3.2017 15:23)
Roki88, glede potenciala sem imel v mislih potencialne kandidate. Ce bi se bral, bi v svojem pisanju zasledil naklonjenost določenim. Non-stop ti je to mimogrede omenil. Jaz ne vem kdo si in me tudi ne zanima, mislim pa, da se temu Prvopisanemu zelo sanja, kdo si in kam sodiš. Pa preveč se sekiraš za "vsipanje" diskusij. Malo si pa res pristranski.
jezdec    (8.3.2017 16:15)
Pa še nekaj Roki88. V svojem življenju sem prepotoval cel svet, razen Antarktike nisem videl. Takrat ko si se ti rodil, to sklepam po tvojem dodatku 88, sem bil zunaj JLA že 5 let. Po tem pa sem službeno hodil po svetu in sem zaradi narave mojega posla velikokrat pristal tudi v kakšnem lokalu. Moram povedat tebi in mogoče Povratniku123, da lokalov takšnega tipa kot je Bianca, vidiš veliko. Prijetni, topli, tapravi za popit kakšno pivo in kaj prigriznat. Sicer Bianca sama po sebi ni noben presežek, je pa OK. Tu notri mora pridit nekdo z delovnimi navadami, ki je že videl presežke vsaj na tej ravni lokala, pa še priljubljen mora biti med ljudmi v tem našem "velikem" mestu. Potem pa bo to delalo samo po sebi. Za kakšno dobro idejo novemu najemniku (že znanemu, ali še ne), ni potrebno potovati daleč. Celo z izpravnim osebnim vozilom se lahko zapelje. Malo po Sloveniji, malo po Italiji, pa bo videl kaj se streže po krčmah takega tipa. Nobena znanost, kot so svetovno znane Lindt čokolade, kot pravi Povratnik123, ampak zgolj lokalna "košta" in vrčki kvalitetnega piva ter vrhunska vina. Kar se pa tiče mnenja, da gre tukaj za protakolarni objekt MO in da tukaj mora biti vse TIPI-TOPI, je pa potem najbolje, da si ga oni kar sami nazaj vzamejo in z njim upravljajo kot dobri gospodarji. Za tiste njihove dogodke pa si najamejo "super" natakarje, ki bodo znali prinesti tja gor na mizo tisti kozarček penince in kakšen napol prerezan toast, premazan s tuno ali obložen s pršutom. Pa še zapravili ne bi veliko. Mogoče si me zdaj razumel Roki88. Vseeno pa še vedno mislim, da te je Prvopisani prepoznal.
Roki88    (8.3.2017 16:57)
To kar je non-stop omenil je tudi meni novost. Kot pravim še v življenju nisem bil v Bianci in tudi dokler nisem videl tega naslova, nisem vedel da se kaj spreminja. Namen moje objave je bil, da se da ustvarit nek lokal ki živi.
Kar se pa jezera tiče glede na dosedanje stanje, definitivno preferiram Mia-mia, ni tu nobene skrivnosti, če pa pride kdo nov, še boljši, še toliko bolje, vseeno mi je kdo, kje in zakaj, važno da je prostor zapolnjen in da so obiskovalci, to da pozitiven občutek, vsaj pri meni.
Drugače pa Jezdec vidiš s tem tvojim zadnjim komentarjem se pa popolnoma strinjam.
Sin politika  ONLINE   (8.3.2017 17:19)
Kako pa nonstop ze vnaprej ve kdo bo novi najemnik?
jezdec    (8.3.2017 17:29)
Roki88, non-stop je samo metaforično citiral izsledke tvojega pisanja. Non-stop je kratek in jedrnat. Ni filozof, kot sem jaz, ki se razpišem. Kar se pa tiče mojega komentarja mi pa verjemi, da sem realen. Nikoli me ni zanimalo gostinstvo kot posel, vedno pa sem rad zahajal v lokale, krčme, restavracije, kjer so me poleg mojih ljudi, obdajali korektni "birti". Zato sem prej omenil prvotnega najemnika Damčota, ker on je ta lokal opremil na nivo in se je tisti čas, ko ga je imel, znal nositi z njim. Spominjam se, kako prijetno je bilo tam in kako je znal ta fant poskrbeti za svoje goste. Škoda, da je to kasneje prepustil nekomu drugemu. MO Velenje bo morala iskati karizmatičnega, izkušenega, priljubljenega in modernega najemnika-GOSTINCA, za katerega bo že vnaprej vedela in mu zaupala, da bo program in vsebino realiziral. Pa četudi ne bo ponudil največje najemnine.
prvopisani    (8.3.2017 18:51)
Roki88 pa Sin politika. vidva se ziher poznata. sam hecno je kk se Sin politika čudi unmu Non-stopu, od kod un sluti novega najemnika. ti Jezdec pa imas neki pametnih, sam bodi tudi pol, ko bodo izžrebali tega znanega novega najemnika, tk pameten. tudi ti se po mojem poznas z Roki88 in Sinom politika
jezdec    (8.3.2017 19:05)
Prvopisani, jaz bi tebi predlagal en rutinski pregled. Sicer si zabaven, ampak malce paranoje te pa le napada. Imas pa v sebi gen manjsega UDBOVCA ali pripravnika MI6. Vse to je pa v tej razpravi dobrodoslo. Verjemi, ne poznam ne Roki88 in ne Sina.
pakistanec    (8.3.2017 19:40)
En iz Moje je itak cel kufrast u faco od pijače. Bo zdaj imel bazo še posebej blizu. Itak da si bo zrihtal svojega favorita.
pakistanec    (8.3.2017 19:42)
Iz MO,ne iz moje (popravek)
alufiks    (8.3.2017 19:47)
veliko diskusij o tej temi pa še zdaj ne vem o katerem avtobusarju je govora........
Vohljač    (8.3.2017 20:39)
Mislim, da je avtobusar ZZ(TOP).V sedmdestih dober band,danes veljak mimo razpisov. Bog požegnaj to glupo poslovanj,eni placujejo, drugi so na kompenzacijah in podpisih.
prvopisani    (8.3.2017 21:26)
Lejga Vohljač in Pakistanec!!!! legende... kufri na obrazu in podpisi narocilnic. kere finte imajo nasi znani obrazi. tto bo treba mal dat mal pod lupo. to so vsi v zoni udobja.
pakistanec    (8.3.2017 21:34)
Itak se eni samo z naročilnicami hranijo, iz svojega žepa kr ne bodo dali eura.
wulff    (8.3.2017 21:45)
saj pridejo leta suhih krav brez skrbi,ne bo večno trajalo zastojnkarstvo vse povsod
prvopisani    (8.3.2017 21:50)
Ves Pakistanec, to so že grobe obsodbe. hahaha. jaz sem vesel tega, pa se marsikdo. zakaj pa bi svoj težko zaslužen honorar porabljal iz lastnega žepa. saj si bomo z gospodom ZZ porihtali svoje becirke. kuferi morajo bit nafilani
motovilec    (8.3.2017 21:54)
To bojo dobil privilegiranci pa bojo talal občinarjem regresiran sladoled da ne bojo lačni ko naši ubogi parlamentarci,pa še minute u dobrem bojo lohk koristl na sprehodu do tja,da jim nebo preveč dopusta ostalo,evo dve muhe na en mah =)
povratnik123    (8.3.2017 22:40)
Ohoho, tole se je pa razživelo! :-) Človek oddela drugo smeno, zunaj pa na veliko dogaja, ha ha ha, dejmo pustit času čas, naj najprej izberejo novega najemnika pa bomo potem iskali teorije zarote!
Roki88, tebi na čelu piše čigav si!
Jezdec, kaj pa je zate lokalna košta? Kebab in šarska pleskavica?
jezdec    (8.3.2017 23:39)
Povratnik123!!! Ejejej. Pa sem bil prepričan, da je v diskusiji en IQ Maann. Sj ni važno. Ja... Vsa ta "košta", ki si mi jo pripisal, naj drži. Nikoli je še pa nisem probal na lokalnem območju...Le Bog me naj obvaruje prevar. Jedel sem sicer oboje Povratnik123, ampak nič od tega v Titovem Velenju, kjer so bile vedno na razpolago vse kuhinje. Tudi kitajske v tem trenutku. Le dober tek vsem, ki se mastijo ta trenutek v velenjskih "restavracijah" ta trenutek. Tudi vsem našim rudarjem, ki dobijo četrtinko "finega" kruha in kranjsko s česnom in sefom. Brez nijh itak tega debatiranja ne bi bilo. Verjetno bi obstali nekje blizu Šentjurja pri Celju. Sicer je pa vse dobro za pojest, ko prideš zlakan iz 4. izmene. Meni v teh letih tega ni več treba Povratnik123. Tudi Lindta ne jem, ker sem ga točno tam, kjer ga cedijo, probal. To sem prepričan, da ga ti nisi nikoli. Lahko pa preverim, če mi dopoveš nasprotno. Lahko ti pa pod brezo, na otroškem igrišču pustim Luciferjevo dobroto. Pa nikoli več mi ne omenjaj teh glupih pijanskih dobrot, ki ti so ti ta trenutek rojile po glavi. Lahko mi jih plačaš tam, kjer jih obvladajo in proizvajajo.
prvopisani    (9.3.2017 0:23)
Aahaaaa Roki88! si jo fasal zdj še od Povratnika123? vidiš ti kako se to navoha? jbg. ka pa ti jezdec? ti pa menda lokalno hrano mešaš z dobrotami od dol.
durex    (9.3.2017 0:26)
Vsi bi radili fu..plaćal
pa nobeden.
Vsi bi Bianco imeli ampak... le zakaj bi jo IMELI????
durex    (9.3.2017 0:27)
Ali vir dohodka ALI vir ponudbe????
durex    (9.3.2017 0:32)
Sem tukaj in bil sem tam!Zelo lep lokal in zanimiv za marsikaj!Prosim ne lajajte!!!!!!!!!!!!
jezdec    (9.3.2017 0:38)
Prvopisani... Pa predlagal sem ti že rutinski pregled pri strokovnjakih. Sam pa bi ti predpisal rahlo do zmerno rehabilitacijo v bližnjem Vonjiku. Tam se baje igra tenis, ljudje se ponovno učijo velikih in malih začetnic itd. Skoraj prpričan sem, da imaš ti veliko atributov v rokavu, da te tam čaka VIP loža.
alufiks    (9.3.2017 15:33)
ZZ? od kod je ta ZZ katera firma
jezdec    (9.3.2017 19:41)
Alufiks to po moje ni firma. Vohljač govori o osebku po moje. Jaz iz teh inicialk ne prepoznam imena svojih znancev, pa še v tej sceni nisem doma.Lahko pa je mogoče res kdo, ki je ZZ TOP fan.



Neprijavljen uporabnik - ne moreš dodajati odgovorov
Prijavi se (ali pa se registriraj)

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  info@velenje.com
Site Meter